A1-> A9, bocht met maar 1 rijbaan?

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.359
61
Lelystad
Weet iemand waarom er vanaf vanmiddag maar 1 rijbaan (de linker) beschikbaar is op de snelweg A1 naar de A9 toe, t.h.v. Diemen? :?

Het betreft die bocht waar je 100 als maximumsnelheid hebt en die nu middels lichtkrant voorzien is van "50 is veilige snelheid" en waar normaliter een adviessnelheid van 60km/u geldt.

Oja, de rechterbaan is nu afgezet, middels pionnen.
 
Zoiets dacht ik al, maar kon 1,2,3 niet wat vinden, dank je voor de vlotte reactie! :}
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan.

Laat iedereen morgenochtend daar voorzichtig doen, ik lees dat ze de afgesloten strook tijdelijk gaan openstellen.
 
Volgens de berichtgeving waren het zelfs geen motorrijders die daar slipten, dus pas voorlopig zeker op.
 
Ik rij dagelijks via de A1 de A9 Of de A10 op... meestal de A10, tenzij deze vol staat.
Meen mij te herinneren dat ik vorige week vrijdag (of was het gisteren :?) de A9 genomen had, met auto, en dat ik al veel puin zag liggen op de buitenbaan.

Had de snelheid er redelijk in zitten met de auto, geen probleem... maar kan me best voorstellen dat het niet fijn rijden is nu, zeker niet met de motor!

Oppassen morgenochtend dus!
 
Dat vond ik ook erg knap inderdaad, het is ook een stukje na het ritspunt van de baan die eraf gaat en voor het ritspunt waar de A6 erbij komt, dus daar heeft iemand goed zitten prutsen :P
 
Weet iemand waarom er vanaf vanmiddag maar 1 rijbaan (de linker) beschikbaar is op de snelweg A1 naar de A9 toe, t.h.v. Diemen? :?

Het betreft die bocht waar je 100 als maximumsnelheid hebt en die nu middels lichtkrant voorzien is van "50 is veilige snelheid" en waar normaliter een adviessnelheid van 60km/u geldt.

Oja, de rechterbaan is nu afgezet, middels pionnen.
is op da a1 richting amsterdam of voor als je van de a10 afkomt
 
A1 ri A'dam vanaf Muiden dus.

Daar waar NU max. 50 km/u borden staan.
Wegens diverse ongevallen gisteren.... :X
 
ik lees het nu pas, maar er stonden TEXTKARREN met hoe en waarom ;)

En maar beweren dat automobilisten niks zien :+
Kleine toevoeging, ik ken 1 van die slippende automobilisten en toen zij plotseling weggleed stonden er geen borden, anders dan v-max 100 en adviessnelheid 60km/u en ze reed zo'n 60 en toen was het opeens plofzakken en veiligheidsgordel lospeuteren, oorsuizingen dempen, EuroNCAP-5-sterren-auto total los enz. :X
 
Laatst bewerkt:
Kleine toevoeging, ik ken 1 van die slippende automobilisten en toen zij plotseling weggleed stonden er geen borden, anders dan v-max 100 en adviessnelheid 60km/u en ze reed zo'n 60 en toen was het opeens plofzakken en veiligheidsgordel lospeuteren, oorsuizingen dempen, EuroNCAP-5-sterren-auto total los enz. :X

Denk dat Fuck bedoelt dat er nu karren staan met uitleg ;)
 
Kleine toevoeging, ik ken 1 van die slippende automobilisten en toen zij plotseling weggleed stonden er geen borden, anders dan v-max 100 en adviessnelheid 60km/u en ze reed zo'n 60 en toen was het opeens plofzakken en veiligheidsgordel lospeuteren, oorsuizingen dempen, EuroNCAP-5-sterren-auto total los enz. :X


Ja, de kip en het ei verhaal.
In de vraagstelling, kwam al naar voren dat de vakken al waren afgekruist.
De automobilsist met slip die jij wéér kent was niet degene waar ik op reageerde.
en ja ook dit is natuurlijk wel de jus van het autorijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan