a.s. zaterdag Eiffeltoertje

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.789
11.155
Zuid-Limburg
Instagram
Wie willen er mee en hoe laat wil men vertrekken (evt. vanaf de camping of de pomp vlak voor de grens)?

ff apart topic anders wordt het nogal onoverzichtelijk.

Kunnen we daarna kijken of eea in te passen is.

iig:

Spider Camping 9-10 uur
Fastcruiser idem...
 
Nu.nl: 20%zon 50%regen 1 mm
knmi 40%zon 40%regen 1 mm

En momenteel schijnt in Duitsland ook de zon :9 . Lang leve het landklimaat!

Kortom lijkt nog wel aardig te worden (1 mm is niet veel)...blijven hopen. Anders moet ik me inhouden en daar heb ik niet zo'n zin in... regen op bergweggetjes voelt toch wat anders.

Maar anders maken we er een duitse kroegentocht van :P Wat meer pauzeren en tussen de buitjes doorrijden.
 
Wie willen er mee en hoe laat wil men vertrekken (evt. vanaf de camping of de pomp vlak voor de grens)?

ff apart topic anders wordt het nogal onoverzichtelijk.

Kunnen we daarna kijken of eea in te passen is.

iig:

Spider Camping 9-10 uur
Fastcruiser idem...


Dus jullie vertrekken uiterlijk tussen 9 - 10 uur? Nou, dat gaan wij echt niet redden als we er eerst heen moeten rijden, het tentje op moeten zetten en ons luchtbed moeten opblazen... jammer!


CAT
 
Uhhmz...staat er dat je tusse 9 en 10 op de kamping bent of wegrijdt...? Want ik kom uit sweet lake city, heb een hekel aan kampere, en moe vr nacht werke :P dus ik zal pas za ochtend aankomen...uurtje of 11 ben ik er denk ik...
 
Uhhmz...staat er dat je tusse 9 en 10 op de kamping bent of wegrijdt...? Want ik kom uit sweet lake city, heb een hekel aan kampere, en moe vr nacht werke :P dus ik zal pas za ochtend aankomen...uurtje of 11 ben ik er denk ik...

Wij idem......half 11/11 uur is nog te doen, maar 9 a 10 uur niet....anders gaan we in twee groepen rijden ofzo?
 
Wij wilden zelf rond een uurtje of half 11, 11 uur vertrekken om de umkeboeng te verkennen.

Misschien een goed idee om een 2e groep te vormen die inderdaad dan wat later vertrekt dan Spider en FC?

Als we nog oefeningetjes willen doen onderweg: rondjes rijden om het drie-landenpunt-paaltje!!


CAT
 
Wij wilden zelf rond een uurtje of half 11, 11 uur vertrekken om de umkeboeng te verkennen.

Misschien een goed idee om een 2e groep te vormen die inderdaad dan wat later vertrekt dan Spider en FC?

Als we nog oefeningetjes willen doen onderweg: rondjes rijden om het drie-landenpunt-paaltje!!


CAT

Dit klinkt idd al een stukkie beter! Ennuh....als we nou eens een M-F vlag op het Drielandenpunt hangen! Zou dat niet wat zijn????
 
Wij wilden zelf rond een uurtje of half 11, 11 uur vertrekken om de umkeboeng te verkennen.

Misschien een goed idee om een 2e groep te vormen die inderdaad dan wat later vertrekt dan Spider en FC?

Als we nog oefeningetjes willen doen onderweg: rondjes rijden om het drie-landenpunt-paaltje!!


CAT

Dan hou ik het ook hierbij...ik kan never nooit niet zo vroeg in Heerlen zijn...11 uur is een leuke tijdstip...09.00 van huis en maar kijken...
 
Dus jullie vertrekken uiterlijk tussen 9 - 10 uur? Nou, dat gaan wij echt niet redden als we er eerst heen moeten rijden, het tentje op moeten zetten en ons luchtbed moeten opblazen... jammer!


CAT

Luchtbed kan je overigens opblazen met de bandenpomp van de camping...schiet niet echt op, maar je hebt zelf dan nog puf om iets anders te doen.
 
OK paar puntjes...

Als mensen willen scheuren moet er maar een apart groepje hiervoor gevormd worden.

Zelf houden we ons redelijk aan de regels, en m.n. in de bebouwde kom. Ook bochtensnelheid ligt vast veel lager dan van andere rijders.

Mochten lui alsnog interesse hebben om mee te toeren (weet nl. wel veel leuke weggetjes :P en een leuk tentje om wat te eten) dan willen we wel om 11 uur afspreken op de camping. Maken we 's ochtends eerst nog ff zuid-limburg onveilig (Slenaken-Epen-Vaals of zo...). Niet te vergelijken met Duitsland maar wel met o.a. echte haarspeldbochten (wel ff zoeken).

Dus graag ff melden, dan weten we of we moeten wachten tot 11 uur om Duitsland in te duiken...

Volle tank is ook wel handig. Vlak bij de camping (als toch iedereen daar afspreekt) is een benzinepomp.
 
OK paar puntjes...

Als mensen willen scheuren moet er maar een apart groepje hiervoor gevormd worden.

Zelf houden we ons redelijk aan de regels, en m.n. in de bebouwde kom. Ook bochtensnelheid ligt vast veel lager dan van andere rijders.

Mochten lui alsnog interesse hebben om mee te toeren (weet nl. wel veel leuke weggetjes :P en een leuk tentje om wat te eten) dan willen we wel om 11 uur afspreken op de camping. Maken we 's ochtends eerst nog ff zuid-limburg onveilig (Slenaken-Epen-Vaals of zo...). Niet te vergelijken met Duitsland maar wel met o.a. echte haarspeldbochten (wel ff zoeken).

Dus graag ff melden, dan weten we of we moeten wachten tot 11 uur om Duitsland in te duiken...

Volle tank is ook wel handig. Vlak bij de camping (als toch iedereen daar afspreekt) is een benzinepomp.

Wij gaan wel mee om 11 uur, hebben allebei een redelijk behouden rijstijl (veel kun je ook niet beginnen op een Diversion en een Monster :) )

Volle tank moet geen probleem zijn lijkt me.
 
Wij gaan wel mee om 11 uur, hebben allebei een redelijk behouden rijstijl (veel kun je ook niet beginnen op een Diversion en een Monster :) )

Volle tank moet geen probleem zijn lijkt me.

Voor het geval je het nog niet wist... Zwarte Fazer en blauwe FJR. Rond 1100 zijn we op de camping.
 
Ikke ga ook mee, maar gaan jullie eerst naar Slenaken /Vaals en komen dan weer terug??
of 11 uur vertrekken. :? :? :? :? :? :?
 
Mochten er mensen zijn die later op de dag sneller willen rijden..Dan gaan die dan toch wat sneller rijden :?

Gewoon een leuk idee om samen op pad te gaan.
We kunnen in ieder geval samen toch een stukje duitsland (Eiffel) in :?
Nu maar hopen op mooi weer 8-)
Wij zijn er dan ook om half 11/11 uur...
 
Terug
Bovenaan Onderaan