a.s. zaterdag nieuw motorprogramma yorin 17:30 uur

[me]Jethro heeft dankzij deze aflevering weer 2 belangrijke zaken geleerd:
[/me]


1: Het is 'opklaphelm' in plaats van systeemhelm :X

Maar het kan nog mooier!

2: Een supersport is een viercylinder motor met een inhoud van 600cc!
Enne.. Hoe zit dat dan met de 750's? Of de 1000's? :?
 
[me]Jethro heeft dankzij deze aflevering weer 2 belangrijke zaken geleerd:
[/me]


1: Het is 'opklaphelm' in plaats van systeemhelm :X

Maar het kan nog mooier!

2: Een supersport is een viercylinder motor met een inhoud van 600cc!
Enne.. Hoe zit dat dan met de 750's? Of de 1000's? :?
1 had ik al gezegd
2 superbike toch?
 
1 had ik al gezegd
2 superbike toch?

Sorry meis! Ik heb net de herhaling gezien, en heb niet een paar pagina's teruggelezen in dit topic O-)
En 600, 750 en 1000cc is toch eigenlijk allemaal supersport (als je tenminste even kijkt naar het type motor dat onze Boris aan het testen was, met inderdaad.. z'n 'opklaphelm' ( :X ) wagenwijd open. Boris ging helemaal los! :Z )
 
Ik denk wel als de redactie (van dit programma)deze topic zouden lezen er vast een aantal mensen zijn die naar de paracetamol grijpen ..... :X
of het als personelijk kritiek aantrekken , en dit hele verhaal naast zich neerleggen ....... ;(
Of zou er iemand tegen de sponsor zeggen hey stelletje L..RN.....n :( het is nu te comerieel alle geloofwaardigheid is weg ,,, ik ga m'n eigen gang .....
en gooid de spreekwoordelijke kont tegen de kribbe.....

denk van niet
 
Ik vrees dat dit programma is ontstaan uit een brainstormsessie, waarbij iemand op het "laten we eens lekker gek doen" idee is gekomen om iets met motoren te gaan doen. Waarbij ik het gehalte "brain" bij de redactie waarschijnlijk nog positief overschat. Ik heb dit programma 2 keer gezien. De eerste om te kijken wat het was, de tweede keer per ongeluk. En ben van mening dat je met de beschikbare middelen toch wel met iets beters moet kunnen komen. Waarom mag je niet zeggen dat een fiets kut stuurt op lage snelheden??? Krijg je dan geen fiets meer van de importeur?? Als ik een motorblad opensla, staan daar toch ook punten van kritiek in? Dus zo erg kan het niet zijn. Een bron van ergenis is ook die irritante voice over. Die ratelt gewoon een dealerfoldertje op. Hup exit ermee.

Tsja en dan de naam Motorlife.... Beetje misleidend in mijn ogen.. Qua inhoud had het net zo goed een onderdeel uit Life and Cooking kunnen zijn. Het gaat over vanalles, behalve over motoren.. En daarmee bedoel ik echt over motoren.
 
ik denk dat de jongens en meiden van marketing te veel ruimte hebben gekregen.
en dat er een producer achter zit die inderdaad meer live and cooking wil maken dan dit ,,,
 
Tsja en dan de naam Motorlife.... Beetje misleidend in mijn ogen.. Qua inhoud had het net zo goed een onderdeel uit Life and Cooking kunnen zijn. Het gaat over vanalles, behalve over motoren.. En daarmee bedoel ik echt over motoren.
Helemaal mee eens.

Daarom vind ik RTL Motorsport nou eindelijk een goed programma :}
 
Werkt er niemand bij Yorin de mol die weet waar en wanneer ze opnemen,


Ik stel een subtiele mf meeting voor })
 
Werkt er niemand bij Yorin de mol die weet waar en wanneer ze opnemen,


Ik stel een subtiele mf meeting voor })

Lijkt me wel grappig MF die komt demostreren hoe je wheely's maakt en stoppie's , burn out etc.... :]
gaan jullie maar koffie drinken en je make up bijwerken .....
laat de camera maar lopen ........
 
Laatst bewerkt:
vond et wel leuk om die mentale Theo de sloot in te zien gaan })

Maar hij ging toch MotoreXperience presenteren :? Zit ie nu bij de concurrent de kunst af te kijken :P
 
Heb ze op de recorder staan
Ben er al flink in aan het snijden.
Alle SOAP sterren gelul gaat eraf.
Zo hou je alleen de leuke stukjes over
Tests ,leuke toertjes en Tips
 
Ow man, die Elise ofzo? Ze had niet eens een motorrijbewijs :? :? :? Dus moest ze achterop en aan het einde van het programma werd haar gevraagd of ze 'nu' wel haar rijbewijs zou gaan halen waarop ze antwoordde met: misschien. Wat doet zo'n kutwijf in een motorprogramma dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan