99% zeker van nieuwe motor!

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.077
521
breskens
Ga eindelijk m'n broer z'n YZF 750R overnemen! Alleen de nu zeer chagerijnige moeder (ging eigenlijk auto kopen :X en daar kan je niet mee omvallen)nog wat zien te kalmeren. Dus binnenkort komt de GPZ te koop, ideaal voor de beginner/low budget rijder. Maar dat topic komt later wel. Het betreft dit model, de gele wielen komen er wellicht ook in de winter:
2yzf750.jpg

Heeft lazer uitlaat en een donker kuipruitje. Moet alleen eens al het aluminium oppoetsen en het frame van het achterkantje opnieuw spuiten, zitten nu wat roest plekjes op. En die gele wielen zijn erg :9~ , dus als er geld is wil ik dat ook wel. Heeft er toevallig iemand een plaatje van een YZF 750R met racekuipen, ben dat nog nooit tegengekomen (nooit met geraced?)

Laatst bewerkt:
Hij is mooi :} , maarre toch is 't nog geen yzf600r, zie DP1 tm 5, we benne niet zomaar verstokte zendelingen :? , welkom bij de :} Yammies :}

En daarmee wordt deze overbodig:
full

Tegen een leuk bod mag ie weg. (bouwjaar 1986, 83.000 km's). Als iemand interesse heeft moet ie maar mailen, ik houd hem nog wel een maandje, komt nog wel eens een echt verkooptopic. Hoeft niet meer veel op te brengen.

Laatst bewerkt:
Vierkante broeken :? Is nu al 2de post die ik hier niet begrijp. Ligt het aan mij?

[edit]
Snap hem |( :+ Is een doordenkertje mensen! De eerste vage post begrijp ik trouwens nog steeds niet.
Ik denk dat 'ie met DP de Donderse Poezen (thundercat) topics bedoeld.
Zo, nu mag je mij die vierkante broek uitleggen? :? :z

Terug
Bovenaan Onderaan