A15, 2 keer ingehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorgoeroe

Die hard MF'er
8 jun 2009
510
0
Hee mede-spirits,

Vandaag ging ik even rondtoeren, maar dacht ach, dan ga ik gelijk iem opzoeken in Rotterdam.

Vanuit Den Bosch begon het langzaampjes, i.v.m met files, van die wegengefriemel.
Vanaf de Zalftbommelbrug begon het knallen zo langzamerhand. Hupakee de A15 op, zag opeens 3 fietsen voor me: 2 dikke intruders en zo'n off the road beige gespoten dacht ik, weet ik niet.
In ieder geval, heerlijk langs gescheurd. Zo'n 5 km verderop zag ik nog een fiets op de vluchtstrook met 2 man, dus ik gelijk overal kijken en vaart minderen en stoppen (a biker is got to do, what a biker is got to do) zo'n 100 meter voor die stilstaande fiets, ren naar hun toe. Vragen of ik kon helpen, maar volgens hem was het zijn gearshifter, engelse lui, man en vrouw. Hij redde het wel zij die (ondertussen zag ik de 3 fietsen voorbij komen, die ik had ingehaald _O- . Ik vertrok weer, en huppelde weer naar mijn Ultra sonic boom YZF 750 R (alleen als ik mijn motor al opnoem krijg ik een kick, you feel me ? :Y ) Voordat ik afdwaal. Dus ik begon weer te blazen richting Rotje knor, gem 185 een stukje verderop zag ik weer die 3 fietsen _O- _O- _O- _O- , ik dacht Jezus Christ, vanwaar die slakkentempo??

Dus ik reed ff langs die stoere off the road en keek hem aan en trok verder, hij dacht dit keer: 'hier laat ik geen gras over groeien' _O- en kwam mij achterna. Toen dacht ik OOO jaaaaa johhh ?? (op z'n rotje knors) ik ging helemaal plat en trok nog meer door, toen ik hem zag afhaken en kleiner worden, schoof en inmiddels een meid op een ducati achter me aan, die echt heel leuk reed, vlotter dan de 3 musketiers die ik eerder had ingehaald.
Naast het hele rijden gebeuren, genoot ik ook met volle teugen van alle nodige bijgeluiden, zoals mijn blok en de heerlijke wind, maar ook het geluid van de wind, het brengt mij echt in een biker trance......He let op,,, zonder oordoppen he, ik wil wel alles goed horen heb ze nooit ingehad en ze niet in hebben ook niet.

Welke snelweg ridder houdt nog meer van blazen ? by the way, het hoeft niet perse 300 of wat te zijn alhoewel dat mooi is, als het maar constant lekker vlot is, waarbij je lekkere wind hebt.

greetzz biker mice
 
Lief dagboek, etc.

'( .

En er is weinig zo saai als "snelweg-knallen". Leuk voor een keertje maar na 5 minuten is de lol er wel vanaf.
 
......He let op,,, zonder oordoppen he, ik wil wel alles goed horen heb ze nooit ingehad en ze niet in hebben ook niet.

Super gaaf dat je zo geniet van het motorrijden! En wie doet dat niet? Maarre.. ik zou nog wel ff heel erg goed nadenken over het indoen van oordoppen. Zoek maar eens met de zoekfunctie naar gehoorbeschadiging en hoe, sorry dat ik het zeg, DOM het is om die oordoppen niet te gebruiken. Helemaal op snelwegen!
Als ik ergens verslaafd aan ben, is het wel het geluid van mijn motor, maar daar wil ik ook over 10 jaar nog van kunnen genieten, en over 20 jaar, en 30... nouja, je begrijpt wat ik bedoel!

Wees verstandig, denk na, en gebruik oordoppen. Gehoorschade gaat niet meer weg! Ik zou het jammer vinden als je daar over een paar jaar op de harde manier achter gaat komen...
 
Laatst bewerkt:
zonder oordoppen he, ik wil wel alles goed horen heb ze nooit ingehad en ze niet in hebben ook niet.

Zoek info en beslis dan of je die keus echt wilt maken. Als je het belangrijk vindt 'alles te horen' moet je ze dus juist wel indoen, anders hoor je vrij snel vooral nog een piep...
 
_O- _O- _O- _O-

Leuk voor je!
Maar heb je al eens bedacht dat die andere motorrijders helemaal geen zin hadden in een "spelletje"?
En jou gewoon maar laten gaan onder het mom van leven en laten leven.


Overigens vind ik snelweg erg saai , ik kom er het liefst niet.
Veel te veel koekblikkers naar mijn zin, alleen maar rechtdoor, saaie omgeving , geen bochten....nah....

Geef mij maar een leuke dijk of polder , en die rijwind heb ik met 100 km/h al *O*
 
Goeroe... :?
Die hebben toch volgelingen... :?
En dat gaat niet als je hallucinerend rondrijdt met 185+ op de A-15... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan