A getrapt examen

Timberland

Rookie
19 mei 2021
3
2
Omdat ik er eigenlijk zo 1 2 niet veel terug over kan vinden.

Wie heeft er hier een getrapt A rijbewijs gehaald/ zijn A na 2 jaar A2 gehaald?
Hoe beviel dit? erg wennen of zo gedaan allemaal?

ik lees namelijk best vaak dat mensen hiervoor zakken, is dit een gevalletje 'alleen degene die zakken melden het'?

Groetjes
 
Heb ik gedaan, na 2 jaar A2 naar A. Ik vond het verschil logischerwijs veel minder dan van A1 naar A2. Lastige punten zijn vooral dat je kleine foutjes die je jezelf aanleert weer moet afleren, en dat je een soort mini AVB op de openbare weg doen.

Maar voordeel is wel als je wat meer km's gemaakt heb je motorbeheersing en inzicht (als het goed is😜) ook wat beter is dan toen je net op de motor stapte.

Tegenwoordig haalt iedereen A2 code 80 dus zal je het getrapte examen niet vaak meer zien.
 
Maandje geleden gedaan. Instructeur zei van te voren; Je moet wel een hele grote fout maken wil je hier voor zakken.

Gewoon lekker vlot doorrijden dan slaag je zo. En mijn 2 bijzondere verrichtingen waren stapvoets rijden en inparkeren.
 
Is alweer een aantal jaar geleden.. maar stelt idd niet veel voor.

Kost gewoon klauwen geld weer.. iets met roverheid.
 
Ik heb het een aantal jaren geleden ook gedaan. Valt inderdaad reuze mee, had een lesje voorafgaand van het examen geboekt.

Ze willen gewoon zien dat je kunt rijden, mijn examinator vertelde me destijds dat hij mijn rijstijl echt niet meer kon veranderen op 1 examen. Hij liet wel eens mensen zakken, maar die toonde volgens hem ook duidelijk aan dat ze de afgelopen jaren niet of nauwelijks gereden hadden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan