A4 Delft

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.412
1
Leerdam

Het is aan het einde van de A4 bij Delft, ze moeten daar de snelweg nog doortrekken naar de Benelux tunnel.

Prachtige bocht en er is altijd wel iemand( een stuk of 10), elke avond en in het weekend de hele dag.

LET OP, we wisselen steeds tussen einde A4 en afslag Plaspoelpolder, 2 km verder, vlakbij kruising A4/A13.
Plaspoelpolder is industrieterrein, Bij hoog kantoorpand van Haagsche Courant.

Hele mooie bochten, rij wel eerste rondje rustig, eerst even kijken of er geen polite staat.

hier wil ik deze week s'middags of sávond ff naar toe :P
zijn er nog meer lief hebbers :?

zie supersport ; kneesliders eraf of maagdelijk. pag 2
 
Laat ik nu net woensdag niet kennen.

Was gisteren (dinsdag) nog de hele avond aan het rijden.

We staan of bij Plaspoelpolder of einde A4

veel plezier
 
Rijden jullie helemaal naar het einde of tot de afslag De Lier/Den Hoorn?

Ik rij deze weg ook regelmatig maar zie eigenlijk nooit zo veel motoren maar dat is ook tijdens kantooruren :) .

Heb wel zin om van het weekend ofzo eens te gaan kijken, jammer dat ik nog steeds alleen maar een auto mag besturen ;( .
 
Ben toch niet geweest :( is toch wel ver voor ff sávonds ff route planner gekeken toch iets van 80km, ben maar een rondje hier in de buurt wezen rijden. :)
Delft is toch meer voor een zaterdagje.
Next time })
 
We staan op het viaduct helemaal aan het einde van de A4, we rijden altijd rondje, bij Delft erop, keren bij afslag De Lier/Den Hoorn en terug naar Delft.

Echter veel last gehad met politie, is zelfs wijkberaad aanstaande maandagavond ivm overlast.
We rijden steeds meer bij afrit plaspoelpolder, ongeveer 2 km terug.
bij plaspoel snelweg op, meteen eraf richting rijswijk centrum en bijna meteen weet snelweg op en er weer af plaspoel.

We werken allemaal, dus sávonds en in het weekend
 
Echter veel last gehad met politie, is zelfs wijkberaad aanstaande maandagavond ivm overlast.
We rijden steeds meer bij afrit plaspoelpolder, ongeveer 2 km terug.
bij plaspoel snelweg op, meteen eraf richting rijswijk centrum en bijna meteen weet snelweg op en er weer af plaspoel.

Nog iets gehoord van dat wijkberaad en maatregelen die ze eventueel willen gaan nemen?
 
Nope, knee-down mag..

Maar waarschijnlijk gaat het om geluidsoverlast, gevaarlijk weggedrag en dergelijke. De buurt zal daar over wel geklaagd hebben...
 
De a4 is zeer bekend bij mij,toen het net...geopend was was ik er al te vinden. :]
Ook door veel...andere motorrijders is het ontdekt de laatste2 jaar, toen is de buurt gaan klagen(ouwe lullen en kantoorclerken)over geluidoverlast van motoren. :j
Ook ik was aanwezig op die zogezegde infoavond over de A4,en de burgemeester himzelf de top van de cop(delft) en rijkswaterstaat en al die hufters(klagers) :r
Conclusie van die avond veel...meer controles van de hogere :j hand.
Dus jullie zijn gewaarschuwd ;) kijk zeer goed uit daar dus op verborgen camara's/lasers en undercover policecars/bike's.
Op plaspoelpolder is het leuker om te sturen maar ook daar loop het de laatste tijd uit de hand met het teveel aan motoren(al vallen de controles daar wel mee)en klappers........helaas.
Afgelopen week waren er daar toch ook undercovercops op motoren aanwezig,een bmw(zwart)en een donker rode honda paneuropa kutfiets. :j dit zijn echte teringleiers zonder pardon naaien ze je.(ik bedoel niet lichamelijk natuurlijk)

Ik zie jullie wel daar boy's ;)
 
Van het weekend mijn eerste bekeuring gekregen aan het eind van de A4 -Delft! :) . Ging met een vriend zaterdagavond een blokje rijden om eens te kijken wat er allemaal te beleven was. A4 af en meteen weer op waarna er meteen een witte Fort in onze spiegels verscheen die we nadat hij ons inhaalde mochten volgen.

Krijg je een bekeuring omdat je daar niet rechtsaf mag slaan? Is gewoon een voorsorteervak voor rechtsaf en verkeerslicht maar dat bord heb ik niet gezien. Ga eens nazoeken of ik hier bezwaar tegen kan maken }) .

Kosten van dit geintje overigens slechts fl60,-
 
Ik zou graag vanavond (maandag 6/8) een rondje gaan maken over de beruchte A4, doe ik hier wel verstandig aan of beter van niet?? En zijn er nog mensen die ook zin hebben om een paaar rondjes te maken, want in je eentje is het ook nie veel!!

DUS WIE???
 
Sorry, vanavond ga ik een pot tenissen.

Daar komt bij: wordt het geen KUTweer vanavond?? |(
 

Je kan wel gewoon rijden maar als je helemaal naar het einde rijd waar de A4 stopt draai er dan niet weer meteen op maar rijd eerst een stukje rechtdoor en keer daar dan, ik neem aan dat dat wel mag :)

Politieagent zei dat er vorige week snelheidscontroles zijn geweest en dat er 2 motoren zijn ingenomen en dat ze waarschijnlijk ook op uitlaten gaan controleren.

Ik zit te wachten op een nieuwe voorband die er donderdag onder gaat, deze rijd echt beroerd, en moet vanavond trainen dus ik kan niet.

Kreeg trouwens nog de vraag of ik niet eens een motorbroek ga kopen want dit was levensgevaarlijk, was inderdaad een beetje dunne zomerbroek maar ja die broek die komt nog wel.
 
Ik mag van mezelf wel zeggen dat ik een a4/plaspoelpolder kenner bent,heb er vele rondjes geknald.
De a4 is voor onbepaalde tijd in de koelkast gezet i.v.m verscherpte controle,zonder pardon is het schrijven, die zielepootjes.

Plaspoelpolder loopt ook wat dit betreft ook al uit de hand door een toename van motoren dus overlast?????????????????????,en (helaas)vallende motorrijders.
Dit is afgelopen zondag 2 maal gebeurd,allebij afgevoerd naar het ziekenhuis(rijders zijn gelukkig buiten levensgevaar),door dit zullen de controle's nog meer worden aangescherpt,jullie zijn dus gewaarschuwd |(


 
Dit is afgelopen zondag 2 maal gebeurd,allebij afgevoerd naar het ziekenhuis(rijders zijn gelukkig buiten levensgevaar)
volgens http://www.rtvwest.nl (www.rtvwest.nl) :

Motorrijder ten val
Op de A 4 bij Rijswijk is vanmiddag een motorijder zwaar ten val gekomen. De man is mogelijk ernstig gewond, zo meldt de politie. Het is nog niet bekend wat er precies gebeurd is. In ieder geval was er verder niemand bij het ongeval betrokken. Uit voorzorg werd de traumahelicopter ingezet.


 
Politieagent wist ook te vertellen dat ze waarschijnlijk binnenkort op uitlaten gaan controleren, pakken ze waarschijnlijk ook wel weer wat extra zakgeld mee.
 
triest hoor, daaro....tsjonge jonge. Controleren op snelheid, ok. Maar als ze nu ook nog andere dingen uit de kast gaan halen. Het lijkt wel een scootertjes controle. Zo van: wij zullen jullie wel ff controleren op jullie opgefokte brommertjes.


 
Terug
Bovenaan Onderaan