Mega Meeting 8 mei Nijmegen!

Ren

Rookie
14 apr 2005
14
0
nijmegen
Het wordt dus 10.00 uur!!! op de waalkade




Tot morgen en we hopen natuurlijk op mooi weer! Grt, Jouri :]

Schrijf je in onder deze post

1. Menno Buurkes alias Ren
2. Johnylin
3. QP_on_R6
4. gixxermouse
5. rossie 38
6. ZX-9Rob
7. pandabeertje
8. sgapie
9. Froggy
10. ?? Fazer misschien
11. ?? Nikos misschien


 
Laatst bewerkt:
Voorstel:
9.00 Waalkade en zo rond 10.00 aansluiten bij de groep uit Arnhem!

Ren
 
hou ik jullie wel bij op een xt500 met 2 man er op?

denk het niet :9

denk dat ik wel alleen rij!, hou ik jullie teminste niet op

guus
 
IK wil graag afspreken om vanuit Nijmegen te vertrekken naar de meeting; om daar om 11.00 te zijn kunnen we om 9.00 uur afspreken op de waalkade in nijmegen!

[edit: het wordt echt voor 9.00 uur verzamelen en dan om 9.15 echt weg zodat we om 9.30 aan kunnen sluiten in Arnhem!] :]

Schrijf je in onder deze post

1. Menno Buurkes alias Ren
2. Johnylin :]
3. QP_on_R6
4. gixxermouse
5. rossie 38
6. ZX-9Rob
7. pandabeertje
 
Ik ben de passagier van guus. helaas maar waar kan ik pas over 3 maanden rijden.
maar aangezien jullie het geen probleem vinden gaan wij waarschijnlijk wel mee. komen we alvast een beetje in contact met de nijmeegse rijders!

groetjes hessel
 
perfect geregeld toch *D *D *D

Ik ben de passagier van guus. helaas maar waar kan ik pas over 3 maanden rijden.
maar aangezien jullie het geen probleem vinden gaan wij waarschijnlijk wel mee. komen we alvast een beetje in contact met de nijmeegse rijders!

groetjes hessel
 
voor het cassino zijn wij gixxermouse rossie38 zx9rob en pandabeertje te herkennen aan
zwart/paarse gsxr
groene zx9r
rood/witte zx6r
en een virago 250
hoop alleen dat het beter weer is als vanmorgen
ojaa gsxr en zx6r bezitten een mf stikker
 
als het een beetje weer is wou ik ook mee
rood zwarte gsx-r 1000 of xt 660 x
enne in de ardennen was het ook slecht weer :(
 
als het zo koud en nat is als vandaag dan blijf ik naast het vrouwtje liggen en genieten van de warmte dus als ik er niet ben om 9.15 wens ik jullie heel veel plezier volgende keer beter dan .

wel jammer heb er echt heeeeeeeeeeeeeeel veel zin in laten we het beste er maar van hopen (het weer dan)
 
Voor de pechservice tijdens de megameeting kijk je in het volgende topic!

www.motor-forum.nl/forum/topic.php/96148/1

Kort gezegd, ik zal met een auto rijden tijdens de megameeting. Ik zal gereedschap bij me hebben, benzine, compressor enz enz. Je kunt me alleen morgen 8 Mei 2005 bereiken op Voor meer info zie het topic. Groeten, Jouri

de auto waar ik mee zal rijden:
p401.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er ook zijn. Froggy en misschien Fazer en Nikos ook.
Alleen wij vertrekken wij om 10.00 vanaf de waalkade.

9.00 is ons iets te vroeg en het is niet echt veel langer rijden dan 30 minuten naar Veenendaal.

Mochten er nog meer mensen willen uitslapen wij vertrekken dus om 10.00 ongeacht het weer natuurlijk 8-)
 
10.00 uur lijkt mij ook meer een geschiktere tijd is iedereen het er mee eens om om 10.00 uur te vertrekken vanaf de waalkade post het even aub.
 
Terug
Bovenaan Onderaan