A13 trajectcontrole bij rotterdam weg?

kerstman85

MF'er
6 okt 2006
57
0
Wat mij opvalt wanneer ik op de A13 rijd bij Rotterdam is dat dat trajectcontrole cameras zijn weggehaald, of zijn ze verplaatst en ergens anders verstopt? Iemand die ut hier weet?
 
Is al eerder een topic over geweest (en ja, ik ben ook te lui om het op te zoeken ;) )
Camera's worden op dit moment onderhouden. Eerder was het portaal bij afslag Bergschenhoek ri. Rotterdam ook al weg. Weet alleen niet of dat er inmiddels weer staat, want ik rij die weg niet zo vaak.
 
En ik maar zoeken elke keer... der staat iedergeval bij rotterdam nog wel 1 portaal met camera's voor beide richtingen maarja als die andere er niet staan heeft die ene ook vrij weinig nut neem ik aan :?

Ik ga de volgende keer bij nacht kijken of ze uberhaubt nog wel flitsen... :P
 
En ik maar zoeken elke keer... der staat iedergeval bij rotterdam nog wel 1 portaal met camera's voor beide richtingen maarja als die andere er niet staan heeft die ene ook vrij weinig nut neem ik aan :?

Ik ga de volgende keer bij nacht kijken of ze uberhaubt nog wel flitsen... :P


Klopt de portalen bij het kleinpolderplein staan er nog en flitsen idd....maar de portalen bij de afslag 16hoven zijn weg.......

dus ja eenzijdig flitsen van een trajectcontrole........ _O- :W *O*
 
Ik rij daar regelmatig, ik blijf gewoon een lekker tempo aanhouden :Y
Alleen waar ze nog wel flitsen rij ik 80, de flitskastjes bij Kleinpolderplein.
 
Zo ook op de A2 tussen Maarssen en Breukelen. Ik heb geen idee hoelang al, maar wel dat ze weg uit de portalen zijn weggehaalt.
 
Trajectcontrolle weggehaald? Eentje die veel geld opleverd? Daar geloof ik net zo in als in de Kerstman :+ . Laatstaan de 85ste incarnatie van de beste man ;)

Chrissizeur
 
Vanaf 8 JUNI 2007 ongeveer 5 weken durend zou het portaal van de camera's voor onderhoud verwijderd worden/zijn.
Dus in week 29 (nu dus!!!!!!!!!!!!!!!) zou dit portaal weer terug geplaatst worden.

Het zal mij een biet zijn, want ik hoef niet elke dag meer over de A13. :}
Maar voor degene die daar wel overheen moeten:

LET OP 80 KM/H RIJDEN of ome Koos S spekken
|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Ik rij daar regelmatig, ik blijf gewoon een lekker tempo aanhouden :Y
Alleen waar ze nog wel flitsen rij ik 80, de flitskastjes bij Kleinpolderplein.
Gewoon 90 op de teller bij de poortjes (als je dat haalt met al die slapende figuren met 70 op links die naast elkaar blijven rijden) en niks aan het handje. Ook afhankelijk van je tellerafwijking ;)

Ze blijken nog wel met onopvallende auto's te patrouilleren.
 
Oma *O*


LET OP!!!!

De portalen staan er weer.... De kabels hangen eruit dus de camera´s zullen waarschijnlijk dit weekend weer opgehangen worden!!!

Het is over met de pret '(
 
Dat moet dan vanacht zijn gebeurd want gisteren stond het er nog niet

Klopt, gisteren portaal niet aanwezig, vandaag wel, zullen ze vanacht wel weer terug hebben gezet. Zo te zien werkt het systeem weer voor als jij uit de richting van Den Haag komt, want daar zitten de camera's er alweer op. Richting Den Haag vanochtend nog geen camera's gezien.

Dat wordt weer naar die teller staren.
 
Ik rij het doordeweeks iedere dag.
richting rotterdam werkt nog wel.
rotterdam uit niet meer.

Ik rij er altijd te hard. maar wel pas nadat ik gezien heb dat ze niet zijn teruggeplaatst haha !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan