A27: filerijden-controle!?

MotoMarz

MF veteraan
16 apr 2003
21.056
985
Lelystad
Zojuist op de A27 een stuk of 8 motoragenten gesignaleerd,
die voornamelijk bezig waren met het in de gaten houden
van motorrijders die tussen de file door rijden...
(en bij het ongeluk dat er gebeurd was, geen agent te zien...)

Dus, pas een beetje op je snelheid... :X
 
Misschien gaan ze blok :] rijden :] door de file introduceren, en alle blikkers opvoeden die niet de mag-file-sticker naleven. :X :X
In dat geval :} :} :} .
 
Ach, reed gisteren over een paar verdrijvingsvlakken/doorgetrokken streep etc. en zag pas later dat er een KLPD wagen aan de kant stond.

Mannetjes stonden ernaast en hadden me makkelijk kunnen aanhouden, deden ze ook niet, duz zal wel meevallen...





Oh nee, Flitsen is makkelijker natuurlijk (stom, stom, stom) :)
 
Ze hadden medelijden met je op je banaan... :)

([me]Dirkie weet toevallig dat Aadmanz gisteren op een knalgele Tmax rondreed... :) )
[/me]


Ach, reed gisteren over een paar verdrijvingsvlakken/doorgetrokken streep etc. en zag pas later dat er een KLPD wagen aan de kant stond.

Mannetjes stonden ernaast en hadden me makkelijk kunnen aanhouden, deden ze ook niet, duz zal wel meevallen...





Oh nee, Flitsen is makkelijker natuurlijk (stom, stom, stom) :)
 
Misschien gaan ze blok :] rijden :] door de file introduceren, en alle blikkers opvoeden die niet de mag-file-sticker naleven. :X :X
In dat geval :} :} :} .


Wat dat betreft zou het wel goed zijn dat duitse systeem
in te voeren, dat hulpdiensten ook tussendoor moeten
(de plannen zijn er, nu de uitvoering nog).
Als de blikken dan rekening moeten houden met ambulances,
politieautos en dergelijke, dan kunnen motorrijders er ook
fatsoenlijk tussendoor!

Ik vind het ook wel een goede zaak hoor, dat ze controleren.
Even de mensen die te laat uit bed gestapt zijn, en toch op tijd
willen komen waarschuwen :+
 
hmm wel iets om op te letten. Ik kom nog al es over de A27 in de spits en dat gaat niet altijd helemaal exact volgens de gedragscode O-) :X
 
hmm wel iets om op te letten. Ik kom nog al es over de A27 in de spits en dat gaat niet altijd helemaal exact volgens de gedragscode O-) :X
Je bedoelt dat de blikkers niet rechts dan wel uiters links houden, keurig spiegelen en richting aangeven en zo.. :z :z :z

Ach, motorrijden werd sowieso altijd al als normafwijkend gedrag beschouwd, schijnt...
 
Wat dat betreft zou het wel goed zijn dat duitse systeem
in te voeren, dat hulpdiensten ook tussendoor moeten
(de plannen zijn er, nu de uitvoering nog).
Als de blikken dan rekening moeten houden met ambulances,
politieautos en dergelijke, dan kunnen motorrijders er ook
fatsoenlijk tussendoor!

Ik vind het ook wel een goede zaak hoor, dat ze controleren.
Even de mensen die te laat uit bed gestapt zijn, en toch op tijd
willen komen waarschuwen :+
En gelukkig krijgen hulpdiensten zelfs/juist met optiek en lawaai altijd ruime doorgang, worden noooooiiit gehinderd enz....
 
Wat dat betreft zou het wel goed zijn dat duitse systeem
in te voeren, dat hulpdiensten ook tussendoor moeten
(de plannen zijn er, nu de uitvoering nog).
Als de blikken dan rekening moeten houden met ambulances,
politieautos en dergelijke, dan kunnen motorrijders er ook
fatsoenlijk tussendoor!

Ik vind het ook wel een goede zaak hoor, dat ze controleren.
Even de mensen die te laat uit bed gestapt zijn, en toch op tijd
willen komen waarschuwen :+
Laten ze dat maar niet doen, het Duitse systeem overnemen. In Duitsland mag je met de motor niet door de file. :X
 
Laten ze dat maar niet doen, het Duitse systeem overnemen. In Duitsland mag je met de motor niet door de file. :X
Begint wel een modjestopic te worden, maar dit offtopic.

Wat mag je ueberhaupt nog wel in Duitsland, het lijkt Nederland wel.... :X :X
het verschil tussen kunnen en mogen is??

U plakt hier op uw kenteken een MF-sticker in de hoek, Baghdad?
 
Wat dat betreft zou het wel goed zijn dat duitse systeem
in te voeren, dat hulpdiensten ook tussendoor moeten
(de plannen zijn er, nu de uitvoering nog).
Als de blikken dan rekening moeten houden met ambulances,
politieautos en dergelijke, dan kunnen motorrijders er ook
fatsoenlijk tussendoor!

Ik vind het ook wel een goede zaak hoor, dat ze controleren.
Even de mensen die te laat uit bed gestapt zijn, en toch op tijd
willen komen waarschuwen :+

Dat systeem hebben ze rond eindoven al. Daar hebben ze nieuwe spitsstrooken aangelegd, en dus ook van die borden dat blik rekening moet houden met hulpdiensten.

het begin is er dus :}
 
Dat systeem hebben ze rond eindoven al. Daar hebben ze nieuwe spitsstrooken aangelegd, en dus ook van die borden dat blik rekening moet houden met hulpdiensten.

het begin is er dus :}

dat systeem bij eindhoven hebben ze alleen maar gedaan omdat een of andere lompe lul bedacht heeft de vluchtstrook om te toveren tot rijbaan. In geval van file is er dus geen vluchtstrook beschikbaar en zul je iets anders moeten verzinnen. Het is dus niet zo dat er iemand goed heeft nagedacht bij eindhoven om de hulpdiensten door de file te laten rijden, het is gewoon geboren uit pure noodzaak.


[me]Viccie die vindt dat vluchtstroken vluchtstroken moeten blijven en niet soms vluchtstrook soms rijbaan[/me]
 
Ik zag wel een verlaten politiemotor op de vluchtstrook staan, keurig helmpje aan stuur, maar de agent zelf........ :? :? :? :? :? :? Niet gezien.
dat was A27 richting almere, hmp 98 ongeveer.
 
dat systeem bij eindhoven hebben ze alleen maar gedaan omdat een of andere lompe lul bedacht heeft de vluchtstrook om te toveren tot rijbaan. In geval van file is er dus geen vluchtstrook beschikbaar en zul je iets anders moeten verzinnen. Het is dus niet zo dat er iemand goed heeft nagedacht bij eindhoven om de hulpdiensten door de file te laten rijden, het is gewoon geboren uit pure noodzaak.


[me]Viccie die vindt dat vluchtstroken vluchtstroken moeten blijven en niet soms vluchtstrook soms rijbaan[/me]

Jij moet duidelijk niet over de A2 (randweg Eindhoven) bij Eindhoven om thuis te komen. Dan weet je namelijk dat die extra rijstrook ook pure noodzaak is. Door die rijstrook staat er nu namelijk geen file meer bij Eindhoven.

En er zijn genoeg andere stukken snelwegen waar deze borden niet staan, ookal is er geen vluchtstrook.

Die borden zouden eigenlijk overal moeten komen.
 
Jij moet duidelijk niet over de A2 (randweg Eindhoven) bij Eindhoven om thuis te komen. Dan weet je namelijk dat die extra rijstrook ook pure noodzaak is. Door die rijstrook staat er nu namelijk geen file meer bij Eindhoven.

En er zijn genoeg andere stukken snelwegen waar deze borden niet staan, ookal is er geen vluchtstrook.

Die borden zouden eigenlijk overal moeten komen.


Tot er iets gebeurd en niemand weet wat te doen, gevolg = megafile.
Daarna duikt iedereen Eindhoven in omdat ze denken dan sneller weg te komen, gevolg = Eindhoven compleet dicht.

Ze moeten gewoon wakker worden en een oostelijke onsluiting van Eindhoven/Helmond maken. Desnoods onder het dommeldal door.
Aansluiten bij Nijnsel op de A50 zou ook een goeie zijn.

Al dat gekloot en ook dat gezever van welles/nietus aanleggen extra rijstroken duurt veel te lang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan