a768879

a768879

Rookie
8 okt 2017
1
0
Broek op Langedijk
Goedendag,
Ben nieuw op dit forum dus ff voorstellen. Ik ben aangestoken door mn dochter welke haar motorrijbewijs heeft gehaald. Ik heb m nu ook bijna. Vooruitlopend vast een motor gekocht. Een VN800 Kawasaki. Een schademotor welke ik aan het herstellen ben. Vnl de voorvork. De motor van mn dochter, een Suzuki gs500f, geeft startproblemen en tevens stationair niet oke. Hierdoor dus op dit forum aangeland ;) Ik hoop dit voor haar op te kunnen lossen. Tot zover.

groet Peter
 
:W Peter
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Goedendag,
Ben nieuw op dit forum dus ff voorstellen. Ik ben aangestoken door mn dochter welke haar motorrijbewijs heeft gehaald. Ik heb m nu ook bijna. Vooruitlopend vast een motor gekocht. Een VN800 Kawasaki. Een schademotor welke ik aan het herstellen ben. Vnl de voorvork. De motor van mn dochter, een Suzuki gs500f, geeft startproblemen en tevens stationair niet oke. Hierdoor dus op dit forum aangeland ;) Ik hoop dit voor haar op te kunnen lossen. Tot zover.

groet Peter
Welkom op het forum peter
Een schademotor kopen en daar iets moois en persoonlijks van maken is erg leuk om te doen, ik heb dit nl ook gedaan.
Nog veel plezier alvast als je gesllagd bent
 
Goedendag,
Ben nieuw op dit forum dus ff voorstellen. Ik ben aangestoken door mn dochter welke haar motorrijbewijs heeft gehaald. Ik heb m nu ook bijna. Vooruitlopend vast een motor gekocht. Een VN800 Kawasaki. Een schademotor welke ik aan het herstellen ben. Vnl de voorvork. De motor van mn dochter, een Suzuki gs500f, geeft startproblemen en tevens stationair niet oke. Hierdoor dus op dit forum aangeland ;) Ik hoop dit voor haar op te kunnen lossen. Tot zover.

groet Peter
Misschien even forte reiniger in tank en iridium bougies monteren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan