Bold'Or met USD vork

CBRenee

MF veteraan
19 okt 2002
4.131
53
Goes
Zo, het moest er maar van komen. Heb haar vanmorgen deels uitgekleed en daarn deze USD aangetrokken. Ok, ok ik weet het, de kleur van het spatbordje doet ook aan mijn ogen zeer, maar wees niet ongerust het blijft niet deze kleur hoor.
Is het nu meer een Streetfighter? ;)
full

sorry vergat wat ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo, het moest er maar van komen. Heb haar vanmorgen deels uitgekleed en daarn deze USD aangetrokken. Ok, ok ik weet het, de kleur van het spatbordje doet ook aan mijn ogen zeer, maar wees niet ongerust het blijft niet deze kleur hoor.
Is het nu meer een Streetfighter? ;)
(Afbeelding)
sorry vergat wat ;)
vond het altijd al een streetfighter,1 van de mooiere Bold'or op dit forum... :}

gr Ron.
 
Vet Renee. Ik kom binnenkort met de RF langs Gerrit. Misschien zien we elkaar wel, ik ben wel benieuwd naar die Bol zo met die vork.
 
Tnx guys, wat denken jullie zou zo'n mooie dubbele chromen koplamp hier op staan, samen met een geel geanodiseerd aluminium stuur? En van die kellerman knipperlichten? Wat vinden jullie van die Bar-end spiegels? Aan de enen kant vind ik ze wel gaaf, aan de andere kant weet ik het niet. Wat denken jullie?

Zed, wacht dan nog ff 2 weken, dan is ze wel af denk ik.
 
1 bar-end spiegeltje staat er bij mij ook 1 op en is best netjes hoor, en de rest van de ideeën :9~
 
Tnx guys, wat denken jullie zou zo'n mooie dubbele chromen koplamp hier op staan, samen met een geel geanodiseerd aluminium stuur? En van die kellerman knipperlichten? Wat vinden jullie van die Bar-end spiegels? Aan de enen kant vind ik ze wel gaaf, aan de andere kant weet ik het niet. Wat denken jullie?

Zed, wacht dan nog ff 2 weken, dan is ze wel af denk ik.
heb mijn spiegeltje wel aan de buitenkant van het gewichtje gemonteerd,heb je meer ruimte voor je hand,en ik moet zeggen ik zie alles achter ;)
full
 
heb mijn spiegeltje wel aan de buitenkant van het gewichtje gemonteerd,heb je meer ruimte voor je hand,en ik moet zeggen ik zie alles achter ;)
(Afbeelding)

ik heb geen stuuurgewichtjes dus de mijne zit meteen op het stuur, bij de 120 km/h zie ik dus echt niks meer zo hard trilt het ding dan majaaaaaaa
 
ik heb geen stuuurgewichtjes dus de mijne zit meteen op het stuur, bij de 120 km/h zie ik dus echt niks meer zo hard trilt het ding dan majaaaaaaa
daar heb ik dus echt geen last van,die gixxer van mijn trilt ook helemaal niet...

maar zo'n cafe-racer van jou,hoort ook te trillen,vind je niet.
een maat van me heeft een Vincint zo'n Engelse cafe-racer en die heeft ie opgeboort naar 1000cc,die trilt pas,wordt je bang van,daar hoef je geen spiegel op te zetten...

gr Ron
 
Laatst bewerkt:
Tnx guys, wat denken jullie zou zo'n mooie dubbele chromen koplamp hier op staan, samen met een geel geanodiseerd aluminium stuur? En van die kellerman knipperlichten? Wat vinden jullie van die Bar-end spiegels? Aan de enen kant vind ik ze wel gaaf, aan de andere kant weet ik het niet. Wat denken jullie?

Zed, wacht dan nog ff 2 weken, dan is ze wel af denk ik.

doen!!!! ik vvond het altijd al een heel stoer ding, maar hij word steeds mooier! :}
 
mooi gedaan cb renee ,

ik heb zelf een boldor met een vf vork in ,

ik heb me nu velgen op de kop kunnen tikken van een fzr 1000 + achterbrug.

kan jij me mss tips geven hoe ik de voorvelg er het beste in bouw ?
 
Tnx guys, wat denken jullie zou zo'n mooie dubbele chromen koplamp hier op staan, samen met een geel geanodiseerd aluminium stuur? En van die kellerman knipperlichten? Wat vinden jullie van die Bar-end spiegels? Aan de enen kant vind ik ze wel gaaf, aan de andere kant weet ik het niet. Wat denken jullie?

Zed, wacht dan nog ff 2 weken, dan is ze wel af denk ik.

dubbele koplampjes, kellermanknipperlichten en bar end spiegels??

ben je serieus hiermee?

mijn mening; zonde echt zwaar zonde, maakt m niet mooier, maar anderzijds wie ben ik? ;)


edit: zou je me trouwens ff een telefoonnummer kunnen mailen dat ik je even bel?

gaat denk ik wat makkelijker dan hele dagen blijven mailen :)
 
dubbele koplampjes, kellermanknipperlichten en bar end spiegels??

ben je serieus hiermee?

mijn mening; zonde echt zwaar zonde, maakt m niet mooier, maar anderzijds wie ben ik? ;)


edit: zou je me trouwens ff een telefoonnummer kunnen mailen dat ik je even bel?

gaat denk ik wat makkelijker dan hele dagen blijven mailen :)
Ivan waarom vindt je dit niets dan? Ik sta altijd open voor ideeen. Vergeet niet dat dit geen caferacer is maar de moderne versie ervan, een streetfighter.
 
De reden van me is dat er veel de fiets enkel dat stuur, die lichtjes en knippers geven en het dan al een fighter noemen. Vind ze zelf wat afgezaagd en verre van origineel.

Heb even over een andere suggestie moeten denken maar vind zelf een minimaal rechthoekige koplamp wel mooi, gewoon zo'n smal stripje eigenlijk. Lang lopen zoeken naar een afbeelding ter ilustratie. Kon die niet vinden maar wel iets wat een beetje in de buurt komt. Deze is echter in mijn ogen nog wat lomp en zou m mooier vinden een tikkeltje minder hoog:

full
 
Oops, niet met opzet de foto zo groot gepakt ;)

Anderzijds zag ik iets, dat ik ook leuk vind. Zal kant en klaar best erg duur zijn maar bij zien van de foto dacht ik dat dit met een bestaand koplampglas best zelf te maken is; gewoon beetje inpakken met polyester ;)

full


Enkel wat suggesties :)
 
Zo'n kapje met lamp stond een tijdje geleden op marktplaats, koste bijna niks hoor, maar dan heb je ook.... niks
Vindt het zelf op te :r , die koplamp van die spondon op de vorige pagina is dan weer wel super :9~
 
zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen. zelf vind ik de door jou genoemde koplamp ook mooier; gewoon smal stripje waardoor de vork beter in beeld is ;)

toch zo'n ingepakt ding ook zn charme wel hebben:

full
 
Ik vind die lampen op die plaatjes ook gaaf maar mijn fighter is in mijn ogen niet extreem als die hierboven en dan denk ik niet dat dat mooi zal staan. Maar ben wel blij met jullie opinie.waarvoor mijn dank, mocht je nog andere voor beelden hebben dan zie ik ze graag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan