A4 MiniMeet

@Blik was je op Lowlands? Zo ja nog veel in de Bravo geweest? Dat is mijn tentje ;)

En thijs over LL is LL niet meer.. Die discussie is nu al overal en nergens 1000000x langsgekomen..

Lowlands gaat gewoon mee met wat er verwacht wordt. Alles veranderd. Ik heb het ook zien veranderen was dit jaar de 9de keer. Maar het is en blijft het mooiste festival van Nederland.

Het is absoluut leuk festival, maar niet leuk genoeg meer voor mij ;) Laat ik het dan zo zeggen.
Maar ik ben dan ook een zeikstraal :P
 
Het is gewoon beetje omgeslagen van mensen die er echt kwamen voor bands die bijvoorbeeld niet vaak in NL zijn naar mensen die het gewoon gezellig vinden ;) Voor mij is het heel simpel.. Al die bandjes boeien mij niets.. ik ben toch overdag aan t werk. En in de nacht ga ik los in de Bravo, India en X-ray. Soms nog ff de groove tube of extra tent als magneetbar, ogoNONogo en tity twister.

Lekker handig hoef Cape Lowlands niet af ;)
 
Is er nog animo voor een herkansing? Ik ben inmiddels weer motormobiel :]

Jazeker wel!
En we willen die nieuwe zien natuurlijk!

Maar, voor mij komt deze week niet meer uit, volgende week ook niet, maar daarna maakt het me niet uit.
Ik stel wel weer voor, op de Dinsdag of Donderdag. Zijn volgens mij de dagen waarop er de grootste kans is dat iedereen werkt en dus aanwezig kan zijn.
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan