99999,9 km!!!!

oke na 9 jaar dan.... ;)
DSCF0864.jpg
 
Een ton is eigk niks...

Ken verschillende Guzzi rijders die er al meer als 2 ton op hebben staan :P

Tevens een Guzzi span met vorigweek nog 270000 op de klok :z
 
Gaaf man, hehe!

Ik denk dat een moderne supersport na 100k km het toch wel gehad heeft, dus rijp voor de sloop....
de mijne heeft nu 54000 km gereden en loopt nog als een nieuwe
1x balhoofdlager en voorvorkkeeringenmaar verder niks buiten het normale onderhoud zelfs geen defecte accu.

Die van mij gaat het halen zo lang ik hem zelf heel hou :Y
 
:? Ik dacht dat ik gek van mijn motor was...

Je motor duwen als beloning dat hij het zo lang goed doet?

Nah... we hoeven iig niet bang te zijn dat we een forum-lid kwijtraken :]

Ik heb mijn vorige motor met de 100.000 met champagne bespoten. Dus zo gek is het niet.
 
Mijnes heeft al wel meer gelopen. :) Alleen de teller is op een moment in haar leven vervangen, dus ik weet niet precies hoeveel. Heb deze van de week over de 44.444,4 gereden. ;) Zelf iets meer dan 30.000 km in dat iets meer dan een jaar dat ik rij. :)
 
Nog een afbeelding dan ;)

Nu bijna 5000 km later is ie total loss.... ;(

Heb ze wel allemaal zelf er op gezet *D Had er alleen nog wel een tonnetje bij willen zetten... :/
full
 
je motor duwen omdat ie goed gereden heeft...

das zoiets als je vriendin schoppen als dank voor goede sex
je slager belonen met een plak kaas
je kamerplant bedanken met een scheut ammoniak

..laat het ding doen waar die voor gemaakt is!!
 
Niks. Ik ben gewoon gaan duwen. Afspraak die ik gemaakt had met de CB. Als beloning voor het veilig thuisbrengen, zeg maar. :)

Jij maakt afspraken met je motor? :?
Je praat dus tegen je motor??? Nog vreemder, de motor praat terug??
 
Ik ga het net niet halen ;( . Mijne is in de verkoop en is de 98.000 gepasseerd. 68.000 zijn van mij in de afgelopen 3,5 jaar. Ga nu weer op 0 beginnen :+ .
 
Ik vraag mij af of men zich wel realiseert dat er een 9 jaar oud topic is gereanimeerd. En of TS nog op het forum actief is. En hoe het met de CB gaat. Voor de hoge kilometerstanden is al een topic, als TS niet voor het einde van de week reageert, gaat deze op slot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan