A4 minimeet v2

Thijsvr

MF veteraan
14 jan 2008
3.682
1
Leiden
media_xl_790895.jpg


Bijna een jaar geleden verenigden de dagelijkse misgébruikers van de A4 zich bij het A4 Plaza om eens een gezicht bij de helm te krijgen. Lekkende daken en slechte grappen waren het gevolg. Voor herhaling vatbaar. Daarom is het de hoogste tijd om dit jaarlijks terugkerende evenement ook voor 2012 weer te gaan organiseren.


Dus voor wie is het
Voor hij of zij die dusdanig vaak gebruikt maakt van de A4 dat het onder de noemer "woon-werk" route valt. Of je er nou gebruik van maakt voor 100 km of 1 km maakt niet uit. Of je het vooral in de auto doet of op de motor maakt ook niet uit, als je je in je hart maar A4 rijder voelt.
John F. Kennedy zei het al (bijna): Ich bin ein A fuhrer... *

Dus iedereen: verenigt u en meldt u aan. In overleg kunnen we dan de exacte datum en tijd bepalen.

Voorstel: Woensdag 29 augustus rond 18:00 uur bij het A4 Plaza aan de kant van de KFC

Wie is van de partij
- Thijsvr
- ®win
- Xiz
- 2strokejunkie
- mr fireblade
- MasterTommy
- Motormuis2010
- M7H
- a3frogt
- Wobbert


Eerdere edities:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/315408/A4-MiniMeet-1.html


*Excuses als het grapje misplaatst is
rbkzet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een geniaal idee. Ik kom elke werkdag over de A4 dus ik ben ook een A fuhrer. Wel meestal met de auto, maar soms ook op de motor.
 
Pfff, je moet dit wel promoten, Thijs. Ik kom dit topic nu pas tegen, 1½ week later ....


Ik kon er, door omstandigheden, vorig jaar niet bij zijn. Prik een datum en ik probeer erbij te zijn.
 
haha ja eh ik dacht het wordt wel opgepikt. Ik wilde iedereen PM'en die er vorig jaar bij was of had moeten zijn.

Ik stel voor qua datum: Woensdag 29 augustus rond 18:00 uur bij het A4 Plaza aan de kant van de KFC
 
Laatst bewerkt:
haha ja eh ik dacht het wordt wel opgepikt. Ik wilde iedereen PM'en die er vorig jaar bij was of had moeten zijn.

Ik stel voor qua datum: Woensdag 29 augustus rond 18:00 uur bij het A4 Plaza aan de kant van de KFC
is dat 06:00 of 18:00 :?

:+


hmz....maar woensdagen werk ik thuis |(
 
Laatst bewerkt:
haha ja eh ik dacht het wordt wel opgepikt. Ik wilde iedereen PM'en die er vorig jaar bij was of had moeten zijn.

Ik stel voor qua datum: Woensdag 29 augustus rond 18:00 uur bij het A4 Plaza aan de kant van de KFC

PMetje ontvangen. ;)

ehh, op Woensdagen ben ik altijd met de auto, en de 29e gaat lastig worden....
Dus andere datum zou mij beter uitkomen.... :+
 
Roep een datum zou ik zeggen, wellicht moeten we een week bespreken. Dat is wat flexibeler misschien ;)
 
Blik leest volgens mij haar PM's niet en een paar anderen ook niet ;)
Ik denk dat we even op hen moeten wachten voor we wat concretere plannen maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan