a.s. zaterdag nieuw motorprogramma yorin 17:30 uur

Jullie hadden beter naar de webcam op de A4 bij paal 8.1 schiphol moeten kijken hadden jullie me nog zien zwaaien op dat tijdstip ;)
 
Jeremy Clarkson HAAT motoren en hun berijders, dus dat lijkt me geen goed idee.

Het is natuurlijk ook een echte koekblikrijder..... :P

laatst zat ie wel als een zoutzak op een motor...een heel verhaal over waarom ie het nix vond...die andere twee gasten rijden trouwens wel motor 8-)
 
Leven en laten leven.

Tis gewoon niet voor ons bedoeld,

Net als de rest. ;)


Do your thing
Enjoy it
Live in peace
Its to short
Make someone happy
We are all family
 
Ik vond het deze week wel te harden heb me niet zo geiriteerd als eerder
Dat met die enduro vond ik wel leuk , maar wat reden ze slecht....

Dat ze geen meters lange jumps maken ,oke als "asfalt tijgers"
maar nu het leek er niet eens op ,,,, stapvoets net niet omvallen open dat gas en dat voorwiel ontlasten en gaan......
 
en wat doet die elise in godsnaam in een motorprogramma?
ze rijd niet eens motor!
 
Ik had laatst een gesprek met een kennis van me die zelf in het filmwereldje zit. Hij vertelde me dat dat soort programma's puur draaien op kosten van de sponsors. De omroep betaald er niks aan mee en het interesseerd ze geen ruk waar het over gaat zolang dat halfuurtje/uurtje zendtijd maar gevuld wordt. Nou en dan krijg je dit soort programma's.

Ik heb het gisteren ook niet gezien en ga ook niet vanavond naar de herhaling kijken.
 
Ik had laatst een gesprek met een kennis van me die zelf in het filmwereldje zit. Hij vertelde me dat dat soort programma's puur draaien op kosten van de sponsors. De omroep betaald er niks aan mee en het interesseerd ze geen ruk waar het over gaat zolang dat halfuurtje/uurtje zendtijd maar gevuld wordt. Nou en dan krijg je dit soort programma's.

Ik heb het gisteren ook niet gezien en ga ook niet vanavond naar de herhaling kijken.

Dit verbaast me niks ,,, ach ,,, ik zie het als een soort reclame uithang bord...
Ben de site aan het bekijken zit er wel grappig uit , alle testen erop...
Had alleen wat meer resolutie mogen hebben..
 
Even voor de goede orde; caferacen = een rondje rond het cafe ipv cafe naar cafe scheuren :)
 
Vrees dat dat wel een beetje klopt?
Die ouwe knakkers op hun Triumph gooiden een penny in de jukebox en moesten dan een bepaald parcoers gereden hebben vor het plaatje afgelopen was...dus dat zal niet naar een andere kroeg geweest zijn?

Evengoe kijk ik dalijk wel effe naar de herhaling....elke motor is er een!



Dat ik dat zeg 8-)
 
Je banden moet je goed in orde hebben, je heb er slechts twee van 2 centimeter breed :}


Vooral de duo test van de Zx6r en de R6 waren erg intersant 8-) .
Ohw en ja als je motor slecht stuurt meteen andere banden erop gooien he |(


|(


Wat een kut programma
 
De zx6r had meer pk maar de r6 was sneller :?

En de r6 was geschikt voor zowel gevorderder als beginners...okee..dat ligt aan je rechterpols maar een iets minder heftige 600 lijkt me zinniger?
 
diep droevig B| ....alleen die gastjes op die mini bike's waren
full

was alleen weer veuls te kort B| B|
 
Nu zijn ze wel heeeel diep gezonken kijk maar op

http://www.rtl.nl/automotor/motorlife/rijimpressie/
Type : Suzuki GSF 650 S
Inhoud : 656 cc viercilinder (in lijn)
Koeling : lucht/oliegekoeld
Vermogen : 80 pk bij 10200 toeren
Gewicht : 204 kg
Topsnelheid : 200 kilometer per uur
Suzuki GSF 600 Bandit
en er staat een foto van een oude model sv650s |(
dus wat is het nou, een gsf650s, een gsf600s of een sv650s :?

en bij de zx-6r staat ook een foto van het oude model |( ,
in het fimpje legt die ook uit waarom die sneller is, het is NU een 636cc geworden :o
 
Nu zijn ze wel heeeel diep gezonken kijk maar op

http://www.rtl.nl/automotor/motorlife/rijimpressie/en er staat een foto van een oude model sv650s |(
dus wat is het nou, een gsf650s, een gsf600s of een sv650s :?

en bij de zx-6r staat ook een foto van het oude model |( ,
in het fimpje legt die ook uit waarom die sneller is, het is NU een 636cc geworden :o

Volgens mij heb ik nog een fout ontdekt op hun internetpagina, op deze link: Profieldiepte staat dat een motorband minimaal 1,6 mm profieldiepte moet hebben. Ik heb echter altijd geleerd dat dit bij motorbanden 1,0 mm is en niet de 1,6 mm die voor auto`s geldt.

Handig dus :? .
 
Laatst bewerkt:
ik heb nou onder vonden voor wie dit programma bedoelt is... Blonden vrouwen die geen motor rijbewijs hebben :9
Zat weer naar dat stink programma te kijkenwat moet je anders op de zondag avonddeze keer met vrouw...die zat de hele tijd met grote ogen en op het puntje van de bank te genieten van dit programma. en o,jee als ik een opmerking maakte dan zwaaide er wat.... :X B|
 
Ik heb maar net ze een mailtje gestuurd in de hoop dat ze daar eens gaan nadenken.(zal wel niet)
Jullie snappen er echt helemaal niks van!!!!

Een R6 als beginners motor?!? natuurlijk.

Boris verteld:
"De Kawasaki ZX-6R heeft nu 636cc". Dat is al JAREN lang zo.

Dan die foto's bij de rij-impressie. KIJKEN jullie er wel naar??? Dus niet. Bij de Suzuki GSF 650 Bandit en bij de Kawasaki ZX-6R staan verkeerde foto's!!!

Bij Tips & Trents:
"De profieldiepte is speciaal bedoeld om het water af te voeren en moet wettelijk minimaal 1,6 mm zijn."

FOUT voor auto's is het 1,6mm NIET voor de motor!! dat is 1mm

"Gaat de motor slecht sturen? Dan is dat het teken dat de banden aan vervanging toe zijn."

Weer FOUT, dat is 1 van de mogelijkheden, jullie vergeten de vering, luchtdruk, verkeerd beladen enz.

Dat er een keer iets niet helemaal klopt is geen probleem, kan gebeuren. Maar dit programma heeft zoveel fouten, dat is niet normaal meer. Dit zijn ook alleen voorbeelden uit het laatste aflevering.

Daarom zal ik de komende tijd NIET meer kijken .

Ben wel benieuwd of ze de site nu gaan aanpassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan