A4- Leed

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Is er iemand die kan uitleggen waarom de A4( r-Amsterdam) vanaf Nieuw Vennep 1 baan voor een lengte van 4.5 km moet afsluiten (spitsstrook) terwijl deze zelfde baan vanaf Hoofddorp gewoon weer bereden mag worden :?
resume... van 2 naar 5 naar 4 naar 5 banen :? :?

Trouwens ff iets anders... vanmorgen op deze zelfde A4 pal achter mij een ernstig ongeluk gebeurd. mijn voorganger had geen duidelijke remlichten en ging duus voluit remmen. Ik kon de boel nog net ontwijken maar hoorde heel vel rem en slip geluiden. heb niet achterom gekeken vanwege de schrik die er bij mij in zat na de reddings mannouvre :} ( ff later stond er 17 km file !!!)
 
gelukkig man dat jij er niet tussen had gezeten...dan was de ellende niet te overzien geweest....jij op die auto...en de rest op jou!!

pfffiesww...doe maar voorzichtig aan... :-)
 
M\'n cigaretje en koffie smaakte nog nooit zo goed als toen ik daarstaks op m\'n werk kwam !!
 
Da\'s idd mazzel hebben...

Trouwens dat ze daar een strook afsluiten is dom, maar dat je hier bij EHV 3 snelwegen ( A2,A67,A58.) bij elkaar laat komen en dan iedereen over 2 banen ( voorheen dus 6.) laat rijden is volgens mij helemaal idioot... maar ja dan rij je iig niet te hard |(
Rijkswaterstaat bestaat uit kneuzen... met Netelenbos als boegbeeld |(
 
Waar het weer naar 4 rijbanen gaat, is de rechterrijstrook een afrit geworden voor afrit Hoofddorp, meen ik. Dus eigenlijk heb je hier nog steeds 4 rijbanen.

Alleen het stukje waar de A4 met de A44 samenkomt heb je een klein stukje 5 banen, om de \"samensmelting\" te bespoedigen (wat niet lukt, want op dit punt blijft zo\'n beetje iedereen links rijden, en ga ik zelfs er rechts voorbij (daar moet ik wel bij zeggen dat er dan soms wel drie lege rijstroken tusen zitten!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan