a.s. zondag HD-night op Discovery Channel

Jeronimo

Die hard MF'er
30 mei 2002
449
4
Stein (L)
Hey :]
Ik zag net een reclame-filmpje over een drietal uitzendingen die jullie ook zal interesseren; Komende zondagavond (31 augustus) zendt Discovery Channel de volgende drie documentaires uit met als rode draad het eeuw-feest van Harley Davidson.
21u00: Extreme Machines, Harley: The Dream Machines.
22u00: Motorcycle Mania.
23u00: American Chopper.
Ik heb in ieder geval de videorecorder geprogrammeerd!
Greetz, Jeronimo.
 
Die progamma's komen bij ons 2 keer per week op de TV en dan wel 8 uur lang.
ik ben geen Fan van HD maar ik vind het aardig om er altijd naar te kijken , ik kan je deze progamma's zeer aanraden.
 
Ik ga wel kijken, maar ik heb het voorgevoel dat het heel erg 'Amerikaans' zal worden, daarmee bedoel ik chroom, protserig, kakelbont en loeiduur. Kijk maar naar de laatste trends op het gebied van choppers & customs (Jesse James, Arless Ness etc.)En lees 's de Easyriders, vaak walgelijk lelijke apperaten dus. nee, doe mij maar choppers en customs volgens de europeaanse styling!

bah!!!! :r
catcov.jpeg


title_r2_c1.jpg
 
Ben het in zekere zin wel met jullie eens, alhoewel ik geen van de drie programma's ooit gezien heb. Ben echter wel een HD-fan, maar moet toegeven dat de Amerikaanse Choppers inderdaad wel erg ver gaan. De vergelijking met Easyriders Magazine: ik ben ook meer het type Big Twin lezer...
Het eerste uur schijnt een rapportage te zijn van een Harley Tour, die een jaar (!?) geduurd heeft, het tweede uur een blik achter de schermen en de geschiedenis van de Harley fabriek en het laatste uur gaat over een Amerikaanse eigenbouwer.
 
Cool, hoop alleen NIET dat het zo'n uiterlijk vertoon, minder practische Arlen Ness vertoon "infomercial" wordt :r
 
Shit man!
Heeft m'n videorecorder m'n tape (een nieuwe nog wel!) opgegeten...
Heeft iemand er soms een VCDtje van gemaakt?
Greetz, J.
 
Hij is op dit moment op tv, je hebt alleen de helft dan al gemist. ;(
Ik heb 'm hier ook nog op video liggen, mocht je 'm nog willen zien kan je een kopietje komen ophalen in Maastricht :)
 
Ik ga wel kijken, maar ik heb het voorgevoel dat het heel erg 'Amerikaans' zal worden, daarmee bedoel ik chroom, protserig, kakelbont en loeiduur. Kijk maar naar de laatste trends op het gebied van choppers & customs (Jesse James, Arless Ness etc.)En lees 's de Easyriders, vaak walgelijk lelijke apperaten dus. nee, doe mij maar choppers en customs volgens de europeaanse styling!

bah!!!! :r
(Afbeelding)

(Afbeelding)
zoiets als dit

http://www.exilecycles.com/

echt heel erg mooi, mooier als die showbakken van ome jesse enzo
 
Heb het allemaal gezien, viel inderdaad best tegen!

Eerste deel, lading gezeur over de harley feeling, en dat politielui daar rondrijden op een HD. En dat ze daar rijles op krijgen enzo, spannend (not) Wel brute ratbike daar op de show, tussen al die protserige Amerikaanse prutcustoms..

Orange County Choppers, over een zieltje dat door z'n pappa wordt onderdrukt...

Jesse James, die weet wel wat mooi is. Maar moet dat allemaal zo patserig? Doe een lik matzwart erop en je hebt een echt ruige bak! Mij boeit dat niet dat z'n zoontje ook een crimineel wordt enzo....


Nu graag een Europese Chopperdocumentaire op Discovery! :9~ Met Zweedse stijl, Duitse stijl en Oude Amerikaanse choppers.
 
en weet je wat het ergste is... dat van jesse james heb ik al een keer gezien op dicovery en ik d8 dat wat na jesse james kwam ook......

typisch :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan