A13 Rotterdam traject snelheids flitser

Bramsel

MF'er
1 okt 2002
196
0
Den Haag
hoi. ben net langs de flitsers bij de a13 bij rotterdam gereden. vroeg me af hoe het nu precies zit. zit het zo? er zit een lus in het asfalt die doorgeeft aan de flitser dat er een foto gemaakt moet worden als er een auto overheen rijd. mijn vraag, worden motoren daar ook geflitst? heeft het nut om door de lussen in het asfalt heen te rijden? gewoon wat informatie over die beruchte flitsers dus aub.
 
Die dingen lezen gewoon ze nummerplaat volgens mij. Die lussen zijn alleen voor te kijken of die lichten niet op 50 moeten knipperen als het file is. Oja, ik heb bespreken dat over het hele traject 5 km te hard al een prent is
 
Het is een trajectcontrole, dus je wordt op de foto gezet op het begin en het einde, en je snelheid over het traject krijg je de boete over.
Dus niet ff in de ankers, heeft geen zin. Er zijn andere die beweren dat als je op de streep gaat rijden, het niet werkt. Je mag het van mij uitproberen, maar ik doe het niet!

Rob

Die dingen lezen gewoon ze nummerplaat volgens mij. Die lussen zijn alleen voor te kijken of die lichten niet op 50 moeten knipperen als het file is. Oja, ik heb bespreken dat over het hele traject 5 km te hard al een prent is
 
Die lussen zorgen er idd voor dat je geflitst wordt. Vanuit R'dam richting Den Haag is er bij de laatste camera tussen de rechter en mideelste baan geen lus dus geen foto! En de andere kant op is het precies zo alleen dan bij de eerste camera. Ik heb er nog nooit een bekeuring voor gehad, maar rijd er toch best vaak. Ik rijd altijd tussen de banen waar de lussen zitten, daar is het volgens mij niet mogelijk om geflitst te worden. Je zit dan buiten het bereik van de camera...
Op de A4 vanuit A'dam richting DH hetzelfde, bij de laatste cam., ik dacht tussen de 2e en 3e rijstrook van rechts gezien zit ook geen lus! :]
 
Foto is volgens mij alleen de registratie en dat icm met de lussen (welke voor de werkelijke afstandstandmeting gebruikt worden) berekenen de gemiddelde snelheid.

Heb hier laatst geprobeert om bij de lussen van "u rijdt te snel"-borden ertussendoor te rijden maar dat werke niet :(
 
volgens mij werkt dat bij rotterdam niet. Ik ben er een tijdje elke dag langsgereden zonder dat ik me aan de snelheid hield...........ene..


nix binnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan