A beperkt, misschien iets te beperkt?? ;(

Op dinsdag 02 april 2002 14:50 schreef JK het volgende:
Hoezo met 250cc van de weg waaien? Alleen als het stormt, maar dan waaien de andere motoren ook zowat van de weg.Stap eerst eens op een 250cc, die zijn snel zat met optrekken (alleen de top niet). Laatst nog een sprintje gedaan met een GSXR streetfighter, was een 750 of 1100, hij durft z'n gas natuurlijk niet helemaal open te gooien, maaruh scheelde weinig of ik was sneller weg (en ik reed ook niet vol gas anders komt het voorwiel omhoog).

CB-1 is overigens niet officieel te knijpen.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Wegwaaien ?????? En zeker al niet met 100 km/u :j
 
Ja hallo!!!!

Ik bedoel geen rs 250 duh!!!

Da's ook een natte droom van mij!!

1 te duur!!
2 veel te veel vermogen!!

een 125 moet je al begrenzen voor een a beperkt!!

Nee , ik bedoel zo, n suz250 (chopper model)

Aprilia :9~ rulez!!
 
maar idd niet echt fulltime monteur!!!

Fulltime amateur dus, zoals velen van ons.
Vind dat je pas echt een monteur bent als je je diploma's en opleidingen ervoor hebt gehad.

Ennuh sommige verzekeringen accepteren de RS125, dus die hoef je dan niet te knijpen.
 
Ja hallo!!!!

Ik bedoel geen rs 250 duh!!!

Da's ook een natte droom van mij!!

1 te duur!!
2 veel te veel vermogen!!

een 125 moet je al begrenzen voor een a beperkt!!

Nee , ik bedoel zo, n suz250 (chopper model)

Aprilia :9~ rulez!!

Natte droom, hihihihi *D

Nou gelukkig, keb um net en ben zóóó trots :9~

Weer vriendjes :}

(Shit, weer onder Rico gepost!)
 
Ja oke zoals ik al zei geen fulltime monteur.
Allen om aan te geven dat ik wel een fiets van 500 euro goed aan de praat krijg/hou.

En dan die 125, da's teveel vermogen/massa verhouding.

Als bepaalde verzekeringen (welke?) deze wel accepteren is dat alweer een echt voorbeeld van nederland!!!
 
Ja oke zoals ik al zei geen fulltime monteur.
Allen om aan te geven dat ik wel een fiets van 500 euro goed aan de praat krijg/hou.

En dan die 125, da's teveel vermogen/massa verhouding.

Als bepaalde verzekeringen (welke?) deze wel accepteren is dat alweer een echt voorbeeld van nederland!!!

Weet niet welke verzekeringen, maar je ziet toch zat lui op RSjes rijden met 125cc. En mij is verteld dat terugknijpen van 2 takt grote kans op vastloper betekend. Het is ook vaag met z'n 114kg en 30pk.. maarja zit alles niet raar in elkaar in nederland?

En wat ik dan met 500 euro bedoelde was dat je er minstens nog een zak geld tegenaan moet gooien om 'm dan goed werkend te krijgen. Ik geef liever wat meer geld uit. Niet dat ik veel geld uitgeef aan motoren, volgende wordt 3000-3500 euro ofzo (tenzij ik 'm uit duitsland haal dan kost ie stuk minder) en als ik m'n Honda XR250R verkoop voor 1000 euro kan ik dat er weer aftrekken, houd ik nog zo'n 2000-2500 euro over wat ik dan wel moet betalen.

Goedkoop is meestal duurkoop, dat je het ff weet ;)
En ik zou niet op een ouwe motor durfen te rijden, ook al heb ik 'm zelf in elkaar gesleuteld, doe mij bijv. maar schijfrem(men) ipv trommel.. leuke vastloper met een (redelijk) ouwe bak is trouwens ook leuk.. of niet BertV? :+

naja je moet het zelf weten, maar ik zou dus ietsje meer geld uitgeven, voor 1500 euro heb je echt leuke betrouwbare motoren.

En van die RS125 :bel gewoon voor de gein eens Unive, Centraal Beheer, FBTO enz. en vraag of je die mag rijden met 25kw.
 
ik heb nog een honda XL te koop staan .
ziet er goed uit , rijdt lekker , verbruikt alleen wat olie.
http://www.bikepics.com/pics/hon-xl600-79-bikepics-16275.jpg[/url]
hon-xl600-79-bikepics-16275.jpg


www.bikepics.com/members/maxvandoorn/
is door ons opnieuw opgebouwd.
prijs is €900,-
er zitten inmiddels nieuwe veren op , vorkhoezen en een koplampkap.
heb er jammer genoeg alleen een wazige foto van.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een a beperkt en een beperkt budget. :?


Wat raden jullie me aan?
Ik rij nu op de magna 500 van mn pa, die mag dus niet teruggevoerd worden van de wet.

Ik wil geen 250cc want die vind ik levensgevaarlijk!
Waai van de weg met zo'n ding!!

Ik vind het erg krom dat je niet gewoon elke fiet kan terugvoeren!!
Kan ik tenminste voor een appel en een ei een oude fiets kopen en die Afvoeren!!
Maar ja nederland :r he!!
CB500 zou ik zeggen, da's waar onze rij-school mee rijdt. Ze zijn volgens mij niet echt duur en kunnen makkelijk een ton draaien...
 
Op bikepics staat ie als 600cc, maar Max heeft mij altijd verteld dat ie 500cc. Afin, hij heeft geloof ik 23,5 kw, en de gewicht/kw verhouding was ook goed.
 
ja , is 500cc
maar bij die gallery kon je alleen 600 kiezen.
ik heb hem nogsteeds te koop staan , anders hoor ik het wel .

eventueel: vandoornmax@hotmail.com.

mzzl
 
Oke!
Hou hem even in mn hoofd.
woon nu net aan de reeuwijkse plas, en ben met een bootje bezig!

Heb dus even crisis!!!

Maar blijf eraan denken hoor!! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan