A15, 2 keer ingehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
O jeee, alarm !! alarm !! iemand met een laag IQ

Gelukkig heb je toch IETS wat lijkt op zelfkennis, toch mooi dat je toegeeft dat je IQ niet zoveel voorstelt.

Of leg me anders uit wat dit eigenlijk betekent : a biker is got to do, what a biker is got to do, ik snap m gewoon niet.
 
Gast ik weet niet wat jij hebt lopen roken, maar breng mij ook is een pallet _O-

btw. ik denk dat ze je niet inhaalden omdat ze niks geen zicht meer hadden door die olieboot van je :+
 
TWRD...... ben jij het??

Echt? ben je terug? (en ik had al gezegd dat je van de shizzle af moest blijven)

*O* *O* *O*
 
OMG! Dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen. |(

Nog één woord:


LOSER!
 
Hee mede-spirits,

Vandaag ging ik even rondtoeren, maar dacht ach, dan ga ik gelijk iem opzoeken in Rotterdam.

Vanuit Den Bosch begon het langzaampjes, i.v.m met files, van die wegengefriemel.
Vanaf de Zalftbommelbrug begon het knallen zo langzamerhand. Hupakee de A15 op, zag opeens 3 fietsen voor me: 2 dikke intruders en zo'n off the road beige gespoten dacht ik, weet ik niet.
In ieder geval, heerlijk langs gescheurd. Zo'n 5 km verderop zag ik nog een fiets op de vluchtstrook met 2 man, dus ik gelijk overal kijken en vaart minderen en stoppen (a biker is got to do, what a biker is got to do) zo'n 100 meter voor die stilstaande fiets, ren naar hun toe. Vragen of ik kon helpen, maar volgens hem was het zijn gearshifter, engelse lui, man en vrouw. Hij redde het wel zij die (ondertussen zag ik de 3 fietsen voorbij komen, die ik had ingehaald _O- . Ik vertrok weer, en huppelde weer naar mijn Ultra sonic boom YZF 750 R (alleen als ik mijn motor al opnoem krijg ik een kick, you feel me ? :Y ) Voordat ik afdwaal. Dus ik begon weer te blazen richting Rotje knor, gem 185 een stukje verderop zag ik weer die 3 fietsen _O- _O- _O- _O- , ik dacht Jezus Christ, vanwaar die slakkentempo??

Dus ik reed ff langs die stoere off the road en keek hem aan en trok verder, hij dacht dit keer: 'hier laat ik geen gras over groeien' _O- en kwam mij achterna. Toen dacht ik OOO jaaaaa johhh ?? (op z'n rotje knors) ik ging helemaal plat en trok nog meer door, toen ik hem zag afhaken en kleiner worden, schoof en inmiddels een meid op een ducati achter me aan, die echt heel leuk reed, vlotter dan de 3 musketiers die ik eerder had ingehaald.
Naast het hele rijden gebeuren, genoot ik ook met volle teugen van alle nodige bijgeluiden, zoals mijn blok en de heerlijke wind, maar ook het geluid van de wind, het brengt mij echt in een biker trance......He let op,,, zonder oordoppen he, ik wil wel alles goed horen heb ze nooit ingehad en ze niet in hebben ook niet.

Welke snelweg ridder houdt nog meer van blazen ? by the way, het hoeft niet perse 300 of wat te zijn alhoewel dat mooi is, als het maar constant lekker vlot is, waarbij je lekkere wind hebt.

greetzz biker mice

Hee hoi,
Ik ben zondagmiddag even wezen toeren met twee paar vrienden. Hun beide op een intruder en ik op zo’n beige gespoten off road. Gezien het feit dat wij al tot twee keer toe over een afstand van 10 km een camera hadden zien staan deden wij het rustig aan.


Opeens schrik ik op door een geratel en getik naast mij. Ik kijk opzij en zie daar een yzf rechts voorbij komen en ons in een grote oliewolk achterlatend.
5 km verderop zie ik hem bij een stel buitenlanders op de vluchtstrook staan. Aha, dacht ik bij mijzelf, een drugsrunner. Dit verklaarde dan ook wel zijn rijgedrag, want waarschijnlijk snoepte hij ook van zijn eigen handel.

Niet veel later hoor ik weer het getik en geratel. En ja hoor, het is weer die drugsrunner. Dit maal kijkt hij mij met grote ogen aan en wil mij laten volgen. Nu heb ik helemaal niets met drugs, dus ik heb er geen belang bij. Opeens zie ik bij hem een doosje met oordopjes uit zijn jaszak op de straat vallen. Ik denk, ik moet hem even waarschuwen. Dus ik zet de achtervolging in. Maar dit hield ik niet lang vol. De oliewalm benam mij de adem en ik moest afhaken.
Een meid op een ducati die met mij mee had getrokken probeerde nog uit alle macht om uit de oliewolk te geraken, maar de onzekere rijstijl van de man op de yzf belette haar gewoon om te passeren.
Ik zou dan ook graag zien dat de overheid een olietax voor dergelijke machines verplicht stelt. Zodat de populariteit voor deze machines afneemt en wij niet langer verplicht zijn om te hard te rijden., en deze stinkende oliewolk voor te blijven.




Groets, K. Spee
 
Laatst bewerkt:
Elke gek z'n gebrek...


Dat TS het leuk vind om met hoge snelheid over de snelweg te scheuren moet hij weten, kwestie van smaak.
Alleen niet komen zeuren als je straks in een niet nader te noemen programma 'motorduivel/motormuis/wegpiraat' wordt genoemd. :+
 
Hee hoi,
Ik ben zondagmiddag even wezen toeren met twee paar vrienden. Hun beide op een intruder en ik op zo’n beige gespoten off road. Gezien het feit dat wij al tot twee keer toe over een afstand van 10 km een camera hadden zien staan deden wij het rustig aan.


Opeens schrik ik op door een geratel en getik naast mij. Ik kijk opzij en zie daar een yzf rechts voorbij komen en ons in een grote oliewolk achterlatend.
5 km verderop zie ik hem bij een stel buitenlanders op de vluchtstrook staan. Aha, dacht ik bij mijzelf, een drugsrunner. Dit verklaarde dan ook wel zijn rijgedrag, want waarschijnlijk snoepte hij ook van zijn eigen handel.

Niet veel later hoor ik weer het getik en geratel. En ja hoor, het is weer die drugsrunner. Dit maal kijkt hij mij met grote ogen aan en wil mij laten volgen. Nu heb ik helemaal niets met drugs, dus ik heb er geen belang bij. Opeens zie ik bij hem een doosje met oordopjes uit zijn jaszak op de straat vallen. Ik denk, ik moet hem even waarschuwen. Dus ik zet de achtervolging in. Maar dit hield ik niet lang vol. De oliewalm benam mij de adem en ik moest afhaken.
Een meid op een ducati die met mij mee had getrokken probeerde nog uit alle macht om uit de oliewolk te geraken, maar de onzekere rijstijl van de man op de yzf belette haar gewoon om te passeren.
Ik zou dan ook graag zien dat de overheid een olietax voor dergelijke machines verplicht stelt. Zodat de populariteit voor deze machines afneemt en wij niet langer verplicht zijn om te hard te rijden., en deze stinkende oliewolk voor te blijven.




Groets, K. Spee

_O- _O-
 
Bedankt voor de tip, goed voor mijn slotscore.


in dat geval... :

full
 
tjee man jij hebt lef...180 op de snelweg dan waai ik er beslist van af, en ben bang dat ik me stuur nie rech kan houwen..

RESPCET MAN
 
Gelukkig heb je toch IETS wat lijkt op zelfkennis, toch mooi dat je toegeeft dat je IQ niet zoveel voorstelt.

Of leg me anders uit wat dit eigenlijk betekent : a biker is got to do, what a biker is got to do, ik snap m gewoon niet.

_O- deed ie pijn ???

Maar ff serieus, dat jij dat niet snapt bevestigd, weer eens waar jou bevattingsvermogenTje plaats neemt....... Niet hoog dus, maar waarschijnlijk vertel ik je nou oud nieuws.......... :+ :+



Gast ik weet niet wat jij hebt lopen roken, maar breng mij ook is een pallet _O-

btw. ik denk dat ze je niet inhaalden omdat ze niks geen zicht meer hadden door die olieboot van je :+

_O-
OMG! Dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen, dit heb ik niet gelezen. |(

Nog één woord:


LOSER!

Wat erg, dat jij het zo vaak tegen je hebt horen zeggen, dat je het nu uitschreeuwt uit wanhoop.

Zo kweek je alleen maar medelijden voor jezelf, maar dat zal vast jou bedoeling geweest zijn.

Je doel is bereikt, ik heb namelijk medelijden met je.......
















:+
ach mensen, als hij er nou plezier mee beleeft :?

@ ts
ik heb nog versleten sliders liggen, kopuh?

Nee, want als deze op zijn, dan ruk ik die van een andere broek wat ik thuis heb liggen. :)
ach mensen, als hij er nou plezier mee beleeft :?

@ ts
ik heb nog versleten sliders liggen, kopuh?
:^ Ik heb ook een setje banden waar de rullen aan hangen.... is wat beter dan schaamranden :P

aai meek spesjal preis fo joe *O*

Een bezoek van jou aan de logopediste kan geen kwaad })
:^ Ik heb ook een setje banden waar de rullen aan hangen.... is wat beter dan schaamranden :P

aai meek spesjal preis fo joe *O*

Owkee... en voor mensen die niet Joe heten... :?




:+


Laat die jongen.....hij dacht net dat ie leuk was, en dan verstoor jij z'n lol... :N
Hee mede-spirits,

Vandaag ging ik even rondtoeren, maar dacht ach, dan ga ik gelijk iem opzoeken in Rotterdam.

Vanuit Den Bosch begon het langzaampjes, i.v.m met files, van die wegengefriemel.
Vanaf de Zalftbommelbrug begon het knallen zo langzamerhand. Hupakee de A15 op, zag opeens 3 fietsen voor me: 2 dikke intruders en zo'n off the road beige gespoten dacht ik, weet ik niet.
In ieder geval, heerlijk langs gescheurd. Zo'n 5 km verderop zag ik nog een fiets op de vluchtstrook met 2 man, dus ik gelijk overal kijken en vaart minderen en stoppen (a biker is got to do, what a biker is got to do) zo'n 100 meter voor die stilstaande fiets, ren naar hun toe. Vragen of ik kon helpen, maar volgens hem was het zijn gearshifter, engelse lui, man en vrouw. Hij redde het wel zij die (ondertussen zag ik de 3 fietsen voorbij komen, die ik had ingehaald _O- . Ik vertrok weer, en huppelde weer naar mijn Ultra sonic boom YZF 750 R (alleen als ik mijn motor al opnoem krijg ik een kick, you feel me ? :Y ) Voordat ik afdwaal. Dus ik begon weer te blazen richting Rotje knor, gem 185 een stukje verderop zag ik weer die 3 fietsen _O- _O- _O- _O- , ik dacht Jezus Christ, vanwaar die slakkentempo??

Dus ik reed ff langs die stoere off the road en keek hem aan en trok verder, hij dacht dit keer: 'hier laat ik geen gras over groeien' _O- en kwam mij achterna. Toen dacht ik OOO jaaaaa johhh ?? (op z'n rotje knors) ik ging helemaal plat en trok nog meer door, toen ik hem zag afhaken en kleiner worden, schoof en inmiddels een meid op een ducati achter me aan, die echt heel leuk reed, vlotter dan de 3 musketiers die ik eerder had ingehaald.
Naast het hele rijden gebeuren, genoot ik ook met volle teugen van alle nodige bijgeluiden, zoals mijn blok en de heerlijke wind, maar ook het geluid van de wind, het brengt mij echt in een biker trance......He let op,,, zonder oordoppen he, ik wil wel alles goed horen heb ze nooit ingehad en ze niet in hebben ook niet.

Welke snelweg ridder houdt nog meer van blazen ? by the way, het hoeft niet perse 300 of wat te zijn alhoewel dat mooi is, als het maar constant lekker vlot is, waarbij je lekkere wind hebt.

greetzz biker mice

Hee hoi,
Ik ben zondagmiddag even wezen toeren met twee paar vrienden. Hun beide op een intruder en ik op zo’n beige gespoten off road. Gezien het feit dat wij al tot twee keer toe over een afstand van 10 km een camera hadden zien staan deden wij het rustig aan.


Opeens schrik ik op door een geratel en getik naast mij. Ik kijk opzij en zie daar een yzf rechts voorbij komen en ons in een grote oliewolk achterlatend.
5 km verderop zie ik hem bij een stel buitenlanders op de vluchtstrook staan. Aha, dacht ik bij mijzelf, een drugsrunner. Dit verklaarde dan ook wel zijn rijgedrag, want waarschijnlijk snoepte hij ook van zijn eigen handel.

Niet veel later hoor ik weer het getik en geratel. En ja hoor, het is weer die drugsrunner. Dit maal kijkt hij mij met grote ogen aan en wil mij laten volgen. Nu heb ik helemaal niets met drugs, dus ik heb er geen belang bij. Opeens zie ik bij hem een doosje met oordopjes uit zijn jaszak op de straat vallen. Ik denk, ik moet hem even waarschuwen. Dus ik zet de achtervolging in. Maar dit hield ik niet lang vol. De oliewalm benam mij de adem en ik moest afhaken.
Een meid op een ducati die met mij mee had getrokken probeerde nog uit alle macht om uit de oliewolk te geraken, maar de onzekere rijstijl van de man op de yzf belette haar gewoon om te passeren.
Ik zou dan ook graag zien dat de overheid een olietax voor dergelijke machines verplicht stelt. Zodat de populariteit voor deze machines afneemt en wij niet langer verplicht zijn om te hard te rijden., en deze stinkende oliewolk voor te blijven.




Groets, K. Spee


Zo te lezen, heb jij erg veel fantasie, maar van die rookwolk vind ik wel grappig, dus blijf lekker fantaseren en ons amuseren.... })
Elke gek z'n gebrek...


Dat TS het leuk vind om met hoge snelheid over de snelweg te scheuren moet hij weten, kwestie van smaak.
Alleen niet komen zeuren als je straks in een niet nader te noemen programma 'motorduivel/motormuis/wegpiraat' wordt genoemd. :+

:Z
Ik haalde vandaag 2 keer een bus in........





dus..

:/


ga fietsen joh _O-
Ik haalde vandaag 2 keer een bus in........





dus..

:/

Het OV is ook niet wat het wezen moet :?

Zeeslot moet je rustig benaderen, anders is ie onvoorspelbaar............ })
Bedankt voor de tip, goed voor mijn slotscore.


in dat geval... :

full

En welke was jij ????














:+
 
tjee man jij hebt lef...180 op de snelweg dan waai ik er beslist van af, en ben bang dat ik me stuur nie rech kan houwen..

RESPCET MAN

RespCet ???? :? , begin eerst maar eens met spellen, en ga dan maar over naar zinnen. In dat geval cynische zinnen, O nee, wacht.........cyncyshce cynclische cynbische, welke was het nou ???






:+ :+ :+ :+
 
Je doel is bereikt, ik heb namelijk medelijden met je.......








Een bezoek van jou aan de logopediste kan geen kwaad })Laat die jongen.....hij dacht net dat ie leuk was, en dan verstoor jij z'n lol... :NZo te lezen, heb jij erg veel fantasie, maar van die rookwolk vind ik wel grappig, dus blijf lekker fantaseren en ons amuseren.... }):Zga fietsen joh _O-Zeeslot moet je rustig benaderen, anders is ie onvoorspelbaar............ })En welke was jij ????


:+

OK, mijn excuses.

Maar jij start een topic met een verhaal dat je wedstrijdjes speelt tegen choppers (waar je erg denigrerend over spreekt overigens) met je "Ultra sonic boom YZF 750 R" en daarbij behoorlijk hard rijdt.
Je krijgt een paar opmerkingen over je verhaal waaruit blijkt dat veel MF-ers je verhaal niet serieus nemen. Ook ik moet zeggen dat ik bij het lezen van je verhaal een behoorlijk melige bui krijg. Vandaar mijn posts.

Maar je gaat nu mensen afzeiken die jouw verhaal niet serieus nemen. Kijk nu ook eens serieus naar jouw verhaal en naar de reacties........ en dan ben ik benieuwd naar je conclusie. Zijn die zeikers hier op MF nou zo intolerant of sla je zelf misschien de plank een beetje mis?
 
eigenwijs ventje :)
ga nog wat met choppers racen...
eigenwijs ventje :)
ga nog wat met choppers racen...


Ik heb geen woorden voor je........., maar ik zal je op z'n minst wel volwassen behandelen.
Tegen choppers, tegen racers, tegen jou (met je brommer), tegen een gekke busa fan,
Tegen een Suzuki Swift (welteverstaan) tegen een vrachtwagen met een jet motor, letterlijk anything, Ik blaas tegen iedereen waar ik zin in heb, als ik nou verlies, of zoek word gereden door een prof, dan zal mij dat een worst wezen, ik vind het alleen maar vet.
En als mensen daar op de weg er geen zin in hebben, so what, dan respecteer ik ze net zo veel, of ik ga erachter rijden of ik ben weg.
Dat wil nou dus niet zeggen, dat ik blind rij, want woon werk, rij ik gewoon normaal. Op de A2, weet je hoe druk het is ?

Maar om nou te gaan staan zeiken, dat dat niet kan en dat knallen niet hoort, dat vind ik wel slap van sommige, zo'n fiets is gewoon om mee te ping-pongen of om eraan te gaan hangen.

By the way, ik knal hem zo naar Oss (A50), en maak jij je maar geen zorgen over flitso, en vanuit Teeffelen, kom ik weer snijdend over de dijk langs de maas weer uit in Bosche Bol, ;)
 
_O- Flevopolder _O-


maar you are missing the point. op topsnelheid rijden is een ander gebied van plezier ervaren net zoals een dijkje pakken ook leuk is...
Het is een onderdeel van motorrijden. Ik kan het echt niet laten om de topsnelheid uit te proberen van een motor en zeker als het een kanon van een ander is... en dat lukt het beste op een mooie lange lege rechte snelweg.
Even het gevoel van vliegen ervaren..

En ook dat is niet heel veel aan. Het is leuk om 1x de top te rijden op je motor, of op die van een ander. En dat is maar heel even leuk. Tis ook maar net waarop je rijd. Jouw verhaal is natuurlijk persoonsgebonden.

Maar als jouw kick ligt op het hard rechtdoor rijden, kan ik uit mijn mening maar 1 ding concluderen... je kunt geen bochten rijden!

Mijn persoonlijke ervaring is dat bochten veel meer kick geven als rechtuit kilometers. Op mijn 600tje heb ik de top van 253 gehaald, en op de R1 van mijn maat veel harder. Ook daar gaat je verhaal totaal niet op.

Op de R1 rijd je veel sneller, veel harder. Maar dat maakt qua beleving echt niets uit hoor. Als je op de max van een 600cc gaat de omgeving sneller langs je heen als dat je hersenpan kan verwerken, je kunt alleen nog anticiperen op wat er voor je gebeurt.
 
Ten tweede, wat heb jij nou met de bevolking te maken, als jij gewoon normaal leeft en je eigen gang gaat en iedereen in z'n waarden laat ? Of doe je dat niet?
En wat doe jij dan? Het moraal van dit topic is dat jij vind dat er slakkentempo-rijders voor jou op de snelweg zaten!

Laat die mensen in hun waarde en laat ze gewoon hun eigen tempo rijden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan