aaargh ik ben gevallen :(

ja idd , er weer wat bijgeleerd, enigste wat ik er aan overgehouden heb is een geschaafde knie. voor de rest niks. Ik ga nu eerst op zoek naar een goede motorbroek. want als ik die had gehad had ik nu niks gehad.

Voor de rest deden de kleren goed hun werk, alleen heb ik nu een beetje spierpijn van het landen op mijn schouder, maar dat komt wel weer goed.


PS: iemand vroeg wat voor motor ik reed. aprilia rs125 met speciale kras "paint" :(

+ foto

(Afbeelding)

/////////////////Moraalridder modus!\\\\\\\\\\\\
Koop je beschermende kleding dude :( O-)
kijk wat er met je knie gebeurt is bij deze snelheid als je wat harder had gereden dan had je geen knie meer gehad :o
\\\\\\\\\\\\\\\\\Einde Moraalridder modus//////// :P

P.S jammer van de apriller maar het zijn ook echte buikschuivers he 8-)
 
Misschien ben je niet geinteresseerd, maar wilde je even wijzen op de advertentie op marktplaats (motoren->aprilia) waar een kuipenset (in delen) wordt aangeboden voor een rs in deze kleuren.

Misschien heb je er wat aan.


Mmmh, nu ik er over nadenk, misschien heb je zelf de advertentie wel gezet om van je overige delen af te komen en er een SF van te maken.
 
Bummer gosert... B|

Gelukkig valt de schade mee (voor zover ik kan zien), dus als dat de val is die je als motorrijder moet maken... teken er dan maar voor... ;)

Je bent weer een ervaring rijker en er gelukkig goed vanaf gekomen... :X









Ps, ik kan me nog je reactie herinneren bij een bepaald motorprogramma van de winter. Had met bochten te maken en je ziet, zelfs bij warm weer is het niet altijd even makkelijk... ;) Succes met het herstel en volgende keer iets relaxter op de rotonde... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan