aaargh ik ben gevallen :(

jeroenemans

MF'er
10 dec 2003
233
0
Ja hoor, ik ben gevallen, op een rotonde nog wel .
Pff kan niet begrijpen hoe het gegaan is, neem die rotonde altijd en altijd gaat het goed, behalve vandaag!!

Voorwiel gleed weg en hoppa daar lag ik, hele rechterkant onder de krassen, en versnellingspookje krom.

Maar jah hopelijk leer ik er wat van , ik had gelukkig niks!
 
Dat is klote zeg '( En dan ook nog eens de hele rechterkant onder de krassen... Succes met het opknappen van je motor!
 
Tja, voorwiel wegglijden kan je weinig aan doen, waarschijnlijk iets te fors ingestuurd of anders wat zooi op de weg. Heb het zelf enkele weken geleden ook voorgehad. Ik hoop dat de schade meevalt en alleszins veel succes bij het opknappen van je bike !!!
 
ik hoorde eerst het schrapen van het stepje, en toen haakte die in de weg ofz
en toen viel ik
 
Voorwiel gleed weg en hoppa daar lag ik, hele rechterkant onder de krassen, en versnellingspookje krom.

Mijn versnellingspookje zit links.. Ben je nou rechts of links gevallen?

[me]Dirkie snapt het ff niet.. :) [/me]

Owja, sterke met oplappen!
 
Voorwiel gleed weg en hoppa daar lag ik, hele rechterkant onder de krassen, en versnellingspookje krom.

Maar jah hopelijk leer ik er wat van , ik had gelukkig niks!

Is de motor gaan stuiteren ofzo? Je zegt namelijk zelf dat het voorwiel weg gleed dat je dan schade aan de linkerkant heb kan ik nog begrijpen maar rechts :?

Suc6 iig met de schade afhandeling en ik hoop dat je snel weer kunt :]

Groeten

[me]Bounty was net ff iets later[/me]
 
Mijn versnellingspookje zit links.. Ben je nou rechts of links gevallen?

[me]Dirkie snapt het ff niet.. :) [/me]

Owja, sterke met oplappen!
pookje 'hapt' in de weg en je motor valt ,doordat je in 1 keer stil staat, om.
't zelfde als je remt in een bocht. Wil ie ook weer rechtop staan (je motor dan). ;)

Succes met 't oplappen man.
 
Mijn versnellingspookje zit links.. Ben je nou rechts of links gevallen?

[me]Dirkie snapt het ff niet.. :) [/me]

Owja, sterke met oplappen!

De meeste rotondes neem ik ook linksom (als je links wil moet je er omheen) trouwens, hoe ben je dan op de rechterkant terecht gekomen :?

Misschien toch een hersenschudding :+
 
sorry linksom, pff me kop heeft ook dreun gehad (zo lijkt het) dus het was me linkerkant die bekrast is , zozo jullie zijn scherp zelfs met dit warme weer :)
 
als je op de rotonde zit rij je linksom, maar zodra je er af wilt, zul je toch een bocht rechtsom moeten maken! Dus zou wel degelijk kunnen dat dan je wiel wegglijdt zodat je aan de rechterkant schade hebt
 
ik weet wat het is altijd dezelfde baan nemen , en dan ineens onderuit gaan , zonder dat je ook maar een risico neemt , in ieder geval sterkte met het opknappen van de motor , ik ga da ook doen
 
meestal ga je eerst een beetje naar rechts en dan linksom, en idd bij het afslaan weer rechts. tenzij je de rotonde de andere kant opneemt. Dus schade aan de rechterkant was mogelijk geweest.
 
Naar man, erg klote voor je. Ik ken het fenomeen "vallen op een rotonde". Bji mij deed een oliespoor me de das om...

Succes met de ellende, de spierpijn en de afhandeling!
 
Das balen gozert maar rotondes zijn link B|
Rotonde draai je toch een een scherp bocht en er ligt vaak diesel sporen op dus goed op letten.
Zo te lezen heb je zelf niks gebroken das een geluk bij een ongeluk dat je moto wat schade heeft.
Weer opstappen en een ervaring rijker weer genieten 8-)
 
ja idd , er weer wat bijgeleerd, enigste wat ik er aan overgehouden heb is een geschaafde knie. voor de rest niks. Ik ga nu eerst op zoek naar een goede motorbroek. want als ik die had gehad had ik nu niks gehad.

Voor de rest deden de kleren goed hun werk, alleen heb ik nu een beetje spierpijn van het landen op mijn schouder, maar dat komt wel weer goed.


PS: iemand vroeg wat voor motor ik reed. aprilia rs125 met speciale kras "paint" :(

+ foto

schade2.JPG
 
Laatst bewerkt:
klote, sterkte met de afhandeling, had het ook een keer, m'n voorwiel gleed weg omdat er rotzooi lag. Ik hield 'm, maar m'n hart zat wel in m'n keel, das echt niet fijn als je voorwiel gaat glijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan