95% zeker..

Op maandag 25 februari 2002 14:24 schreef HELLdesker het volgende:
Tellers aanpassen :? Wat precies :?

Ging over de aanduiding in mijlen. Dus bijv. zo'n setje stickers waar wel duidelijk de snelheid in km's op staat erop plakken. Maar schijnt snel te wennen hoor ik hier, dus laat maar lekker zo...
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd kerel, leuk apparaat dat je gekocht hebt ...

Je was een beetje apart hierzo als (noodgedwongen) Rebel (250 BWHAHAHAHahahaha }) ) rijder, maar nu word je ook een van de vele laagvliegers hier ...

Je hebt je toch wel opgegeven voor de MFCD he ???
 
Gefeliciteerd kerel, leuk apparaat dat je gekocht hebt ...

Je was een beetje apart hierzo als (noodgedwongen) Rebel (250 BWHAHAHAHahahaha }) ) rijder, maar nu word je ook een van de vele laagvliegers hier ...

Je hebt je toch wel opgegeven voor de MFCD he ???

Nope... Je denkt toch niet dat ik op een circuitdag met een Rebel rondjes ga rijden? Had op dat moment nog geen geschikte circuit-fiets, dus heb het toen laten schieten. Lekker belangrijk, ik ga wel ff Assen en omgeving onveilig maken.
 
Morgen eindelijk het apparaat ophalen. En dan nog ff ergens een digicam ritselen voor de broodnodige pics... Kan niet wachten... :)
 
Laat me raden: te hard gereden :9

We have a winner! :(

Was ff aan het spelen en trok hem los tot zo rond de 140. Was echter maar een 80 km weg en had niet opgemerkt dat er een motormuis een flink stuk achter me reed. Hij heeft me gematst door 114 te noteren, is dus afwachten. Heeft wel nog ff als mijn weerwoord opgeschreven dat ik hem net opgehaald had en even aan het spelen was, maar zal wel geen nut hebben. :j
 
Heeft wel nog ff als mijn weerwoord opgeschreven dat ik hem net opgehaald had en even aan het spelen was, maar zal wel geen nut hebben. :j

KLOTE voor je!!

als je wilt spelen kan je het beste ff naar de eemshaven rijden (ong. half uurtje rijden).
Leuke bochtjes, lange rechte stukken, weinig / geen ander verkeer en vooral (vrijwel) GEEN politie }) .

Nou nog veel plezier :}
 
87,5 mijl it is! '(

Mazzel joh, hij had je ook van je fiets af kunnen trekken en je rijbewijs kunnen innemen. je had ook kunnen zeggen dat je je ff vergiste in mijlen en kilometers. Je vond al dat 80 zo snel ging ! :+

Naja.. ben nu wel beetje jaloers... jij geen 250cc meer maar nu een beetje motor met pit.. nu ik nog ;) 400cc of 600cc :P Maar met 250cc ook veel lol, dus met meer cc's nog meer lol.
 
We have a winner! :(

Was ff aan het spelen en trok hem los tot zo rond de 140. Was echter maar een 80 km weg en had niet opgemerkt dat er een motormuis een flink stuk achter me reed. Hij heeft me gematst door 114 te noteren, is dus afwachten. Heeft wel nog ff als mijn weerwoord opgeschreven dat ik hem net opgehaald had en even aan het spelen was, maar zal wel geen nut hebben. :j

Dat krijg je als je een motor koopt die harder kan dan 100 km/uur ;)

Welkom bij de (te) hardrijders!
 
Als ik jou was dan zou ik de bekeuring aan gaan vechten, onder het mom van je hebt hem net opgehaald en bent nog niet gewend aan die teller die in Mijlen weer geeft ipv Kilometers :(
 
Als ik jou was dan zou ik de bekeuring aan gaan vechten, onder het mom van je hebt hem net opgehaald en bent nog niet gewend aan die teller die in Mijlen weer geeft ipv Kilometers :(

Is wel een goed plan. Proberen kan altijd.
 
Volgens mij helpt dat ook geen kloten.
Zeggen ze toch weer dat je zelf had moeten opletten.
Als ik jou was zou ik gewoon blij zijn met deze situatie.!!!
Motoragent, bedankt :} :}
 
Volgens mij helpt dat ook geen kloten.
Zeggen ze toch weer dat je zelf had moeten opletten.
Als ik jou was zou ik gewoon blij zijn met deze situatie.!!!
Motoragent, bedankt :} :}

:^

Bedank hem maar, op je blote knietjes. Het had veel erger kunnen zijn. BTW als je geflitst was had je wel de hoofdprijs gekregen. Nee, er zijn ergere dingen dan staande gehouden worden.
 
:^

Bedank hem maar, op je blote knietjes. Het had veel erger kunnen zijn. BTW als je geflitst was had je wel de hoofdprijs gekregen. Nee, er zijn ergere dingen dan staande gehouden worden.

Liever geflitst met 50+ te hard, dan staande houding met 50km/u (of harder) te hard!!!! Als die agent z'n dag niet had was het dag rijbewijsje voor een tijdje en het aan moeten zien dat een andere motoragent op JOUW motor weg rijd..... nee dat is leuk ! Doe mij dan maar gewoon een flitsboete.

Maar Skoezie heeft gewoon enorm veel mazzel gehad, zal 'm nog wat geld kosten, maar die agent was vast in een goeie bui vandaag :}
 
Liever geflitst met 50+ te hard, dan staande houding met 50km/u (of harder) te hard!!!! Als die agent z'n dag niet had was het dag rijbewijsje voor een tijdje en het aan moeten zien dat een andere motoragent op JOUW motor weg rijd..... nee dat is leuk ! Doe mij dan maar gewoon een flitsboete.

Maar Skoezie heeft gewoon enorm veel mazzel gehad, zal 'm nog wat geld kosten, maar die agent was vast in een goeie bui vandaag :}

JK het maakt helemaal niks uit of je met 50+ te hard wordt staande gehouden of geflits. De straf en consequenties zijn hetzelfde. In beide gevallen was je je rijbewijs tijdelijk kwijt, werd je motor in beslag genomen en krijg je de motor pas terug als je het boete bedrag betaald hebt. De snelheid op de foto valt niets aan te veranderen.

Maar zolang je geen gekke dingen uitgehaald hebt, zijn agenten meestal wel coulant bij een staande houding. Of je komt er met een waarschuwing van af, of met een mildere overtreding. Ook zal het zelden zo zijn dat je voor 2 of drie overtredingen opgeschreven wordt. Maar maak je het echt te bont en/of heb je bij aanhouding ook nog een grote bek, dan schrijft die agent je wel voor de volle mep op.
 
Niet waar Joris, je kunt wel met 100 km te hard geflitst worden, je rijbewijs raak je alleen kwijt bij staandehouding en niet bij geflitst worden.
 
En hoe krijg je dat nou weer voorelkaar Skoezie door gelijk een bekeuring te scoren. :P

Ik rij al meer dan een half jaar zonder bekeuringen rond en meneer presteert het om in z'n 1e ritje gelijk 400 gulden boete te scoren. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan