A4 MiniMeet

Zeker wel!, gelachen ook!, moeten we nog een keer doen, als:
- Blik niet kleine crimineeltjes hoeft te vertellen hoe ze de wet kunnen omzeilen,
- Erwin erbij kan zijn natuurlijk.

Vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn maar de vergadering was niet te verzetten helaas.
Dus als er een volgende keer komt hoop ik dat ik er ook bij mag zijn :+
 
Ja, ®win, de volgende keer ben je er gewoon bij! Met brommert. En de volgende keer plannen we het ook zo dat ik géén piketdienst heb. Iets eten, daar wordt een mens (en vrouwen in het bijzonder, vermoed ik) toch best blij van. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn maar de vergadering was niet te verzetten helaas.
Dus als er een volgende keer komt hoop ik dat ik er ook bij mag zijn :+

Uiteraard mag dat ;) Je hebt een privé waterballet van het brugrestaurant gemist. Was erg mooi :+
 
't was gezellig :W
IMAG0441.jpg


In het restaurant hebben we een VIProom gekregen.. :+
IMAG0446.jpg

Kwam ook een beetje omdat het binnen zo mogelijk nog harder regende dan buiten..
Water uit de lampen, let ook op het waterniveau in het exit-bordje.. _O-
 
Lol... en ze hebben nog wel warm voedsel voor jullie weten te bereiden...?
 
Hey Q,

Hoe was Lowlands? Daar was je toch naar toe?

Wat mij betreft:
Schouder is nog stijf, maar al minder pijnlijk. Aan de borstzijde was er een grote blauwe, inmiddels geel met zwarte plek. Ik heb daar een ferme klap op gehad. Mijn rug en zwevende ribben links zijn nog pijnlijk, maar ook dat is al weer beterend. Hoesten voel ik nog wel door mijn hele borstkast, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te onderdrukken.

De vrouw belde vanochtend om mij te zeggen dat ze mij aansprakelijk moet stellen (niet doen = schuld bekennen) en dat er een brief mijn kant op ging komen. Dat kon ik begrijpen en die brief zal ik gewoon doorsturen aan mijn verzekering. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar nogmaals te bedanken voor haar kordate optreden na de botsing.

Nu maar wachten op het verlossende woord van de expert dat de motor TL is....
Ik was inderdaad naar LL en het kostte me weer tien jaar van 't leven (maar dat was het waard ;)).

Doe rustig aan daar; zo'n klap kan je nog heel lang voelen. De motor is maar één ding: we zijn alleen blij dat jij nog soort van heel bent!
 
Ik was inderdaad naar LL en het kostte me weer tien jaar van 't leven (maar dat was het waard ;)).

Doe rustig aan daar; zo'n klap kan je nog heel lang voelen. De motor is maar één ding: we zijn alleen blij dat jij nog soort van heel bent!

Zag het inderdaad aan je blouse dat je er was geweest. Wilde je er nog over vragen, maar je jeugdige deliquenten maakten dat moeilijk ;)

Ga je elk jaar? Ik ben vier keer geweest, maar ga laaste paar jaar niet meer.
 
Zag het inderdaad aan je blouse dat je er was geweest. Wilde je er nog over vragen, maar je jeugdige deliquenten maakten dat moeilijk.
Ga je elk jaar? Ik ben vier keer geweest, maar ga laaste paar jaar niet meer.
(lacht) even voor de duidelijkheid aan de andere: er zat een LL-strijkplaatje op mijn blouse. Geen restanten van bier/cocktail/kots/whatever-vlekken.

Ik probeer wel elk jaar te gaan, Thijs. Dit was best een fijne editie met het mooie weer en weer genoeg rariteiten om weer even op te teren. Je merkt wel duidelijk dat de samenstelling van het publiek verandert: met name de nachten waren nogal populair.

Waarom ga jij niet meer?
 
Ik ging vaak voor de onbekende bands (want daar is Lowlands toch eigenlijk wel het leukste voor) en dan gewoon met een paar honderd man die zo'n band ook leuk vonden helemaal los. Allemaal gelijkgestemden enzo.
Lekker in de rij staan met een kudde vrienden. Tentje opzetten op een zo hoog mogelijke plek en dan lachen om de mensen die hun tent uitdreven bij een plensbui. 3 dagen niet douchen. De hele nacht voor je tentje zitten met een gitaar op schoot en met z'n allen liedjes zingen zodat uiteindelijk heel camping 2 (want die was het beste altijd, direct voor de ingang, maar alle andere mensen gingen altijd naar 3 want daar kom je eerder langs) aan het feesten.

Midden in de nacht tentjes omdraaien van vrienden of de tent aan een andere tent vast tapen. Dat soort dingen.


En toen ineens werden de kaartjes (en eigenlijk alles) bijna verdubbeld in prijs, was het in een half uur uitverkocht. Liep je het hele festival schouder aan schouder met de rest van de bezoekers. Stond voor alles een rij tot aan de horizon en werden er alleen nog maar bands gepland die je ook op alle omliggende festivals kon zien en die bovendien vaak in Amsterdam ook nog wel een soloshow gaven. Én die vaak het jaar daarvoor ook al waren geweest. Maar het is zo'n kip en ei verhaal, wat veranderde er eerst. Het publiek of de line-up. Ik was het in ieder geval niet echt fan van beide ontwikkelingen.

Wat er dus gebeurde is dat veel van m'n vrienden afhaakten. Vervolgens verhuisde ik naar Amsterdam en kwam er achter dat de Melkweg welgeteld een half uur fietsen van m'n huis is. Waar ik al die bandjes die ik graag wilde zien met een groep mensen die er hetzelfde over dachten, ook voor 15 euro een hele avond kon zien optreden.

Goed geld is maar relatief natuurlijk, maar ik hecht er niet zoveel waarde aan om twee, soms zelf drie jaar op rij dezelfde band te zien :) Ik ga dan liever naar een echt concert. De gezelligheid verdween een beetje toen al m'n vrienden afhaakten, of erger nog; Een prille relatie kregen. Die kwamen dus hun tent niet meer uit ;)


God wat lijk ik een ouwe zeur zo :P Zo is het niet, ik heb het altijd fantastisch gehad, maar het werd gewoon allemaal wat minder de laatste jaren. Heb wel overwogen om nog naar Sziget te gaan dit jaar, maar dan zit je weer in die twilight leeftijd dat aan de ene kant de studenten geen geld hebben, de werkenden geen vakantie en de losse flodders liever met hun vriendin op de camping in Frankrijk gingen staan ;)

Ik ga wel weer eens, maar ik ben nu al een paar jaar verzaker :P


Ga jij al jaren elk jaar heel trouw?


PS. Niks geen plakplaatje hoor beste meelezers, ze leek hierop, maar dan met een motorbroek aan:
ZwerverKots.jpg


:+
 
Was gezellig!
Absoluut voor herhaling vatbaar, en leuk om eens de mensen in de pot te zien. Volgende keer zorgen dat iedereen er bij kan zijn in ieder geval.

@Skaffz, sorry dat ik je in de Schipholtunnel rechts voorbij kwam. Ik dacht dat je er op gerekend had, maar kreeg al doende wat de indruk dat dat niet het geval was ;)

Niet erg, ik zat klaar om te gassen in die tunnel, en had al wat snelheid gemaakt tot ik zag dat het ook in de tunnel zeer nat was met waterplassen dus toen ging ik van het gas af, 5 seconden later kwam jij me voorbij. Ik had er wel rekening mee gehouden dat jullie 2 misschien wel zulke helden zijn en em doortrekken :p tommy kennende doet ie dat sowieso wel.

Dus no worries!
 
PS. Niks geen plakplaatje hoor beste meelezers, ze leek hierop, maar dan met een motorbroek aan:
Hey zeg, gedraag! Zo'n baard had ik niet...! ;)

Ik begrijp je goed, hoor. Dat hoor je van veel mensen. Het publiek is erg veranderd en het is zeker het laatste jaar nogal een hype geworden. Ben je hip en heb je geld, dan ga je naar Lowlands. Zoiets. Niets geen gitaar spelen op de camping of losgaan op een onbekend bandje. Nee, men wil er vooral ubercool bijlopen en eigenlijk alleen maar grote - commerciële - namen horen. Enfin, ik bespeur die tendens ook maar stoor me er nog niet zo aan. Doorgaans zijn wij met een leuk groepje en ik probeer bewust veel van de andere randzaken mee te pakken: de rookworstenparty bij de HEMA campingwinkel bijvoorbeeld of het pottattoo-straattheater. En nieuwe bands ontdekken natuurlijk! Daar gaat het vooral om. Ik kende Seasick Steve al van een optreden in Top Gear maar hij was echt briljant tijdens zijn show in de Grolsch. Omar Souleyman in de X-Ray was ook een onverwacht pluspunt en wat te denken van het residentie orkest op zondagmorgen? Met een biertje erbij natuurlijk (want de twaalf zal in de klok, meende ik).

En het is inderdaad dúúúúúr. Ik wil niet weten hoeveel geld ik heb uitgegeven naast de entreeprijs. Het waren in ieder geval veul muntjes.

Ben trouwens de laatste vijf jaar in ieder geval elk jaar geweest. Daarvoor een paar losse edities. Sziget zou ik bijzonder graag eens heen gaan maar dat brul ik elk jaar. Het komt er alleen niet van. Of Burning Man natuurlijk maar da's nog een stappie verder.
 
Niet erg, ik zat klaar om te gassen in die tunnel, en had al wat snelheid gemaakt tot ik zag dat het ook in de tunnel zeer nat was met waterplassen dus toen ging ik van het gas af, 5 seconden later kwam jij me voorbij. Ik had er wel rekening mee gehouden dat jullie 2 misschien wel zulke helden zijn en em doortrekken :p tommy kennende doet ie dat sowieso wel.

Dus no worries!


Haha gelukkig ;) Je moet me sowieso nog maar een keertje wheelies leren :P
 
Hey zeg, gedraag! Zo'n baard had ik niet...! ;)

Ik begrijp je goed, hoor. Dat hoor je van veel mensen. Het publiek is erg veranderd en het is zeker het laatste jaar nogal een hype geworden. Ben je hip en heb je geld, dan ga je naar Lowlands. Zoiets. Niets geen gitaar spelen op de camping of losgaan op een onbekend bandje. Nee, men wil er vooral ubercool bijlopen en eigenlijk alleen maar grote - commerciële - namen horen. Enfin, ik bespeur die tendens ook maar stoor me er nog niet zo aan. Doorgaans zijn wij met een leuk groepje en ik probeer bewust veel van de andere randzaken mee te pakken: de rookworstenparty bij de HEMA campingwinkel bijvoorbeeld of het pottattoo-straattheater. En nieuwe bands ontdekken natuurlijk! Daar gaat het vooral om. Ik kende Seasick Steve al van een optreden in Top Gear maar hij was echt briljant tijdens zijn show in de Grolsch. Omar Souleyman in de X-Ray was ook een onverwacht pluspunt en wat te denken van het residentie orkest op zondagmorgen? Met een biertje erbij natuurlijk (want de twaalf zal in de klok, meende ik).

En het is inderdaad dúúúúúr. Ik wil niet weten hoeveel geld ik heb uitgegeven naast de entreeprijs. Het waren in ieder geval veul muntjes.

Ben trouwens de laatste vijf jaar in ieder geval elk jaar geweest. Daarvoor een paar losse edities. Sziget zou ik bijzonder graag eens heen gaan maar dat brul ik elk jaar. Het komt er alleen niet van. Of Burning Man natuurlijk maar da's nog een stappie verder.


Zegt de motorrijdende strafpleitster ;) Grensgevalletje dit hoor :P
Maar je verwoord het inderdaad zoals het is. Ik ben nou eenmaal een hippie, diep van binnen. En Lowlands is dat niet meer zo, zoals het vroeger was. Als je wel een groep vrienden hebt die inderdaad gewoon nog wel lekker zo zijn dan is het leuk, maar vrienden van mij zijn hun wilde, lange haren aan het afschudden ;) (nu al...)

Volgende zomer maar een Szigit minimeet dan? :D
 
Zegt de motorrijdende strafpleitster ;) Grensgevalletje dit hoor :P
Maar je verwoord het inderdaad zoals het is. Ik ben nou eenmaal een hippie, diep van binnen. En Lowlands is dat niet meer zo, zoals het vroeger was. Als je wel een groep vrienden hebt die inderdaad gewoon nog wel lekker zo zijn dan is het leuk, maar vrienden van mij zijn hun wilde, lange haren aan het afschudden ;) (nu al...)

Volgende zomer maar een Szigit minimeet dan? :D
Met grensgevalletje kan ik leven. Ik vind het al aardig trendsettend om de festivalbandjes niet af te doen op kantoor en in de rechtbank. ;)

Maar jij had jouw lange haren toch ook afgeschud? Gniffel.

Een Sziget-minimeet! Briljant plan! Vóór. Zetten we tentje en brommert gewoon voor het hoofdpodium neer. Klaar is klara.
 
Met grensgevalletje kan ik leven. Ik vind het al aardig trendsettend om de festivalbandjes niet af te doen op kantoor en in de rechtbank. ;)

Maar jij had jouw lange haren toch ook afgeschud? Gniffel.

Een Sziget-minimeet! Briljant plan! Vóór. Zetten we tentje en brommert gewoon voor het hoofdpodium neer. Klaar is klara.

Lange haren liggen bij de kapper ;) Nog niet eens zo lang geleden :P

Sziget minimeet, done! Volgend jaar juni staat hier het topic!
 
Goeiemorgen, niemand gespot vanochtend.
@Blik, kwam om 8:51 langs jouw oprit. Stevig de A10 doorgereden, maar ben je niet tegengekomen.

Ben wel goed nat geworden...
 
@Blik was je op Lowlands? Zo ja nog veel in de Bravo geweest? Dat is mijn tentje ;)

En thijs over LL is LL niet meer.. Die discussie is nu al overal en nergens 1000000x langsgekomen..

Lowlands gaat gewoon mee met wat er verwacht wordt. Alles veranderd. Ik heb het ook zien veranderen was dit jaar de 9de keer. Maar het is en blijft het mooiste festival van Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan