A15, 2 keer ingehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arme jongen.

heb je mijn 125 net een brommer genoemd?
zeer goed... flink van je, je mag je echt een grote vent voelen nu :-)

dat je raced kan mij werkelijk geen knaat schelen,
maar dat je er zo'n macho verhaal rond hangt,
dat is zielig,

en dat je dan iedereen hier opt forum wat afzeikt die het niet eens is met je verhaal...
nog zieliger..

en dat je jezelf er goed bij voelt,
dat is ronduit belachelijk...
 
RespCet ???? :? , begin eerst maar eens met spellen, en ga dan maar over naar zinnen. In dat geval cynische zinnen, O nee, wacht.........cyncyshce cynclische cynbische, welke was het nou ???






:+ :+ :+ :+
Heey DOMBO

Check DIT

Filmpje gaat over de indruk die jij hier maakt op de gemiddelde MF'er
 
topic van het jaar.
Eensch!

Ik zeg of een Troll...

Of gewoon dit:

full
 
OK, mijn excuses.

Maar jij start een topic met een verhaal dat je wedstrijdjes speelt tegen choppers (waar je erg denigrerend over spreekt overigens) met je "Ultra sonic boom YZF 750 R" en daarbij behoorlijk hard rijdt.
Je krijgt een paar opmerkingen over je verhaal waaruit blijkt dat veel MF-ers je verhaal niet serieus nemen. Ook ik moet zeggen dat ik bij het lezen van je verhaal een behoorlijk melige bui krijg. Vandaar mijn posts.

Maar je gaat nu mensen afzeiken die jouw verhaal niet serieus nemen. Kijk nu ook eens serieus naar jouw verhaal en naar de reacties........ en dan ben ik benieuwd naar je conclusie. Zijn die zeikers hier op MF nou zo intolerant of sla je zelf misschien de plank een beetje mis?


Ten eerste je hoeft echt niet te verontschuldigen, want ik laat bijna alle posts voor wat ze zijn. En natuurlijk reageer ik ook, maar ik zeik niemand af, het is allemaal geinig bedoel en als sommige daar niet tegen kunnen, tjah dan moeten ze de bal maar niet kaatsen.
Als je de beleving van de eerste post begrijpt, dan zul je weten, dat ik choppers of bobbers absoluut niet disrespecteer, integendeel.
Ik verwacht hier gewoon gozers, of dames die wel tegen een stootje kunnen, ;)

Uiteraard begrijp ik wat je vraag is, met je laatste alinea.
Mijn antwoord hierop is: Dat ik deze topic niet had gemaakt, met de gedachtegang, om er later wat uit te concluderen.
Het is puur een beleving van mij, die ik wat losjes heb proberen neer te zetten. Dat sommige dat extreem vinden of wat dan ook, dan begrijp ik dat volkomen, gezien de "karakter" van dit topic.
Dat sommige daar allerlei "leuke" opmerkingen over maken, dat begrijp ik ook, het zijn maar mensen.

We zijn ten slotte allen hier bikers, de een heeft een vraag, de ander een suggestie, de een, een serieus verhaal, de ander een beleving.......

hoop dat je me begrijpt....vast wel. :)
 
En ook dat is niet heel veel aan. Het is leuk om 1x de top te rijden op je motor, of op die van een ander. En dat is maar heel even leuk. Tis ook maar net waarop je rijd. Jouw verhaal is natuurlijk persoonsgebonden.

Maar als jouw kick ligt op het hard rechtdoor rijden, kan ik uit mijn mening maar 1 ding concluderen... je kunt geen bochten rijden!

Mijn persoonlijke ervaring is dat bochten veel meer kick geven als rechtuit kilometers. Op mijn 600tje heb ik de top van 253 gehaald, en op de R1 van mijn maat veel harder. Ook daar gaat je verhaal totaal niet op.

Op de R1 rijd je veel sneller, veel harder. Maar dat maakt qua beleving echt niets uit hoor. Als je op de max van een 600cc gaat de omgeving sneller langs je heen als dat je hersenpan kan verwerken, je kunt alleen nog anticiperen op wat er voor je gebeurt.

Dat die gozer, geen bochten kan nemen naar jou mening, is een volstrekt zinloze opmerking, want hoe weet jij dat jou ? ken jij die persoon ? Nee, ik denk het niet. Schiet hem dan niet gelijk af !
Ten tweede, wat heb jij nou met de bevolking te maken, als jij gewoon normaal leeft en je eigen gang gaat en iedereen in z'n waarden laat ? Of doe je dat niet?
En wat doe jij dan? Het moraal van dit topic is dat jij vind dat er slakkentempo-rijders voor jou op de snelweg zaten!

Laat die mensen in hun waarde en laat ze gewoon hun eigen tempo rijden!


:Z
Volgens mij is het tijd voor een Hayabusa.

??
 
Ten eerste je hoeft echt niet te verontschuldigen, want ik laat bijna alle posts voor wat ze zijn. En natuurlijk reageer ik ook, maar ik zeik niemand af, het is allemaal geinig bedoel en als sommige daar niet tegen kunnen, tjah dan moeten ze de bal maar niet kaatsen.
Als je de beleving van de eerste post begrijpt, dan zul je weten, dat ik choppers of bobbers absoluut niet disrespecteer, integendeel.
Ik verwacht hier gewoon gozers, of dames die wel tegen een stootje kunnen, ;)

Uiteraard begrijp ik wat je vraag is, met je laatste alinea.
Mijn antwoord hierop is: Dat ik deze topic niet had gemaakt, met de gedachtegang, om er later wat uit te concluderen.
Het is puur een beleving van mij, die ik wat losjes heb proberen neer te zetten. Dat sommige dat extreem vinden of wat dan ook, dan begrijp ik dat volkomen, gezien de "karakter" van dit topic.
Dat sommige daar allerlei "leuke" opmerkingen over maken, dat begrijp ik ook, het zijn maar mensen.

We zijn ten slotte allen hier bikers, de een heeft een vraag, de ander een suggestie, de een, een serieus verhaal, de ander een beleving.......

hoop dat je me begrijpt....vast wel. :)
Dank je voor je antwoord.

Je ontwijkt mijn vraag met de stelling dat je een beleving hebt proberen neer te zetten.

Ik begrijp je gevoel wel maar het begint er nu alle schijn van te krijgen dat je zit te rellen, want je pakt elke gelegenheid om mensen te "triggeren" en reacties uit te lokken.

Ik bedoel: "het zijn maar mensen", "begin eerst maar eens met spellen, en ga dan maar over naar zinnen", "dat jij dat niet snapt bevestigd, weer eens waar jou bevattingsvermogenTje plaats neemt", "Ik heb geen woorden voor je......"

En dit noem jij niet afzeiken? :?

Mijn "beleving" is dat dit topic weinig toevoegt en dat je er meer op uit bent om sensatie te zoeken. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.

Van mij mag er een slotje op.
 
Arme jongen.

heb je mijn 125 net een brommer genoemd?
zeer goed... flink van je, je mag je echt een grote vent voelen nu :-)

dat je raced kan mij werkelijk geen knaat schelen,
maar dat je er zo'n macho verhaal rond hangt,
dat is zielig,

en dat je dan iedereen hier opt forum wat afzeikt die het niet eens is met je verhaal...
nog zieliger..

en dat je jezelf er goed bij voelt,
dat is ronduit belachelijk...

Wat ben jij voorspelbaar......... _O-

Dat jij vind, dat je wordt afgezeken, is Zielig. (is allemaal niet negatief bedoeld)
Dat jij vind, dat dit een macho verhaal is, is zieliger. (want dat is niet zo)
Dat jij nota bene dacht, wat je net allemaal dacht, dat is gewoon absurd. Ik bedoel he niet negatief gozer........., maar als jij al uit een tekst kan weten, wat voor persoon het heeft bedacht, dan is dat een uiterst oppervlakkige manier van denken.

"Denk" hier maar eens over na........ :W
RespCet ???? :? , begin eerst maar eens met spellen, en ga dan maar over naar zinnen. In dat geval cynische zinnen, O nee, wacht.........cyncyshce cynclische cynbische, welke was het nou ???






:+ :+ :+ :+
Heey DOMBO

Check DIT

Filmpje gaat over de indruk die jij hier maakt op de gemiddelde MF'er

Dan denk ik niet dat jij bij gemiddelde hoort, je hebt duidelijk een ernstige afwijking in je verstand (als je die hebt) als je met "dombo" je reactie begint. Blijf wel ff volwassen gozer.................
En ja ik heb het bekeken, en het slaat als een tang op Jou.

Of ging die gezegde nou anders ?????

:+ :W
topic van het jaar.
Eensch!

Ik zeg of een Troll...

Of gewoon dit:

full


Dat jij retarded bent, heb je al duidelijk bewezen me je eerdere post.
En o ja, dit nog........Arguing ???? Is er hier sprake van dan ?

Kies dan wel gelijk een goede uitspraak uit...........

Jammer he ?

ach ja maakt niet uit joh, je wild je even bewijzen....
 
slotje. Omdat de kwaliteit van dit topic negatieve waarden begint aan te nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan