11 juni 2005 (Meet all roads)

11 juni 2005

  • prima datum, ik kom!

    Stemmen: 3 37,5%
  • Damn..kan niet, wel op 25 juni 2005

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik kan, maar heb geen all road, kan ik toch komen?

    Stemmen: 1 12,5%
  • Hee, de mijne staat niet in het rijtje, heb wel een all road

    Stemmen: 2 25,0%
  • Mijn antwoord staat hier niet bij, ik voeg mijn reactie toe.

    Stemmen: 1 12,5%
  • beide datums, geen optie!

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

ro1710

Die hard MF'er
26 sep 2004
682
0
Je bent ook zo dol op grote bijeenkomsten....dus niet! Dan gewoon lekker hierheen, zonder verplichtingen!

KOM NAAR:
route_m_15.jpg


Meeting point Utrecht AC Restaurant aan de A2.[AC Restaurant Utrecht afslag 7 Oog in Al bij de BP (Atoomweg 2)]

Tijdstip:11.00 uur.


Stukkie on en misschien ook een stukkie off road rijden.

-11.00uur aankomst meetingpoint, fietsje stallen
-11.01uur koffie/ thee/ fris drinken, wachten op de rest, elkaar voorstellen
-11.20uur Bijkleppen, elkaars fietsje zien
-12.00uur ritje on road richting zand
-12.30uur ritje afwisseling on/ off the road
-13.30uur afstemmen, hapje eten (de mac/ febo)

Wie komt?

DE VOLGENDE MENSEN ZIJN AANWEZIG:
* RO1710 (met Super Tenere)
* SpeedYves (met Super Tenere)
* N!co (waarschijnlijk met een KTM)
* Johnv (met een SM, merk?)
* Baffo (met een XT 350 ondervoorbehoud)
* Noppie' 74 (met een LC8)
* bathory (met een ZRX)
* Drees (met Super Tenere)
* Henzepenz (met Super Tenere)
* NLS (met Freewind)
* Makster (met een KLX650)
* Mosseltje (met een KLX650)
* Worldbeater (status nog:Kan niet, gaat oppassen op kleine worldbeater junior)
* 4SLAG (niet zeker)

--------------------------------------------------------------
Je rijdt vanaf NH richting Utrecht? Dan kan je samen rijden vanaf de volgende plekken:

Vanuit Hoorn vertrek: Afspreekplaats de Mac Donalds langs de A7, afslag afrit 8 Hoorn (dit zit naast de Esso tankstation). Tijdstip vertrek:09.30uur

Vanuit Amsterdam vertrek: Afspreekplaats de Mac Donalds langs de A10, afslag afrit S117 Kadoelen (dit zit naast Total tankstation) om tijdstip vertrek 10.00uur.
----------------------------------------------------------------


In het bezit van een Transalp, XTZ Super Tenere, KTM, BMW GS of bijv. een Varadero? Of gewoon erg nieuwsgierig naar deze modellen?

Je bent ook zo dol op grote bijeenkomsten....dus niet! Dan gewoon lekker hierheen, zonder verplichtingen!

De verschillen en overeenkomsten bekijken van elkaar en een stukkie rijden?

"Welke lampen gebruik jij en gaat door die uitlaat jouw fiets echt sneller? De banden heb ik via..."

Info winnen, doe je het best onder de rijders zelf!

Zie ook direct wie de posters zijn op dit forum bij Off/Allroads & SM. Maak gebruik van de kennis van anderen. Leer anderen de dingen die zij nog niet weten!

Ook ter voorbereiding (kennismaking met elkander) voor in de zomer van dit jaar:

Een dagje bagger crossen en afsluiten met een BBQ, welke dit jaar dus zal plaatsvinden. Een dagje, waarbij diverse spellen worden gedaan in vorm van hindernissen en behendigheidsoefeningen. Een dagje uit met echt rijders!
 
Laatst bewerkt:
Daar vlak bij heb je naast de A2 een zandvlakte wil je niet weten, als we daar gaan rijden ben ik er bij *D
 
Chips, twee keer mis...

1.: Datum komt absoluut niet uit...
2.: Heb nog geen A-tje en ook nog geen motor !

Waarom reageer ik dan ?
Omdat ik er van overtuigd ben dat ik na het halen van het A-tje zeker de markt op ga voor een Allroad. Dit was een mooie kans geweest om eens te kijken wat er allemaal te koop is en waar ik op zou moeten letten bij aanschaf... Aan wie kun je beter tips vragen dan aan de trotse bezitters...

Nou ja, wellicht op een latere meeting maar ff langs met 't koekblik ?
Topic ga ik ff in de gaten houden !
 
Chips, twee keer mis...

1.: Datum komt absoluut niet uit...
2.: Heb nog geen A-tje en ook nog geen motor !

Waarom reageer ik dan ?
Omdat ik er van overtuigd ben dat ik na het halen van het A-tje zeker de markt op ga voor een Allroad. Dit was een mooie kans geweest om eens te kijken wat er allemaal te koop is en waar ik op zou moeten letten bij aanschaf... Aan wie kun je beter tips vragen dan aan de trotse bezitters...

Nou ja, wellicht op een latere meeting maar ff langs met 't koekblik ?
Topic ga ik ff in de gaten houden !

Suc6 met je examens...en tot gauw dan!
 
Oog in Al, waar leg dat??

O, sjit, kan sowieso al niet, nevermind... Brommer is BTW meer off dan allroad, dus vrees ik dat er toch niet echt tussen pas...
 
wat een dolle bende ....iedereen heeft er zin in |(

:?
 
Mja ik beslis op t laatste moment wel of ik kom of niet, op mn 350 :)

O enne, hebbie de route niet (alvast) als .mps of .gdb? :)

En misschien ook handig te vertellen in welke plaats de rit eindigt (where is the BBQ bv)
 
Laatst bewerkt:
Mja ik beslis op t laatste moment wel of ik kom of niet, op mn 350 :)

O enne, hebbie de route niet (alvast) als .mps of .gdb? :)

En misschien ook handig te vertellen in welke plaats de rit eindigt (where is the BBQ bv)

Dat met de BBQ, dat vindt dus later dit jaar plaats. De route wordt nog uitgedacht. Er moet ook voldoende animo zijn.
 
In het bezit van een Transalp, XTZ Super Tenere, KTM, BMW GS of Varadero?

De verschillen en overeenkomsten bekijken van elkaar en een stukkie rijden?

"Welke lampen gebruik jij en gaat door die uitlaat jouw fiets echt sneller? De banden heb ik via..."

Info winnen, doe je het best onder de rijders zelf!

Zie ook direct wie de posters zijn op dit forum bij Off/Allroads & SM. Maak gebruik van de kennis van anderen. Leer anderen de dingen die zij nog niet weten!

Ook ter voorbereiding (kennismaking met elkander) voor in de zomer van dit jaar:

Een dagje bagger crossen en afsluiten met een BBQ, welke dit jaar dus zal plaatsvinden. Een dagje, waarbij diverse spellen worden gedaan in vorm van hindernissen en behendigheidsoefeningen. Een dagje uit met echt rijders!

KOM NAAR:

Meeting point Utrecht AC Restaurant aan de A2.[AC Restaurant Utrecht afslag 7 Oog in Al bij de BP (Atoomweg 2)]

Tijdstip:11.00 uur.


Stukkie on en misschien ook een stukkie off road rijden.

Wie komt?

OP DE LIJST MOGEN WE NOTEREN:
* RO1710 (met Super Tenere)
* SpeedYves (met Super Tenere)
* N!co (waarschijnlijk met een KTM)
* Johnv (met een SM, merk?)
* Baffo (misschien...met een ?)
 
Je rijdt al vanaf NH richting Utrecht? Dan kan je samen rijden vanaf de volgende plekken:

Vanuit Hoorn vertrek: Afspreekplaats de Mac Donalds langs de A7, afslag afrit 8 Hoorn (dit zit naast de Esso tankstation). Tijdstip vertrek:09.30uur

Vanuit Amsterdam vertrek: Afspreekplaats de Mac Donalds langs de A10, afslag afrit S117 Kadoelen (dit zit naast Total tankstation om tijdstip vertrek 10.00uur.
 
Ben zelf best benieuwd naar de bevindingen van xt660 rijders.
Maar tja heb niet echt een all road.....
 
je bent welkom! Kunnen we idd ook eens vergelijken een aantal zaken.

Wat rijdt u?
 
4slag, als je kom vertel ik je alles wat ik weet over de xt660. Wil ik wel je muz kunnen bekijken *D
 
hmm 11:00 uur is wel vroeg, ik ga proberen ook te komen met mn Freewind. Heb de avond ervoor namelijk concert van U2 in Brussel, dus zal n latertje worden. Maar k ga t proberen :)
 
hmm 11:00 uur is wel vroeg, ik ga proberen ook te komen met mn Freewind. Heb de avond ervoor namelijk concert van U2 in Brussel, dus zal n latertje worden. Maar k ga t proberen :)

Ik heb expres gekozen voor dit tijdstip, omdat we dan rustig eerst kunnen bijkleppen met elkaar, fietsje laten zien en bekijken...en we hebben zo de gehele dag om te beslissen waar we (welke routes) we kunnen rijden. (het kan zo een specta spontane dag gaan worden.

Ik zet je erbij!
 
:N Met een beetje pech kom ik niet '(


Ik moet waarschijlijk een spoedklus doen })


Ja ik weet ik had gewoon voor een baas moeten gaan werken :Y Maarja gedane zaken nemen geen keer dus misschien ga ik mee en misschien ook niet.


Dus al met al morgen weet ik meer.


Grtzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan