A28 hoevelaken motorrijder onderuit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roderickdepineut

MF veteraan
14 mei 2004
2.786
21
Hilversum
Ik kwam er een half uur geleden langs, toen ik bij de plek was waar de A1 op de A28 naar utrecht invoegd. De kruizen gingen aan terwijl ik links stond met koekblik. Waarschijnlijk is hij/zij tegen de vangrail gedrukt door een onoplettende koekblikker die gauw naar de linker baan wilde (wanneer de doorgetrokken streep over is), ik kreeg spontaan een heel naar gevoel in mijn buik !! ;(

Ik hoop echt dat het goed gaat met deze motorrijder want er was nog geen ziekenauto aanwezig of iets. Wel net 1 minuut politie met een foliedeken en een 5 tal omstanders. Ik hoop zo dat je de vangrail niet hebt geraakt en dat je weer gauw mag rijden !!


PS
Het was volgens mij een fireblade of VFR iets met mint groen en geel !
 
waarschijnlijk tegen de vangrail gedrukt ... :? :? :?
stukkie staat bekend als speelplaats voor motorrijders ....
maar ook dat is een speculatie ..
 
waarschijnlijk tegen de vangrail gedrukt ... :? :? :?
stukkie staat bekend als speelplaats voor motorrijders ....
maar ook dat is een speculatie ..


Op dat stuk is het rond de spitstijden een grote chaos, en staat het zeker die kant op vaak muurvast.
En zoals ik hem begrijp is het meer richting afslag Amersfoort en al van het klaverblad af.

Laten we er hoe dan ook het beste van hopen :)
 
Geen best stukje speelplaats. Asfalt is hobbelig. Laatst ook een motorrijder daar verongelukt. Ik kom er langs als ik naar mijn werk ga. Als ik me verveel dan draai ik wel een paar bochtjes maar nooit helemaal plaat daar.

Onbekende motorrijder, veel sterkte!!!!
 
OP het klaverblad zelf is geen vangrail, zal dus een afrit o.i.d er vlak bij zijn...
neemt niet weg dat het altijd minder is als er een motorrijder onderuit is gegaan....

Dat het bekend staat als speelplaats vind ik een beetje onzin, dan kan je elke aaneenschakeling van leuke bochtjes in NL wel speelplaats noemen.

Spelen is niet voor op een "druk" verkeersknooppunt,
echter er een bochtje rijden (of 2) is nog geen spelen.

dat weer even als zoveelste "verdediging" voor wie wel eens een rondje bochtjes rijdt.

Niet iedereen raced over een klaverblad

zo, dat lucht op.


Oja en natuurlijk sterkte aan de betrokken motorrijder
 
Laatst bewerkt:
Kwam vanavond uit Zandvoort en het stond helemaal vast op de A28 vanaf Nijkerk richting Leusden en de oprit vanaf A1 richting A28 stond ook helemaal vast. Ben maar rechtdoor gereden via Hoevelaken en toen binnendoor. Zag dat het bij Afslag Hoevelaken op de A28 dat het verkeer weer aan het rijden was. Dus niet op het klaverblad gebeurt :N


Op de A28 ligt inderdaad een doorgetrokken streep. Teveel mensen knallen er zo over heen -O-

sterkte aan de motorrijder...
 
Kwam vanavond uit Zandvoort en het stond helemaal vast op de A28 vanaf Nijkerk richting Leusden en de oprit vanaf A1 richting A28 stond ook helemaal vast. Ben maar rechtdoor gereden via Hoevelaken en toen binnendoor. Zag dat het bij Afslag Hoevelaken op de A28 dat het verkeer weer aan het rijden was. Dus niet op het klaverblad gebeurt :N


Op de A28 ligt inderdaad een doorgetrokken streep. Teveel mensen knallen er zo over heen -O-

sterkte aan de motorrijder...



:^




-O-
 
Laatst bewerkt:
tja kzag um ook liggen... damn.. stond in de file met kijkers volgens mij wassut een gele honda cbr op een recht stukkie snelweg.. denk gewoon dat ie geschept was door een van rijstrook wisselende auto.. Nah ik hoop ieder geval dattie 't goed maak, Loebas en ze meissie zagen in ieder geval wel zo'n goud-kleurig isolatie dekentje..

sterkte voor de onbekende...
 
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan