A6, door de file of erlangs?

Door de file of erlangs ?

  • Doorheen !

    Stemmen: 32 88,9%
  • Erlangs !

    Stemmen: 4 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Ohja ;) ...maar onder voorwaarde was het toch?

Max. 10km harder dan file en file mag niet harder dan 40km rijden?
 
Hoe kun je nou met een auto door de file.. :? :?
Was mijn eerste gedachte bij het lezen van "A6" ;)


Ik denk dat je bij het rijden over de redresseerstrook (dat linker strookje asfalt) een 95% kans op een boete hebt, als het gezien word.
Redenen zijn door nadenkende posters al gegeven, hoef ik dus niet meer over te typen ;)
 
Hoe kun je nou met een auto door de file.. :? :?
Was mijn eerste gedachte bij het lezen van "A6" ;)
Baksteen, een gedachtesprongetje...

Mag je eigenlijk met een auto tussen de file doorrijden :? (puur theoretisch gezien uiteraard want art. 5 valt er altijd op los te laten)
 
Dat is waar. Welk artikel is dat trouwens? Handig om op zak te hebben bij discussie.

Geldt het ook voor files op niet-autosnelweg wegen met >=2 banen 1 kant op?

Baksteen! (Op de toon van "Medic!") ;)


Baksteen, een gedachtesprongetje...

Mag je eigenlijk met een auto tussen de file doorrijden :? (puur theoretisch gezien uiteraard want art. 5 valt er altijd op los te laten)

*grin...Kzal eens heel eerlijk zijn....Geen idee dit keer, en ik heb net een paar nachtdiensten gehad, slecht geslapen en geen zin om t op te zoeken :P 8-) , heb ook geen idee waar dat specifiek op te zoeken trouwens.
 
Baksteen, een gedachtesprongetje...

Mag je eigenlijk met een auto tussen de file doorrijden :? (puur theoretisch gezien uiteraard want art. 5 valt er altijd op los te laten)

Volgens mij mag het NIET.
Met de motor tussen de file door is toegestaan omdat je andere motorvoertuigen mag inhalen op dezelfde rijstrook.
Met een auto is het onmogelijk om tussen 2 andere auto's door te rijden zonder van 2 rijbanen tegelijk gebruik te maken.
 
Volgens mij mag het NIET.
Met de motor tussen de file door is toegestaan omdat je andere motorvoertuigen mag inhalen op dezelfde rijstrook.
Met een auto is het onmogelijk om tussen 2 andere auto's door te rijden zonder van 2 rijbanen tegelijk gebruik te maken.

:^ Dit is m.i. ook de reden dat je alleen met de motor door de file mag
 
Tja, zo kom je ook regelmatig groepjes tegen waarvan bijvoorbeeld de eerste 3 motoren keurig tussen de 2 meest linkse rijen door sturen en 1 tussen de 2 rechtse rijen |(

Gelukkig vandaag geen file....... :]

Sja....dat doe ik helaas ook wel es, ik heb wel es haast, en als er dan 3 ouwe wijven tussen de file door lopen te steppen, dan ga ik wel es ff rechts en dan weer links....let er ff op dat je ook als motorrijder in de file in je spiegels moet kijken, er willen wel es mensen voorbij ;)
 
Heb ook wel eens vanuit almere naar amsterdam gemoeten voor 't werk en volgens mij houd die linker 'strook' op een gegeven moment ook weer op. (Nog voor de A1, volgens mij bij dat viaduct).

Heb er idd die paar keer dat ik naar A'dam moest wel motoren voorbij zien komen.

Zelf rij ik liever tussen de "auto's" door.
 
Heb ook wel eens vanuit almere naar amsterdam gemoeten voor 't werk en volgens mij houd die linker 'strook' op een gegeven moment ook weer op. (Nog voor de A1, volgens mij bij dat viaduct).

Heb er idd die paar keer dat ik naar A'dam moest wel motoren voorbij zien komen.

Zelf rij ik liever tussen de "auto's" door.
:^
Maarre, zou het niet tijd worden voor een doelgroepstrook voor echt snelverkeer, de :] motorrijders tussen afritten 5 (Stad) en 2 (Almeerderstrand), dan sla je twee vliegen ineen.
Nl. geen verwarring en minder risico, plus de verplichting voor de wegbeheerder tot schoonhouden.

Overigens heb ik wegens wisseldiensten niet zo veel last op het traject Almere-Buiten < - > Schiphol, ahoewel ik af en toe ook wel 09.00-17.30 werk :r .
Oja :} zwarte :] Thundercat :} met stickertje op het kenteken.
(u heeft een extra sticker op uw gele remparachute, Baghdad? )
 
:^

Oeps Dubbel

Bij mij zit Het Stickertje inmiddels ook op de Gele remparachute ;)

Heb overigens in het half jaar dat ik daar mijn leven waag nog geen andere stickertjes gezien!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan