A9 flitspalen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

x-eleven

Die hard MF'er
22 feb 2003
382
0
Amstelveen
wie weet waar alle flitspalen op de a9 zijn gebleven, en nog belangrijker...wat er voor in de plaats komt.
Ik reed er vanmiddag en tot mijn verbazing waren ze allemaal ineens verdwenen???
 
Is dat zo? wat had ik een hekel aan die krengen, en zo overvloedig ook :(
 
Ik heb me laten vertellen dat Cris (Kawa Pretbek) er eentje heeft als zijnde vogelhuis en Hugo ZX9R heeft er een op z'n slaapkamer staan. :)
 
vrijdag waren ze er nog. Ben je niet een leuke droom aan het beleven
 
Nee, hij is klaarwakker. Ze zijn echt allemaal verdwenen. (Ik hoorde wel dat er bij Ouderkerk a/d Amstel nog eentje staat. Weet niet of t klopt,'k kom er nooit)

thx voor de bevestiging, begon al in mijn ogen te wrijven... ;)
maar niemand weet er dus van? Heb ook al op internet gezocht maar ook niets gevonden.
 
Ha..die palen zijn tussen Amstelveen en afslag Uitgeest inderdaad allemaal verdwenen... ik verbaasde mezelf er ook al over...Geen idee waar ze zijn...

Misschien wel het "flitspalen bevrijdingsfront" :)

Het is nu wel opletten...dat je niet denkt..ik kan lekker blazen en dat ze er
plots weer staan... :]
 
De twee laatste palen op de A9 ri Alkmaar staan er nog wel maar zijn inactief.

Schijnt te maken te hebben met het ontbreken van de benodigde vergunningen en een spitsstrook, zo las ik op flitsservice.nl
 
Lekker toch dat die flitspalen weg zijn gehaald, de twee palen tussen Rottepolderplein en Velsen deden het toch al jaren niet (meer) .... *D

Niet te hopen dat ze tussen Velsen en RP'plein trajectcontrole gaan invoeren, is er nl wel een zeer geschikt stukkie voor :X
 
Vrijdag stonden ze er inderdaad nog.
Maar kijk wel uit bij het viaduct Heiloo (ri. Alkmaar). Staan ze vaak vrijdag 's middags met zo'n lasergun in een bosje achter het viaduct.
 
Persoonlijk heb ik liever een flitspaal altijd op de zelfde plek dan een radar auto die elke keer ergens anders staat. Maar ze zijn inderdaad verdwenen... :]
 
Flitspalen zijn vrijdagnacht verwijderd.
De palen waren al ruim een jaar niet meer actief. De flitspaal bij Amstelveen is onthoofd. De rest richting knooppunt Holendrecht doen het wel!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan