Algemeen topic Suzuki GSX600F

Demol

MF'er
21 apr 2005
163
0
Utrecht
Verbazing alom, na de search gebruikt te hebben is er op dit geweldige forum nog steeds geen special topic over deze geweldige budget bike!

Ach dan ben ik maar zo vrij om als newbee zelf maar een te open
Voor iedereen die een heeft, post hier je pics, facts, vragen en problemen.

Ik zelf heb een gsx600f uit '91. 3 jaar geleden gekocht en sindsdien 18000 kilometer gereden. Oorspronkelijk had ik een rooie :P , maar op dit moment heb ik last van witte en blauwe striping, na een kleine schuiver.

handige link: Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 3



Voor de medeforummers die van mening zijn dat deze topic beter in de index tour past, zolang je boven de 7000 rpm blijft wil ie best vooruit :) :X

en voor de mede gsxf'ers :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
zal inderdaad ff een piccie schieten van de mijne, maar moet nog uitvinden
hoe de nieuwe digicam precies werkt :X , plaatjes schieten wil nog wel maar op de compu zetten.......
 
Verbazing alom, na de search gebruikt te hebben is er op dit geweldige forum nog steeds geen special topic over deze geweldige budget bike!

Ach dan ben ik maar zo vrij om als newbee zelf maar een te open
Voor iedereen die een heeft, post hier je pics, facts, vragen en problemen.

Ik zelf heb een gsx600f uit '91. 3 jaar geleden gekocht en sindsdien 18000 kilometer gereden. Oorspronkelijk had ik een rooie :P , maar op dit moment heb ik last van witte en blauwe striping, na een kleine schuiver.



Voor de medeforummers die van mening zijn dat deze topic beter in de index tour past, zolang je boven de 7000 rpm blijft wil ie best vooruit :) :X

en voor de mede gsxf'ers :] :] :] :] :] :]


Je had deze wel gevonden?

Is de Suzuki GSX 600 F een tourmotor
 
Komt-ie:

full
 
*schopje*

kan deze dicht en houden we het algemene GSXF topic aan? Of willen 'we' een eigen topic houden? *O* 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan