A15, 2 keer ingehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N


wel eens 300+ geprobeerd... }) Got to need some big cohonas...


en om te weten is het een kwestie van huren... geen excuus mogelijk.

Hoor dat vaak maar hoor ook weinig van echte knallers.
Ja, degene met 1000cc 4 cylinders... die weten het wel maar met een VTR-F is 260 op teller max... iets meer dan die 230 die jij op de N15 hebt gereden...

dan nog eens extra gas kunnen geven en de weg voelen zweven... :]
(en vooral niet nadenken over een vastloper :X) Dat is power beyond ....

Denk dat de meeste hier wel eens 200 gehaald hebben of misschien zelfs wel 250 8-)

Maar daarboven?? veel van die antisnelweghardrijders weten niet eens dat je zo hard op een motor kan...

Ik weet niet eens of ik zo hard gereden heb.. althans, na 299 km/h hield de teller op... (mag niet meer...)

En dat was niet op mijn eigen duc.. haalt tie niet...


ach... 2 weken terug ook nog eens die 230 gereden op de duitse autobahn... :?

geef mij dan toch echt maar de dijkjes en weggetjes in de polder hoor.. ik zie echt niet de lol van het hard rechtdoor gaan.. en ja ik heb het gedaan en dus weet ik dat het niet leuk is..

dus mij maak je niet gek en al helemaal niet jaloers dat jij dat zomaar kan en durft,.. grote stoere knul!!
 
ach... 2 weken terug ook nog eens die 230 gereden op de duitse autobahn... :?

geef mij dan toch echt maar de dijkjes en weggetjes in de polder hoor.. ik zie echt niet de lol van het hard rechtdoor gaan.. en ja ik heb het gedaan en dus weet ik dat het niet leuk is..

dus mij maak je niet gek en al helemaal niet jaloers dat jij dat zomaar kan en durft,.. grote stoere knul!!



_O- Flevopolder _O-


maar you are missing the point. op topsnelheid rijden is een ander gebied van plezier ervaren net zoals een dijkje pakken ook leuk is...
Het is een onderdeel van motorrijden. Ik kan het echt niet laten om de topsnelheid uit te proberen van een motor en zeker als het een kanon van een ander is... en dat lukt het beste op een mooie lange lege rechte snelweg.
Even het gevoel van vliegen ervaren..
 
Laatst bewerkt:
_O- Flevopolder _O-


maar you are missing the point. op topsnelheid rijden is een ander gebied van plezier ervaren net zoals een dijkje pakken ook leuk is...
Het is een onderdeel van motorrijden. Ik kan het echt niet laten om de topsnelheid uit te proberen van een motor en zeker als het een kanon van een ander is... en dat lukt het beste op een mooie lange lege rechte snelweg.
Even het gevoel van vliegen ervaren..


neh.. doe maar alblasserwaard, waaldijk, lekdijk, lingedijk.. en nee, ik mis het punt niet.. ik vind er echt geen bal aan, dat op topsnelheid rijden, de druk op mijn lichaam is me te groot en het geruk aan hoofd en nek niet echt prettig..

maar ieder zijn meug hoor.. have fun
 
_O- Flevopolder _O-


maar you are missing the point. op topsnelheid rijden is een ander gebied van plezier ervaren net zoals een dijkje pakken ook leuk is...
Het is een onderdeel van motorrijden. Ik kan het echt niet laten om de topsnelheid uit te proberen van een motor en zeker als het een kanon van een ander is... en dat lukt het beste op een mooie lange lege rechte snelweg.
Even het gevoel van vliegen ervaren..


precies !!! ik ben het 200 % mee eens
 
Super gaaf dat je zo geniet van het motorrijden! En wie doet dat niet? Maarre.. ik zou nog wel ff heel erg goed nadenken over het indoen van oordoppen. Zoek maar eens met de zoekfunctie naar gehoorbeschadiging en hoe, sorry dat ik het zeg, DOM het is om die oordoppen niet te gebruiken. Helemaal op snelwegen!
Als ik ergens verslaafd aan ben, is het wel het geluid van mijn motor, maar daar wil ik ook over 10 jaar nog van kunnen genieten, en over 20 jaar, en 30... nouja, je begrijpt wat ik bedoel!

Wees verstandig, denk na, en gebruik oordoppen. Gehoorschade gaat niet meer weg! Ik zou het jammer vinden als je daar over een paar jaar op de harde manier achter gaat komen...


ja - ja - ja - ja, daar ben ik allemaal erg goed bewust van, die orgaantje ken ik als geen ander......maar ik bedoel. kom op joh, laat mij ook ff genieten.

Ik begrijp je punt wel. ;)
 
Ik moet zeggen dat een samenhangend verhaal neerzetten niet je sterkste punt is.

Als ik het goed begrijp, waren er een paar motors aan het toeren over de snelweg, haalde je ze in en zij bleven gewoon rustig toeren.

Dan stop je een tijdje, en komen zij nog steeds rustig toerend voorbij, waarna jij er weer vol gas achteraan gaat.
Vervolgens rijd je ze voorbij, maar zit er een meid achter je op een duc die waarschijnlijk niet a la chopper toert, maar meer racer toeren, zo rond de 140 km/h.

Als ik dat zo lees, was jij in je eentje met een wedstrijdje bezig :? *O*
 
_O- _O- _O- _O-

Leuk voor je!
Maar heb je al eens bedacht dat die andere motorrijders helemaal geen zin hadden in een "spelletje"?
En jou gewoon maar laten gaan onder het mom van leven en laten leven.


Overigens vind ik snelweg erg saai , ik kom er het liefst niet.
Veel te veel koekblikkers naar mijn zin, alleen maar rechtdoor, saaie omgeving , geen bochten....nah....

Geef mij maar een leuke dijk of polder , en die rijwind heb ik met 100 km/h al *O*


Dijken ??? jah, daar ben ik ook vaak zat, ik woon tegen de Maas aan, dus hier dijk zat. Ik vind dijken ook leuk hoor, maar snelwegen vaak wat meer. ;)
 
wow...zo kom je ook wel aan posts, op iedereen appart reageren. Er is trouwens een citeer toets. Werkt ook super.

Persoonlijk zie ik de lol van hard rijden boven de 140 niet in (ja, mijn motor kan sneller), maar ik beleef er geen plezier aan. Een keer de top aan geraakt en nu een beetje van "been there, done that" Ik vind bochtjes doen veel leuker, geeft mij een veel beter gevoel van snelheid terwijl je niet eens hard hoeft te rijden (toch ook nog een beetje veilig...)
 
ik rijd meestal tusen gorinchem en deil andere snelweg kom ik liever niet.
ik kan begrijpen dat de het leuk vindt om flink gas te geven maar bij 185 wordt ik niet echt warm of koud maar in zijn zes ahter de kuipruit vol gas met 190 ja das kicken.

neee nu seriues laat die moraal ridders maar lullen als jij maar lol hebt en zo te horen heb je dat best toch zeker gewoon door gaan.
en als je eenkeer ingehaald wordt door een rood zwarte motor op dat stuk gewoon gas geven en gezellig mee knallen

daar hou ik je aan...... ;)

Die andere motorrijders waren waarschijnlijk rustig aan het toeren zodat ze goed uitgerust op de plek aankwamen waar ze helemaal los gingen op smalle bochtenweggetjes waar jij waarschijnlijk verrr achter ze zou blijven. :W :W

ik krijg opeens het vermoeden, dat jij zoiets pijnlijks zelf hebt ervaren............ :+



verder alles gezond ?

Hee mede-spirits,
....


Welke snelweg ridder houdt nog meer van blazen ? by the way, het hoeft niet perse 300 of wat te zijn alhoewel dat mooi is, als het maar constant lekker vlot is, waarbij je lekkere wind hebt.

greetzz biker mice


:Y


Gisterenmiddag op de A8 richting A7 samen met een DUC999 ff lekker door de bochten getrokken met bijna 200...

Weg was leeg en ja... ik heb geen chopper of BMW })


En er is weinig zo saai als "snelweg-knallen". Leuk voor een keertje maar na 5 minuten is de lol er wel vanaf.




Snelweg saai en na 5 minuten de lol op???

Moet je met een echte powerbike ipv die R6 eens in Duitsland de snelwegen afraggen
full



Heerlijk om met 200+ te "spelen" met dikke M5's of Audi A8-en.

Puur op power... heerlijk en vooral als er een paar mooie lange slingers aankomen.

Of gewoon een tijdje de linkerbaan domineren en met grootlicht en knipperlichten de duitsers naar rechts dwingen 8-)

is al weer een tijd geleden en nu boeit het me minder maar kan het soms niet laten...
(alhoewel bij huidige motor met 220 de koek op is... *O* )

Nee, snelweg is niet saai...
En anders kijk je het filmpje van de Ghostrider nog maar eens...

exacto


Hee mede-spirits,

Vandaag ging ik even rondtoeren, maar dacht ach, blabla bla

Bladiblabla ik dacht Jezus Christ, lekkere wind. bla bla bladibla

greetzz biker mice


Vet :')

dat is ook niets voor jou, knul
zoals ik het las:

Vandaag ging ik even rondtoeren, maar dacht bladiebladiebla
blablabla wegengefriemel.
blablabla opeens 3 fietsen blablabla weet ik niet.
blablabla(a biker is got to do, what a biker is got to do) blablablada(????????)
blablabla(alleen als ik mijn motor al opnoem krijg ik een kick, you feel me ? :Y ) Voordat ik afdwaal. blablablabla _O- _O- _O- _O- , ik dacht (zucht) vanwaar die slakkentempo??(die???)
blablabla 'hier laat ik geen gras over groeien' _O- en kwam mij achterna. Toen dacht ik OOO jaaaaa johhh ?? (op z'n rotje knors) blablablaschoof en inmiddels een meid op een ducati achter me aan, blablabla
blablabla blablablalblaHe let op,,, zonder oordoppen he, blabla
Welke snelweg ridder houdt nog meer van blazen(ik heb meer vooorkeur voor zuigen)? blablabla, waarbij je lekkere wind hebt.(ohja, jij houd van blazen)

sorry, meer kon ik er niet uithalen

dan moet je onmiddelijk terug naar school....?
zoals ik het las:sorry, meer kon ik er niet uithalen


Nou dan heb je toch iets gemist hoor, TS laat ook in al zijn onzin topics en reacties op anderen zien dat zijn kennis van de Engelse taal minder is als dat van mijn nichtje dat nu in groep 3 zit.......
(a biker is got to do, what a biker is got to do) bijvoorbeeld

O jeee, alarm !! alarm !! iemand met een laag IQ
ik stel me vooral de vraag,

een intruder... is een chopper... zelfs al is het een 1500...
na wat google werk kom ik uit dat topspeed van een 1500cc intruder maar 170.

jij rijdt met een YZF 750 R... is een racer...
na wat google werk kom ik uit dat de topspeed van fiets als jouwe 250+ is.

Dan kom je showen over hoe je veel sneller als een chopper bent?


hmmm,
ik rijd met een 125cc'tje,
wedden dat je ook sneller als mij bent :-D

750-125 = 625 cc meer .........hmm effe denken...wooooow helemaal goed zeg *O* , je hebt gelijk. Wat ben je slim.
Niet de exacte cctje's maar ik dacht hou het simpel voor die jonge





:+
 
ach... 2 weken terug ook nog eens die 230 gereden op de duitse autobahn... :?

geef mij dan toch echt maar de dijkjes en weggetjes in de polder hoor.. ik zie echt niet de lol van het hard rechtdoor gaan.. en ja ik heb het gedaan en dus weet ik dat het niet leuk is..

dus mij maak je niet gek en al helemaal niet jaloers dat jij dat zomaar kan en durft,.. grote stoere knul!!


Ik weet niet hoe het zit met de hardrijders, maar ik blaas regelmatig, bijna dagelijks over de dijk, hier tegen de Maas, ik begrijp niet hoe het zit. Sommige (zoals jij) denken dat de knallers nooit eens op een dijk of waar dan ook rijden.

Man ik durf bijna te zweren, dat ik nog vaker op de dijk rij, dan al die stoere knulletjes die hier beweren, dat ze snel de bochten in zijn, en weet ik veel allemaal wat..
Maar zoals, altijd moet iedereen dat voorzich weten :)
 
Het enige wat ik hierover kan zeggen is: Leuk voor jou dat je zo geniet van hard rijden.

Maar respecteer dan ook dat anderen van andere dingen genieten, en dat die chopperrijders niet zo'n drang hebben naar hard rijden. Als je dan dingen zegt als "ik dacht Jezus Christ, vanwaar die slakkentempo??" laat je dus merken dat je dat niet respecteert. Prima, maar zeur dan ook niet als andere motorrijders niet kunnen begrijpen dat jij zo kickt op snelheid.
 
wat een arrogantie,
je snapt duidelijk mijn punt niet jij halve gare .... :-D

rijd races met motoren van je eigen caliber,
niet tegen choppers...

je arrogantie siert je niet...


_O- , jij moppetopper.....

Ik snap jou punt wel, jij Compleet gare........ })

En bespaar me a.u.b die laatste zin, dat is echt een vrouwen uitspraak... daar moet ik alleen van lachen echt waar....... _O-
 
Het enige wat ik hierover kan zeggen is: Leuk voor jou dat je zo geniet van hard rijden.

Maar respecteer dan ook dat anderen van andere dingen genieten, en dat die chopperrijders niet zo'n drang hebben naar hard rijden. Als je dan dingen zegt als "ik dacht Jezus Christ, vanwaar die slakkentempo??" laat je dus merken dat je dat niet respecteert. Prima, maar zeur dan ook niet als andere motorrijders niet kunnen begrijpen dat jij zo kickt op snelheid.


Hoor je mij zeuren ??? Ik respecteer trouwens iedere biker, ik stop ook voor iedere biker, als die pech heeft, daar niet van....
Maar ik bedoel kom op joh, zo'n bike is om mee te ping-pongen _O- _O- _O- _O-

ik begrijp je wel joh, chill
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan