Aan alle bikers........

Big Mama

MF'er
2 apr 2004
175
0
Omgeving Den Bosch
151056










Iedereen veel veilige km's en heel veel mooie ritten toegewenst voor 2005.

Razende Ruudje, Big MaMa & the SideCarDogs
 
HET ZELFDE TOEGEWENST.
Hopelijk wordt het snel beter weer want elke keer die pekel eraf spoelen is ook geen pretje (ben bang dat er wat blijft zitten met alle gevolgen van dien).
Elke keer motor inspuiten kost ook genoeg.
 
The same to you en natuurlijk ook aan alle andere MF-ers!! En dat er maar lekker veel veilige km-tjes :] mogen worden komend jaar.
 
Het zelfde toegewenst!

mooi hoor zo'n pic op de Noordkaap, als je een meter of 4 verderloopt lig je van een fjord van een meter of 50m diep...Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
 
Wat voor honden zijn dat?
[Heb zelf 2 Tsjechoslowaakse wolfhonden]Hebben het zelfde kleurtje!

Dat zijn onze Noorse Elandhonden en mede"wereld"reizigers ( Yep! Zonder gewei :) ) Andor, Bacchus en Tosca.
Er zijn er niet zo heel veel in Nederland ca.300, maar dat zal ook wel het geval zijn met jouw ras denk ik zo.
 
hebben motorrijders dan bijzonder honden ofzo :P , heb zelf een Kelpie, zijn er niet meer dan 300 van in Nl volgens de fokker :)
 
bij deze wil ik dan ook maar ff iedereen van MF een paar gezellige feestdagen en een gelukig nieuwjaar

gegroet vanuit Enschede

Janwillem
 
(ff off topic)
Friese stabij is toch best een redelijk bekend ras hoor.
Heb zelf overigens een malamute, maar die zie je tegenwoordig ook steeds meer. :9

Ook ik wens iedereen van dit forum hele fijne en gezonde feestdagen toe en een mega gezellig, voorspoedig en vele gezonde kilometers toe in 2005. :]

Cindy
 
Terug
Bovenaan Onderaan