Servicewagen bij Megameeting?

Vind ik

  • een strak plan!

    Stemmen: 58 96,7%
  • geen strak plan. Ik krijg namelijk geen pech onderweg...

    Stemmen: 2 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    60

jouri

MF veteraan
7 nov 2003
2.294
1
Oss
Heej mede mf'ers en potentiele megameeting rijders. Omdat ik ten tijde van de megameeting dit jaar motorloos ben, speel ik met de gedachte om met mn koekblik (ja sorry... :z ) te komen. En dan niet zomaar, maar als service auto. Dat wil dus zeggen mn auto met aan boord:

- gereedschap (sleutels, imbus, tangen, schroevendraaiers enz.)
- compressor (kan ik vantevoren op 8 bar zetten, evt weer op druk zetten bij MC)
- bandenpomp (icm compressor)
- luchtsleutel (icm compressor)
- EHBO box
- tankje benzine
- busje olie
- tyrips
- ducktape
- WD40 *D
- tankje water
- Kratje pils (lees: universele bok)
- en jullie mogen zeggen wat ik nog kan meenemen...

Als er genoeg mensen zijn die het nuttig vinden, zal ik een oude GSM simkaart opzoeken, waar ik alleen Zondag 8 Mei op te bereiken ben. Dat nummer zal ik dan hier op MF bekend maken. Ook zal ik de nodige papieren voor de ruiten van mn koekblik hangen zodat het duidelijk is waar ik voor kom :)

Ik zal ook even een polletje aanmaken, kunnen jullie stemmen... Grt, Jouri :]

Nee, ook ik organiseer niks en iedereen die van mijn diensten gebruik maakt, doet dit op eigen initiatief...

UPDATE!

Ik ga morgen idd met de "servicewagen" rijden, dus noteer het gsm nr en als je pech hebt of bv zonder benzine staat, dan kun je bellen.

gsm nr ALLEEN 8 MEI 2005 BEREIKBAAR!!!

Ik zal met deze auto gaan rijden:
p400.jpg


Ok, verder alleen hopen op een droge dag en hopen dat ik jullie niet hoef te helpen natuurlijk. :]
 
Laatst bewerkt:
Goed plan, indien nodig kan ik nog wel een aanhanger regelen waar 1 motor kan
en mischien zelfs een motor trailer
Uhm, ik moet nog even kijken met welk koekblik ik ga rijden, maar mn eigen koekblik heeft geen trekhaak... Maar als het nodig is, hoor je het gelijk! Bedankt iig voor de mogelijkheid. (Er was overigens vorig jaar toch ook iemand die met een bus van zn werk meereed?)
 
Uhm, ik moet nog even kijken met welk koekblik ik ga rijden, maar mn eigen koekblik heeft geen trekhaak... Maar als het nodig is, hoor je het gelijk! Bedankt iig voor de mogelijkheid. (Er was overigens vorig jaar toch ook iemand die met een bus van zn werk meereed?)
dat heb jij heel goed alleen zal deze persoon dit jaar met de motor komen ;)

heb nu twee keer met de auto de megameeting gedaan das effe genoeg, denk ook wel dat me waggie bekend is geworden bij de meeste :P
 
Laatst bewerkt:
En een paar pitspoezen????? :+

Is trouwens een heel strak plan en mensen die met een probleem komen te zitten zullen je erg dankbaar zijn......
 
Ik krijg geen pech met de motor en als ik het wel krijg, dan ram ik de van m'n dealer geleende fiets door zijn etalage ruit... })

Damn! Wat zeg ik nu... :o
Stel dat ik pech krijg... :X :X :X

;)
 
Verkeerd is t nooit ;) maar iedereen zal zn bike wel in orde hebben voor zoiets, maar je weet nooit .... t is in alle tijden sneller dan d ANWB (of RouteMobiel) :+
 
Verkeerd is t nooit ;) maar iedereen zal zn bike wel in orde hebben voor zoiets, maar je weet nooit .... t is in alle tijden sneller dan d ANWB (of RouteMobiel) :+
Tja, iedereen heeft uiteraard zn bike in orde voor zoiets, totdat....

Ow ja, en een koffie automaat is opzich ook wel wat ipv die lelijke MC die elk jaar beloofd maar nooit nakomt. Ook wel lucratief trouwens: 50 cent per bakkie }) (x 1000=500 euro... :9 ) Maar nee, toch maar geen koffie... O-)
 
Laatst bewerkt:
jahhhjoh, zet r gelijk n paar paaldanseressen op en t feest is compleet... barretje erbij, sfeermuziek en t word n dag om nooit t vergeten , hahaha :+
Hoorde ik nu iets over een modeshow van motorkleding...? :+
 
- Kratje pils (lees: universele bok)
Bier op een megameeting? Nuchter ging het laatst al niet eens goed, laat staan dronken. :?

Of toch meenemen voor de eventuele bijrijder? Rijden = no alcodrugs (of ben ik nou weer TE? :+ )

Anywee, leuk plan. Onze hoogst persoonlijke ANWB? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan