A15 rijders. Van West tot Oost. Wie rijdt er ?

Brian1990

Die hard MF'er
25 feb 2012
411
1
Hallo allemaal!

Ik rij dagelijks voor mijn werk van Knooppunt Vaanplein naar Rotterdam-Botlek op de A15, zelf in het weekend tot aan Knoopunt Valburg en ik ben niet de enigste die op de A15 rijd. :]

Nu leek het me leuk om een soort online meeting point te starten voor alle mensen die zich ook dagelijks of af en to op deze weg bevinden. Mocht er animo voor zijn post wat je wilt!

Foto van je brommert is evt wel leuk, puur om te zien wie bij wat hoort :)

Al eerste vraag:

Wie stond ook gezellig vooraan bij de afsluiting van de Botlek tunnel en Botlekbrug 2 weken terug?

Laat ik ook is beginnen met mijn brommert te posten.
full



Ben benieuwd!
 
Jullie komen helemaal niet ver oostelijk op de A15 hoor. Nederland gaat nog veel verder! (maar na Ressen houdt het snel op..) Dat oostelijke deel (Deil-Ressen) trouwens echt een rot stuk om te rijden. Op een groot deel slecht niet-ZOAB asfalt, er gebeurt helemaal niets en het is echt oersaai. :X Bij slecht weer word je ook nog eens alle kanten opgeblazen omdat het overgrote deel onbeschut is. Toen ik nog woonwerkverkeer reed over dit deel (Breda-Arnhem, dus A15 gorinchem-ressen) reed ik juist heel vaak om via 's-Hertogenbosch omdat die weg iets minder saai is. :/ Dat voelde al een kwartier korter.

Op dit moment ben ik regelmatig te vinden tussen knooppunt Gorinchem tot knooppunt Ressen op de A15. Bij dordt of rotterdam ben ik gelukkig nagenoeg nooit te vinden. :+

Mijn V-Strommie zal waarschijnlijk nog niet gespot zijn omdat ik 'm pas net een week heb. Daarvoor reed ik een blauwe Diversion met gele rimstriping en ik draag een gele helm. Dat was zo herkenbaar dat ik meermaals gespot ben op herkenning ipv sticker. O-)

V-Strommie_gemaal.jpg
 
Laatst bewerkt:
A15 leerdam-gorinchem
binnenkort leerdam-dort
verder dan dort kom ik niet :P

Daar ben ik over 1.5 maand ook te vinden.
Ga verhuizen naar Vuren. dus zal ik Gorichem- Rotterdam-botlek moeten rijden.

Ze zeggen ook niets voor niets. Hoe dichter bij Dord hoe rotter het wordt :+
 
Laatst bewerkt:
Hey Vuren dat is dichtbij!
Check ons regiotopic Gorinchem e.o.: De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar! Gezellig wat kletsen, 2x per jaar een uitgebreide BBQ en natuurlijk gezellig een rondje rijden!

Ik rij zelf de A15 3x per week met het koekblik (piepklein stukkie hoor) en af en toe met de Gladius in het weekend als ik richting Oxi rij :]
 
Laatst bewerkt:
Daar ben ik over 1.5 maand ook te vinden.
Ga verhuizen naar Vuren. dus zal ik Gorichem- Rotterdam-botlek moeten rijden.

Ze zeggen ook niets voor niets. Hoe dichter bij Dord hoe rotter het wordt :+



Leuk !!

heb je ook een MF sticker ?

ik rij op een gele honda NTV en soms pak ik de chopper ook met sticker :)
 
Hey Vuren dat is dichtbij!
Check ons regiotopic Gorinchem e.o.: De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar! Gezellig wat kletsen, 2x per jaar een uitgebreide BBQ en natuurlijk gezellig een rondje rijden!

Ik rij zelf de A15 3x per week met het koekblik (piepklein stukkie hoor) en af en toe met de Gladius in het weekend als ik richting Oxi rij :]

oww ga ik zeker even rond neuzen.
Nu al gezien dat het een mooiere omgeving is om te rijden dan Rotterdam en omstreken.
 
Leuk !!

heb je ook een MF sticker ?

ik rij op een gele honda NTV en soms pak ik de chopper ook met sticker :)

Nee heb geen sticker. Ben niet zo van het stickers plakken op me motor :9 .
Ben wel te herkennen aan de Zwarte Moto Guzzi Breva. Met witte helm.
Zie je ook niet zovaak rijden heb ik al gezien. :)
 
Elke dag weer, kantoor in spijk en werkgebied van pernis tot de maasvlake. Alleen altijd wel in de auto omdat t moet :( ben al wel wat MF'ers op terminals tegengekomen :)
 
Elke dag weer, kantoor in spijk en werkgebied van pernis tot de maasvlake. Alleen altijd wel in de auto omdat t moet :( ben al wel wat MF'ers op terminals tegengekomen :)

Ja het was vandaag ook weer flink raak met de drukte.
Kon er gelukkig doorheen :) . Lekker drie weken vakantie dus raad is waar ik NIET te vinden ben deze 3 weken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan