95% zeker..

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Ja ja... Het lijkt er nu eindelijk van te komen. Ikke gaat hoogstwaarschijnlijk een Kadett CBR 600 F2 aanschaffen. Ding is 1994 en heeft er zo\'n 16000 mijlen opzitten. Ding heeft in mei 2000 voor het laatst een beurt gehad en de huidige eigenaar heeft er sindsdien maar 1600 km mee gereden. Heb de bon gezien en er zijn toen een nieuwe voor -en achterband op gekomen en verder geen schokkende zaken geconstateerd. Verder zijn alle standaard \'grote beurt zaken\' uitgevoerd. Banden zien er dus ook nog echt ongebruikt uit. De zijkant sterft nog van de uit stekende rubbertjes als je snapt wat ik bedoel. Niet echt een kneedown fan dus... Voorband is een Pirelli Evo Corsa en de achterband een Pirelli Dragon GTS... Probleem is alleen dat ik nog niet heb kunnen proefrijden omdat de accu dus leeg was. |( Gozer had hem wel aan de lader gedaan, maar pas een uur van te voren of zo, dus dat had helaas niet veel geholpen. \ '( Ga er zaterdag dus weer naartoe om dus alsnog proef te rijden. Als alles dan ok is neem ik hem, denk ik, gelijk mee... :)

ff piccie:

94cbr600f2.jpg
 
Kan haast niet fout gaan met dit type motor.
Ik heb er een 4 jaar gereden en 44000 km weggedraait zonder problemen. Let wel ff op tikken van de nokkenasketting spanner als je hem start. (koud)

Succes verder met de proefrit.

:]
 
Ik zei toch dat het een amerikaanse import was :)
Enne, je kan hem toch aanduwen...? :?

Die dude had er volgens mij ook niet al teveel kaas van gegeten, dus vind het wel goed zo. Neem een maat van me mee zaterdag, dan kan hij mooi m\'n auto thuisbrengen en mag ie proberen me bij te houden })
 
Gaaf zeg, ik denk dat ik wel alvast gefeliciteerd kan zeggen! :)

Mooie fiets...
 
Heb hem nog niet, maar weet nu al wel dat ik er in ieder geval een andere uitlaat op wil hebben, nu standaard zwart apparaat, en een undertail. Dus als er nog mensen zijn die wat weten, ik hou me aanbevolen...
 
\"Onder voorbehoud\" Gefeliciteerd!
\'t is dan wel geen GSX-R maar zo\'n Kadet ;) is wel oerdegelijk en betrouwbaar en je kun er best leuk mee sturen.
Enne, d\'r noet natuurlijk wel een afdek-kapje over de duozit.
 
Kunnen we eindelijk :] Patrick!!!

Gave bike man!
Het rubber gaan we binnenkort wel bij klaverbald Heerenveen bijwerken!
 
Prima fiets :) Gefeliciteerd alvast

En Joking. Als je naar Heerenveen gaat geef je mij ook maar even een berichtje. Ik moet m,n nieuwe kneepads ook nog even ontmaagden :)
 
Bla uitlaat, undertail enz...

Dus als er nog mensen zijn die wat weten, ik hou me aanbevolen...


Maar het eerste wat je moet doen (als je betaald hebt) zijn die fucking reflectoren :r van de voorvorkpoten aftrekken.

En Alvast gefeliciteerd :)

 
Laatst bewerkt:
Erg mooi ding.. kewle kleuren ook.. zoals sigma al zei.. elke belg zal opzij gaan voor je! :)
 
Ik zou als je hem koopt ook achter een pirelli evo corsa gooien.. Is een stuk fijner.

Denk dat Skoezie in het begin geen Evo Corsa nodig heeft. Gewoon lekker oprijden dat rubber en dan verder kijken. Het betere bochtenwerk komt vanzelf.

Eindelijk een echte motor Skoezie ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan