'97 CBR1100XX stator cover, subframe, upperstay velg nodig!!

10 aug 2010
2
0
Hallo,

Ik ben helaas met mijn reeds gekochte Blackbird uitgegleden over olie op de weg en nu heb ik een stator/generator cover nodig om te kijken of ze nog goed loopt. Daarnaast heb ik een voorvelg, subframe, upper stay en wat plastics nodig (upper fairing) om haar weer weer mooi te maken voor mijn tour over een maand.

Wie heeft onderdelen liggen??
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben helaas met mijn reeds gekochte Blackbird uitgegleden over olie op de weg en nu heb ik een stator/generator cover nodig om te kijken of ze nog goed loopt. Daarnaast heb ik een voorvelg, subframe, upper stay en wat plastics nodig (upper fairing) om haar weer weer mooi te maken voor mijn tour over een maand.

Wie heeft onderdelen liggen??

Kleurcode zou misschien handig zijn en wat foto's van de andere onderdelen voor mensen die niet helemaal de exacte term weten...
 
Neem even contact op met AFS motorparts. Frank heeft heel veel onderdelen liggen voor de Blackbird. Denk dat hij jouw wel kan helpen.
0299412040 of 0624722991
 
Oh, het is een BLACKbird uit 1997. :p

Ik ben nu op werk, maar zal later wel nog wat info toevoegen. Bedankt voor de suggestie. Ik zit nu op de website en zal even rondgluren.

Ps: Ik ben op zoek naar OEM gebruikte onderdelen (sub frame, upper stay, voorvelg en dynamo cover), maar de upper fairing mag best aftermarket zijn. Ik heb geen interesse in OEM nieuwe onderdelen want deze zijn verschrikkelijk duur. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan