9de keer Rossi kampioen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaja sorry ik ben nog niet helemaal wakker........... :Z :Z
betreft hier natuurlijk Rossi
 
Of wat te denken van de mensen die bv nachtdienst hebben gehad en de race opgenomen hebben, willen die dat al wel weten :?


|( |(


Gaat hier gelukkig over rossie...


Ben nu wel benieuwd wat Rossi heeft gedaan :Y











oh, is ook zo ik heb de GP zitten kijken dus weet het al...
:+
 
Laatst bewerkt:
Of wat te denken van de mensen die bv nachtdienst hebben gehad en de race opgenomen hebben, willen die dat al wel weten :?


|( |(

tja die kunnen het beste direct naar bed gaan, radio-tv-internet uit laten. komt toch wel in het nieuws
 
en bedankt :(

Lekker handig om dit in het algemene topic te zetten. Er is een motorsport subforum weet je!

Voor de mensen die niet in staat waren om 0800 u tv te kijken had dat misschien leuk geweest.


(niet dat het echt als een verassing komt..)

ldb
 
Laatst bewerkt:
en bedankt :(

Lekker handig om dit in het algemene topic te zetten. Er is een motorsport subforum weet je!

Voor de mensen die niet in staat waren om 0800 u tv te kijken had dat misschien leuk geweest.


(niet dat het echt als een verassing komt..)

ldb
Eigen schuld!

Hadden zij maar om 8.00 moeten kijken. :')
 
Niet dus, want ik zeg net dat dit niet voor iedereen mogelijk is!!!

Niet iedereen werkt van nine to five!
Heb je teletekst 601, het sportjournaal etc allemaal vermeden? Misschien handig om dan te bedenken dat het op een motor-forum ook wel eens verklikt kan worden :X

Niet echt een hele handige actie, maar als je het niet wilt weten dan moet je misschien niet naar een motor-forum gaan.
 
Als mensen nou gewoon leren om in het goede topic te posten dan kan je hier gewoon komen en hoef je de uitslag niet te zien in een topic naam :)
 
Lekkere spoiler idd. Zet dan de uitslag neer in de eerste post en niet in de naam van het topic ;).
 
Als mensen nou gewoon leren om in het goede topic te posten dan kan je hier gewoon komen en hoef je de uitslag niet te zien in een topic naam :)

en dan? alle sporttopics vermijden en dat staat het bovenaan de pagina bij motormeuk :P

ik kom hier pas als ik de race heb gezien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan