aan 234 km/u op e313

snelle eddy

MF veteraan
23 feb 2004
1.718
0
ramsel
Motorrijder vloog aan 234 km/u over E313

De Hasseltse politierechtbank heeft een 25-jarige motorrijder uit Sint-Truiden veroordeeld tot een rijverbod van dertig dagen en een geldboete van duizend euro wegens overdreven snelheid en het rechts inhalen.

De man liep op zaterdag 24 juli rond 7.45 uur tegen de lamp op de E313 in Lummen. De verkeerspolitie betrapte hem toen hij aan een snelheid van 234 km/u over de autoweg vloog. Na een correctie bedroeg dat 217 km/u. Bovendien had hij een voertuig langs rechts via de pechstrook ingehaald.

De man had volgens zijn advocaat alleen een voorlopig rijbewijs voor de motor. Hij liep ook al vijf veroordelingen op voor verkeersinbreuken, drie daarvan wegens overdreven snelheid.
DIT ARTIKEL STOND VANDAAG IN DE KRANT IK VOND DAT HY ER GOEDKOOP VANAF IS GEKOMEN WAT VINDEN JULLIE ER VAN ?
 
Motorrijder vloog aan 234 km/u over E313

De Hasseltse politierechtbank heeft een 25-jarige motorrijder uit Sint-Truiden veroordeeld tot een rijverbod van dertig dagen en een geldboete van duizend euro wegens overdreven snelheid en het rechts inhalen.

De man liep op zaterdag 24 juli rond 7.45 uur tegen de lamp op de E313 in Lummen. De verkeerspolitie betrapte hem toen hij aan een snelheid van 234 km/u over de autoweg vloog. Na een correctie bedroeg dat 217 km/u. Bovendien had hij een voertuig langs rechts via de pechstrook ingehaald.

De man had volgens zijn advocaat alleen een voorlopig rijbewijs voor de motor. Hij liep ook al vijf veroordelingen op voor verkeersinbreuken, drie daarvan wegens overdreven snelheid.
DIT ARTIKEL STOND VANDAAG IN DE KRANT IK VOND DAT HY ER GOEDKOOP VANAF IS GEKOMEN WAT VINDEN JULLIE ER VAN ?

dit vind ik ervan: :Z
volgende keer moet ie misschien es naar zn 2 schakelen :X
 
1000 Euro boete is naar Nederlandse maatstaven wel veel. Maar die dertig dagen rijontzegging teken ik voor bij zo'n overtreding. Ik denk dat je hier dan toch wel tegen een aantal maanden rijontzegging aankijkt.

Al met al vind ik 1000 euro wel een extreem hoge boete hiervoor.

En dat rechts inhalen... Tja, je moet wat als je er links niet langs kunt. :+
 
30 dagen is een prijsje :)
1000 € is veel...maar het kan nog erger. In de humo stond is een vrouw die 1500 € boete kreeg voor net geen 200km/h

Ach ja...voor de ene mens is 1000€ een maandloon maar voor de andere een weekloon. Dus tis relatief etc...
Zo'n rechter snapt niet dat zo'n boete onoverkomelijk kan zijn voor simpele mensen want die kerels verdienen een vermogen.
 
Een boete???? Tjonge, die kerel moet achter slot en grendel of voor altijd in een dwangbuis, wat een ongeleid projectiel!
Een voorlopig rijbewijs en reeds vijf veroordelingen lopen, wat een debiel zeg.
 
Vind 't een vrij lichte straf.

Aan de andere kant biedt het perspectief voor mezelf :)

Toch maar die R1 eens vol over de A[secret]xxx[/secret] laten blazen!
 
Een boete???? Tjonge, die kerel moet achter slot en grendel of voor altijd in een dwangbuis, wat een ongeleid projectiel!
Een voorlopig rijbewijs en reeds vijf veroordelingen lopen, wat een debiel zeg.
:Z

Vind 't een vrij lichte straf.

Aan de andere kant biedt het perspectief voor mezelf :)

Toch maar die R1 eens vol over de A[secret]xxx[/secret] laten blazen!
Tip...

Tis in België geweest. ;)

:P

>>>> Algemene motorpraat

O-)
 
Een boete???? Tjonge, die kerel moet achter slot en grendel of voor altijd in een dwangbuis, wat een ongeleid projectiel!

Euh...ja. :z

Waarom staat dit trouwens in Sport? Misschien reed hij wel op een sjopperd :)
 
Waarom? Of komt dit regelmatig voor :?

Als zo'n figuur een ongeluk veroorzaakt, omdat ie op een koekblik knalt dan gaan wij weer met z'n allen roepen dat die koekblikker wel weer niet opgelet zal hebben. Jaja...mooie wereld!
Och, regelmatig...

D'r zijn er zat die regelmatig boven de 200 komen, moi incluis. Om dan ook nog wat rechts in te gaan halen (hoewel er niet bij stond dat dat ook met die snelheid gebeurde) is wat minder handig natuurlijk. Ik kies dan bij voorkeur een leeg stukje weg uit. Maar om dan gelijk te gaan roepen om TBS met dwangverpleging is wat mij betreft zwaar :Z .

En als ie met 200 achterop een auto klapt zul je mij niet zien posten dat het de schuld van het koekblik is. En als het mij zelf gebeurt zul je mij überhaupt niet meer zien posten, denk ik. :+
 
Laatst bewerkt:
Wat is 234 nou... Op een motor?

Alleen dat rechtse inhalen is dom, maargoed we doen allemaal wel eens gekke dingen. De een wat gekker als de ander :)
 
Een boete???? Tjonge, die kerel moet achter slot en grendel of voor altijd in een dwangbuis, wat een ongeleid projectiel!
Een voorlopig rijbewijs en reeds vijf veroordelingen lopen, wat een debiel zeg.


Waarom? Of komt dit regelmatig voor :?

Als zo'n figuur een ongeluk veroorzaakt, omdat ie op een koekblik knalt dan gaan wij weer met z'n allen roepen dat die koekblikker wel weer niet opgelet zal hebben. Jaja...mooie wereld!


shake.gif



Big deal, heb je het tijdstip al eens bekeken? Dan is er geen luis op baan; hier en daar een auto, praktisch geen vrachtwagens en een hoop snelheidscontroles :X
 
had hy by de bekende dendermondse rechter moeten komen dan was zyn straf veel zwaaaaaaarder geweest ;(
 
Pff kreeg het al warm toen ik dit topic zag.
Maar de E313 staat erom bekend dat ze er vaak staan te flitsen :(
Dus bij deze opgelet :]
 
Bwa...

Als je gelijk hebt heb je gelijk. Zo simpel is het. Zie niet in waarom je er op moet terugkomen.

Gewoon niet dwangmatig blijven herhalen zelfs als daar geen reden toe is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan