999 special

zal hem ook in assen staan, hij is beeldschoon, alleen jammer van dat prijskaartje
 
Leuk motortje om meet te patsen,al kan je er niet meerijden.Indien je die schaamranden zelf er niet af kan rijden vraag je toch aan iemand anders....hahah sta je niet zo voor lul.

Maarja op circuitdagen voor auto's is het precies het zelfde de meeste kunnen het potentieel niet benutten van hun GT3 enz enz.
 
Misschien denk ik simpel, maar,...:
€45k? terwijl dat ding volop gesponsort is?
ik zal het wel nooit snappen, dat mensen zoveel over hebben voor een replica
mechanisch? Ok, maar al die sponsorshit? alleen als de fiets er 50% goedkoper mee
word
 
oei oei oei wat een jaloerse reacties weer van de heren coureurs op dit forum. Als ik mag kiezen tussen een duc rijden + schaamranden of een R1 tot op de limiet dan is de keuze snel gemaakt.
De kans is groot dat ie m gewoon nog aan het inrijden is (één al snelweg naar Assen) maar dan nog. Je bent alleen maar stoer als je geen schaamranden op je banden hebt??? :? Op de openbare weg op de limiet rijden is in mijn ogen eerder de categorie van dom dan van stoer. Laat iedereen gewoon zijn lol hebben.
Altijd dat gezeik over ducati rijders. :Z
 
ik heb hem ook gezien bij het tankstation.
heb alleen niet gelet op die handtekening op de kuip.
maar hij is echt mooi,zeker met dat pak wat hij aanhad. *D
 
mijn vrouw heeft een mooi smal schaamrandje en mijn banden ook.

KAAL is BAAL.


Jan en ik rij ook op een DUCATI.
 
volgens mij zijn die banden wel degelijk helemaal rond gereden hoor,het lijkt maar zo door de rand waarop je je band het zwaarst belast.Gelul om niks dus!
 
Groot gelijk, ieders zijn eigen invulling van motorrijden.

Wat een gedoe over die schaamranden zeg,

Yep , vindt ik ook.

Stel je voor dat je een zak geld hebt liggen en heel graag die 999 Fila wilt hebben alleen je kunt voor geen meter rijden? Wat dan? Koop je 'm dan maar niet.
Onzin, als je zo'n fricandel :X (en dat uit de mond van een Duc rijder ;) )graag wilt hebben en je hebt het geld ervoor moet je gewoon doen waar je plezier in hebt in je niks aan trekken van het gezever van anderen over je schaamranden .
 
Die schaamranden zeggen niet alles...misschien issie hem net aan het inrijden :?
Ik werd ook zo raar aangekeken op mijn ZX6R met een gangetje van 120 km p/u met versleten knee sliders in combinatie met schaamranden. Maar wat wil je met 400 kilometer op de teller.Zegt dus allemaal niet zoveel. Ik zag trouwens zo'n replica bij Safe zoetermeer staan voor maar ;) € 21000.
 
Ik heb er ook laatst 1 gespot. Toch als je ze vergelijkt zijn er verschillen. Die van jou heeft geen handtekening voorop en striping op de rim... Zal 1 van de 2 een neppert zijn dan :?

bij de compilatie foto van firedré heeft de replica ook een lampje in de kuipruit net als mijn foto, bij jouwe zit daar een fila sticker, is wel een verschil, en een paar reclamestickers meer, maar of dat een verschil is tussen imitatie en echt?? ik vraag het me af, zijn beide :}
 
Laatst bewerkt:
nog ff over die schaamranden, ik had hem nog ff gemeld dat hij wat harder door de bocht moest gaan, want mijn monstertje die ernaast stond heeft nagenoeg geen schaamranden, maar toen vertelde hij mij dat hij wel eens onderuit was gegaan door te hard door de bocht, en dat het eigenlijk alleen maar stoerdoenerij is.... en ik denk dat ie gelijk heeft, want je bent er echt niet eerder door thuis, maar goed, ik doen het zelf wel, tis gewoon kicken ;) })
 
nog ff over die schaamranden, ik had hem nog ff gemeld dat hij wat harder door de bocht moest gaan, want mijn monstertje die ernaast stond heeft nagenoeg geen schaamranden, maar toen vertelde hij mij dat hij wel eens onderuit was gegaan door te hard door de bocht, en dat het eigenlijk alleen maar stoerdoenerij is.... en ik denk dat ie gelijk heeft, want je bent er echt niet eerder door thuis, maar goed, ik doen het zelf wel, tis gewoon kicken ;) })

schaamranden of geen schaamranden, t is een geile motor :}
 
oei oei oei wat een jaloerse reacties weer van de heren coureurs op dit forum. Als ik mag kiezen tussen een duc rijden + schaamranden of een R1 tot op de limiet dan is de keuze snel gemaakt.
De kans is groot dat ie m gewoon nog aan het inrijden is (één al snelweg naar Assen) maar dan nog. Je bent alleen maar stoer als je geen schaamranden op je banden hebt??? :? Op de openbare weg op de limiet rijden is in mijn ogen eerder de categorie van dom dan van stoer. Laat iedereen gewoon zijn lol hebben.
Altijd dat gezeik over ducati rijders. :Z


:} :} :} Ik denk het, en jij zegt het!
 
schaamrande wat boeit dat nou!!!als ik et geld had ik ook zon motor(niet met die stickers)en als ik plezier mee beleef,wat dan nog???
enigste waar ik me wel aan erderde is dat ik er ook 1 op terugweg van assen tegen kwam,in spijkerbroekie en gympen,zon dure motor en geen geld voor een pak(of hij doet em gewoon niet aan)
daar kan ik me nou drukker over maken dan schaamrande.zal wel aan mij liggen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan