998 testastretta is akelig snel

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Vandaag Limburg ingedoken met 2 vrienden. Eentje is zijn 998 aan het inrijden. Wat is dat een ongelofelijk fantastische fiets :9~ . Hij had hiervoor een 996, toen kon ik nog enigszins volgen als hij hem niet te ver doortrok. Maar nu moet ik moet bij accelereren gewoon dik boven de 8000 tpm blijven (maakt er maar >10000 van), terwijl hij gewoon rustig 5000 tpm draait ;( Die Duc trekt al vanaf 3000 tpm.

Misschien wordt het deze winter tijd voor een V-twin :P
 
In de nieuwe fast bikes staat de test van de nieuwe 998R : wordt beschreven als krimineel snel, je moet in de bochten onder de toeren blijven of je gaat omhoog en/of rechtdoor

Een motor waar je je hoofd opnieuw voor moet kalibreren staat als afsluiter.

En ik weet uit ervaring dat een Duc al heel erg lekker reed, enkel de power en wat }) onbetrouwbaar
 
Vandaag Limburg ingedoken met 2 vrienden. Eentje is zijn 998 aan het inrijden. Wat is dat een ongelofelijk fantastische fiets :9~ . Hij had hiervoor een 996, toen kon ik nog enigszins volgen als hij hem niet te ver doortrok. Maar nu moet ik moet bij accelereren gewoon dik boven de 8000 tpm blijven (maakt er maar >10000 van), terwijl hij gewoon rustig 5000 tpm draait ;( Die Duc trekt al vanaf 3000 tpm.

Misschien wordt het deze winter tijd voor een V-twin :P
yes nog een duc rijder erbij,Ducati rulesss :+
 
hij zegt toch alleen dat hij een v twin gaat rijden.?
niet dat het een duc moet zijn.
het kan ook een Harley zijn :)
 
hahahahhahahaha ja maar ik mag toch altijd blijven dromen over een duc,ik heb veel dromen namelijk. :+ en ik mag nog niet rijden dus dat zie ik ook niet ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan