A4 minimeet v2

Ik rij normaal altijd met de auto over de a4, maar ik ben vandaag maar op de motor gekomen. Het is toch een motor-forum he :)
 
Nou jongens, veel plezier vanavond, zoals eerder gezegd, ik kan er niet bijzijn.
Maar met water vollopende verlichtings armaturen zul je vanavond tenminste niet hebben!....
 
GVD! )*)#*$#)*$)#*$@

Ikke stoer schrijven dat ik op alle data wel kan maar vandaag dus niet!! JAMMER

Dan wordt het toch 3x scheepsrecht..... ;)

Veel plezier jullie! :Y
 
Wie is van de partij
- Thijsvr
- ®win
- Xiz
- 2strokejunkie
- mr fireblade
- MasterTommy
- Motormuis2010
- M7H
- a3frogt
- Wobbert

How about Blik?

Don't know, maar gelet op het onderstaande...

29/8 of 30/8 gaat wel lukken. September... moet ik even afwachten.
How come staat DucBMW niet op de lijst?

Overigens kom ik rond 18:00 in ieder geval voorbij zoeven (Amsterdam richting Leiden), of ik omdraai om mij eerbiedig aan linkerzijde te melden laat ik even afhangen van verkeersaanbod + prioriteiten rondom dat tijdstip. Mocht ik niet stoppen, zie het dan maar als drive-by mini-meet, of zoiets.

:W
 
How come staat DucBMW niet op de lijst?

Overigens kom ik rond 18:00 in ieder geval voorbij zoeven (Amsterdam richting Leiden), of ik omdraai om mij eerbiedig aan linkerzijde te melden laat ik even afhangen van verkeersaanbod + prioriteiten rondom dat tijdstip. Mocht ik niet stoppen, zie het dan maar als drive-by mini-meet, of zoiets.

:W


Is nou weer flauw om zo je gram te halen -O-




:+


Lijstje had ik overgenomen uit de OP, er van uitgaande dat deze up-to-date was....
 
Ik ben overwerken en ik was het vergeten. Excuses. Tom neemt denk ik de honours.
 
Nah zeg...lees ik nu pas..ik rijd notabene minimaal 2x per week`de bijna complete A4 af (Den Haag-zuid / Afslag A5)...da's balen. k had er zeker bij willen zijn...kan de volgende meeting op vrijdagmiddag rond een uur of 1...dan rij ik er nl weer hahahaha
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan