999 special

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
rijdt ik gewoon terug vanaf de tt gisteren, stop ik ff bij harderwijk om te tanken en wat verschijnt daar ik mijn ooghoek jawel een 999 fila, á 45000 euro
dus hier foto's :p

 
hier dus een foto

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/101442/0f812aff7c773795671d64bbcde657f7 (999special2.jpg)​
 
Dit vind ik dus zo jammer van de meeste(dure)Duc rijders...............het hoge poser gehalte |(
Moet je dit ding zien Pilot Race banden ohlins super vering en super grote schaamranden....tsssss
Ik kom er nooit eentje tegen in de snelle groep van een circuitdag......

Wel een beetje wijs doen met je Fogarty pak,helm,handschoenen,onderbroek,termigoni dit brembo dat ohlins zo..enz enz maar rijden ho maar.....
(let wel het zijn meestal de SPS/R/ versie's)
 
Met andere woorden; hij houdt graag z'n motor heel. We hebben het wel over 45.000 euro.
Ik kan er echt niet tegen als iemand een (dure) mooi motor rijdt en hij wordt afgekraakt omdat hij z'n schaamranden er niet afrijd of z'n knie niet aan de grond zet. Wat is het probleem in godsnaam :? Ben je dat verplicht met zo'n motor dan?
 
De foto:

full

:9
 
Met andere woorden; hij houdt graag z'n motor heel. We hebben het wel over 45.000 euro.
Ik kan er echt niet tegen als iemand een (dure) mooi motor rijdt en hij wordt afgekraakt omdat hij z'n schaamranden er niet afrijd of z'n knie niet aan de grond zet. Wat is het probleem in godsnaam :? Ben je dat verplicht met zo'n motor dan?

laatst een 998 gehuurd, daar kan je gewoon niet rustig mee rijden. Onmogelijk.
Doe je het wel, dan slaat dat ding gewoon bijna af..

Snap die gigantische schaamranden ook niet. Een gemiddelde V-max heeft nog minder schaamranden...schande!

gebruik dat ding waarvoor hij bedoelt is, knalllluh

Of koop dan een goedkoop scheurijzer, zoals ik gedaan heb :)
 
Ik heb er ook laatst 1 gespot. Toch als je ze vergelijkt zijn er verschillen. Die van jou heeft geen handtekening voorop en striping op de rim... Zal 1 van de 2 een neppert zijn dan :?

ducfila.JPG
 
Met andere woorden; hij houdt graag z'n motor heel. We hebben het wel over 45.000 euro.
Ik kan er echt niet tegen als iemand een (dure) mooi motor rijdt en hij wordt afgekraakt omdat hij z'n schaamranden er niet afrijd of z'n knie niet aan de grond zet. Wat is het probleem in godsnaam :? Ben je dat verplicht met zo'n motor dan?

Waarom koop je dan een fiets die zo licht mogelijk is Super vering heeft mega remmen,titanium drijfstangenenz enz enz......
En vervolgens alleen maar een beetje rondtoeren.........hmmm daar kan ik dus niet tegen......



Maar dit is mijn bescheiden mening... 8-)
 
Waarom koop je dan een fiets die zo licht mogelijk is Super vering heeft mega remmen,titanium drijfstangenenz enz enz......
En vervolgens alleen maar een beetje rondtoeren.........hmmm daar kan ik dus niet tegen......



Maar dit is mijn bescheiden mening... 8-)
Ja ik begrijp je wel, je bent gewoon jaloers dus :9 :+
 
Ik heb er ook laatst 1 gespot. Toch als je ze vergelijkt zijn er verschillen. Die van jou heeft geen handtekening voorop en striping op de rim... Zal 1 van de 2 een neppert zijn dan :?

Kijk eens naar doe onderkuip, die is ook anders bestikkert. Zijn dus helemaal niet t zelfde. Maar ik weet dat je bij Biggelaar ook een 749 in fila look kunt bestellen of in de v4 gp look. Er zouden dus wel stikkersets ofzo gewoon leverbaar zijn....
 
Mooie fiets! Iedereen moet doen en laten (en kopen) wat hij zelf wil (en kan). Laten we ons dus vooral niet druk maken om elkaars schaamranden.
 
Ik zie nog meer verschillen:
Foto 2 heeft meerdere stickers op de kuipruit
Foto 1 heeft een sticker van Ducati Zaltbommel op de onder kuip, hiervoor is bij foto 2 geen ruimte
Foto 2 opengewerkte (of zoiets) koppeling

Wie ziet nog meer verschillen en wie is de nepper?
 
waarom moet iemand met een snelle motor er ook direct hard mee rijden???, dat is toch onzin!!

Als die vent/vrouw hem heeft gekocht voor de looks, dan geef ik hem/haar groot gelijk

en over die schaamranden, misschien zijn het wel nieuwe banden en rijdt hij zijn eerste kilometers ermee, en draait hij rondjes 1.29 op Assen
 
maar kijk een naar de rest behalve de open koppeling is alles hetzelfde.
Al zou deze nep zijn heeft ie nog steeds een peperdure en waanzinnig mooie fiets....bedoel...een standaard 999 is al aaridg aan de prijs!
 
dat gedoe over die achaamrandjes vind ik vreemd, tuurlijk een gewldig scheurijzer maar miss, is ie wel heel zuinig op z'n/haar ding en die banden zeggen ook veel, rijdt ie miss alleen maar rechtdoor of hij heeft net gloednieuwe bandjes erop omdat ie die ouwe bandjes versleten heeft met racen..
 
Vette fiets :9~ replica of niet boeit niet.

Ik zie het probleem wat betreft de schaamranden ook niet :?

Ik zou ook niet vol gaan met zo'n motor, sterker nog ik heb mijn Duc ook nieuw gekocht en rij zeker niet op het kunnen van de motor...heb ook schaamranden op de banden staan....boeiend allemaal ik ga niet het risico lopen dat ik mijn motor de prak in rij ben namelijk geen coureur.

Heb ik er lol van ondanks dat ik niet op de limiet van de motor rij...jazeker!
 
Vette fiets :9~ replica of niet boeit niet.

Heb ik er lol van ondanks dat ik niet op de limiet van de motor rij...jazeker!

Groot gelijk, ieders zijn eigen invulling van motorrijden.

Wat een gedoe over die schaamranden zeg, ben je nu iemand die geen randen heeft een betere motorrijder of iemand die gewoon risico's neemt om ze af te rijden met alle gevolgen van dien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan