a.s. zaterdag Eiffeltoertje

Eeeh.. één donkere en één blauw/rode blade, waarvan diegene op de blauw/rode steeds maar "MF".."MF" aan het roepen is om een uur of half 11 :)

Volgens mij denken de andere camping gasten dan dat je moet poepen/kotsen ofzo....ik zou "Motor-forum" roepen als ik jou was })
 
Denk aan de nieuwe MF-regels... :)

Er is toch niets mis mee dat we samen richting Eiffel rijden en dat daarna een paar mensen een stuk vooruit rijden :? Iedereen rijdt zijn eigen tempo toch ? We komen gewoon bij elkaar op de camping en rijden gezamelijk die kant op. :]
 
Denk aan de nieuwe MF-regels... :)

Er is toch niets mis mee dat we samen richting Eiffel rijden en dat daarna een paar mensen een stuk vooruit rijden :? Iedereen rijdt zijn eigen tempo toch ? We komen gewoon bij elkaar op de camping en rijden gezamelijk die kant op. :]

Lijkt me idd een goed plan....kunnen de supersporters gaan supersporten....en de toerrijders ook gaan supersporten, maar dan in een wat lager tempo! :)
 
Ok Ok...You've got me...ik ben niet op de zwarte R1...ik ben met de zwarte Omega met aanhangwagen met zwarte R1+zwartrode GSX1000R erop...
 
Op woensdag 12 juni 2002 23:29 schreef Maximum het volgende:A) Alles in orde ja
B) Krijg de pest, was geen stoppie
C) Ik heb ook lekker in zondag gegast zondag...dus ja, ik rijd *D
A) ok..prettig om te horen. Je krijgt nog een biertje van mij ;)
B) denk aan de regels })
C) in zondag :? wat is dat voor een meid :+
 
Kan het nu weer verder gaan over de Eiffel >
Wie er mee willen oa....
 
Ik heb ff een klein lijstje gemaakt met de mensen die volgens mij meegaan rijden in de Eiffel:

Snelle groep

Maximum x2 (Redgixx??)
Sander 900 RR x2 (?)
www.raul.nl
Unstable
Scarface
Raging R6

Minder snelle groep

Plastic Power x2
Sabelhout x2
Spider
Fastcruiser
Hans_v

Als iemand het idee heeft dat hij/zij in de verkeerde groep staat, of er helemaal niet tussen staat laat het me ff weten, dan kan ik het lijstje nog aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Nou, moet ik ook maar mee in de snelle groep denk ik... Maar ach wat is snel...

Kdenk dat Scarface ook wel mee wil in de snelle groep.
 
Gezamelijk rijden naar de Eiffel? Ik dank dat de snelle groep al na 200 meter uit het zicht verdwenen is, anders wel op de autobahn.

Ach misschien komen wel elkaar wel ergens tegen, zo groot is het sukje Eiffel waar ik wil gaan rijden nu ook weer niet.

Zal strax wel ff een mogelijke rit hier neerzetten (althans dan voor de langzame groep, snelle groep gaat richting Nordschleife of zo? B258 is wel ideaal om hard te rijden, ga zelf juist voor de wat technischer weggetjes).
 
Terug
Bovenaan Onderaan