aan alle betweters op een v-max!!

jasonace

Die hard MF'er
2 mei 2004
250
0
amsterdam
Aha, dit werkt jullie kijken ;) , ook ik ben op zoek naar een max, van de week er eens een ritje aan gewaagd, wat een geweldige machine is dit zeg!

Maar nu, waar moet ik op letten bij de aanschaf, zijn er nog enkele punten die belangrijk zijn?

Ik heb dit al eens eerder aan jullie gevraagd, maar toen waren jullie waarschijnlijk druk aan het vliegen, dus bij deze, kunnen jullie mij aub adviseren

gr Jason

Ff bier en chips pakken... Kan een heel boeiend Topic worden!

Zal verder niks over X4´s gaan zeggen! :+

ook de x4 vind ik een zeer mooie fiets, maar zijn best lastig te vinden, op motoscout24 staan er een paar, maar ook hier geldt weer, waar op te letten, iedere fiets heeft wel een achilles-hiel toch?

Aha, dit werkt jullie kijken ;) , ook ik ben op zoek naar een max, van de week er eens een ritje aan gewaagd, wat een geweldige machine is dit zeg!

Maar nu, waar moet ik op letten bij de aanschaf, zijn er nog enkele punten die belangrijk zijn?

Ik heb dit al eens eerder aan jullie gevraagd, maar toen waren jullie waarschijnlijk druk aan het vliegen, dus bij deze, kunnen jullie mij aub adviseren

gr Jason

Hoi die Jason,

Zo dan van een Shadow naar een Vmax... :}
Hmmm, dat heb ik vorig jaar ook gedaan...
Ik had een VT800 en nu dus een Vmax..

Je zoekt info over waar je wel en niet op moet letten bij een beest als deze???
Check dan even :] www.vmaxclubholland.nl(ga dan naar forum) :]
Kijk even rond bij de topics en op al je vragen wordt direkt een antwoord gegeven.
Zo ben ik begonnen en ik moet zeggen: TOT OP HEDEN GEEN SPIJT. *D

Heel veel succes en wellicht komen we elkaar eens tegen op een van de
Vmax meetings..

Grtzz.
Charles a.k.a. Blue-VMAX

ook de x4 vind ik een zeer mooie fiets, maar zijn best lastig te vinden, op motoscout24 staan er een paar, maar ook hier geldt weer, waar op te letten, iedere fiets heeft wel een achilles-hiel toch?

Niet iedere fiets... O-) Problemen zijn bij mij eigenlijk niet bekend!

Zou alleen ff letten op de kilometerstand (schijnt om een of andere reden weinig met de prijs te maken te hebben), ff kijken of als de uitlaten niet origineel zijn de carburateurs wel opnieuw zijn afgesteld en het is wel handig als de snelheidsbegrenzer al is verwijderd!

Sommige mensen werken ook wel eens dus moeten slapen of toeren de hele dag wat rond voor de fun ;)

Maar dit topic doet et em wel :P V-maxx...Buitengewoon een monster

Wat wil je weten verder over de Vmax ?
Rij eigenschappen of mankementen ?

Enne, mn NOS is nog niet op, was wat ver weg geraakt door de snelheid ;)

gewoon een keer een goede echte v-max dealer opzoeken en rustig met die man gaan praten,.. iedere fiets heeft zijn voor en na delen. Als ik ooit een andere max koop dan neem ik toch wel een van een paar bouwjaren nieuwer dan ik nu heb, (niet dat een 85-er slecht is , maar er zijn nog al wat modificaties gekomen na het eerste model ,..) En zoals een van de vorige sprekers al heeft gezegt,. Kijk eens op www.vmaxclubholland.nl. Daar staan ook adressen van goede Dealers.

succes met de aanschaf ! en mischien tot op een van de club ritten ?

Inderdaad even op de vmax club site gekeken, en nu een stuk wijzer geworden, in ieder geval vriendelijk bedankt

Haha! Dat wordt weer een V-Max rijder erbij en nou niet een keer omgeving R'Dam-D'Haag.....no offence, guys ;) .....weet nog een mooie (als je van zwart houd) te staan in Hilversum bij mijn dealertje...mocht je interesse hebben dan zie ik het wel! 8-)

Klopt, die zijn kut.....(rijeigenschappen V-Max) maar begrijp ook waarom je op het S(ado)M(asochist)Forum zit....lekker in je luier in de maxi-cosie.....pervert!

helemaal omdat je tegenwoordig voor 29,= je kilometerteller terug kan laten draaien :(

Kilometerstand blijkt uit meer dingen dan het getalletje op de digitale teller. Terugdraaien is dan trouwens een stuk lastiger. Bij een V-Max kun je er nog gewoon een boormachine op zetten! :9

Terug
Bovenaan Onderaan