Aan alle motorrijdende vrouwen

motorfanaat

Rookie
3 feb 2004
2
0
Wormer
Een evenementenbureau zoekt 12-15 motorrijdende vrouwen die willen meewerken aan een evenement dat ze organiseren:

"Wij zijn een evenementenbureau en wij organiseren op 15 februari 2006 een evenement. Hiervoor ben ik op zoek naar vrouwelijke motorrijders met een motor uiteraard. Het evenement dat we organiseren heet serendipity, het engelse woord voor toeval. Het hele evenement draait om toevalligheden en de motoren maken daar een belangrijk onderdeel van uit. We laten de gasten arriveren op een vreemde parkeerplaats. Vanaf daar worden ze met een apart vervoermiddel vervoerd naar een 5 km verderop gelegen plek. Dit vervoermiddel is niet zo maar een vervoermiddel, er komen ineens 12 motorrijders aanrijden. Bij aankomst blijken dit 12 vrouwen te zijn. (De gasten zullen bijna allemaal mannen zijn). Zij nodigen de 12 aanwezigen uit achterop plaats te nemen. Er zijn acteurs van ons op de parkeerplaats aanwezig die de aanwezigen zullen aanmoedigen dit te doen. De gasten stappen op en vertrekken met de dames naar een voor hun onbekende bestemming. Onderweg moeten de motorrijders stoppen voor 4 actrices (hostesses) die zogenaamd achter de motoren aanrennen. Deze hostesses vertellen de gasten iets meer over hun reis en overhandigen hen een MP3 speler. Vervolgens rijden de 12 motoren door naar hun eindbestemming. Daar stappen de gasten af en rijden de motorrijders zonder nog verder iets te vertellen weer weg…. De locatie ligt dicht ten Westen van Apeldoorn. Tijd: tussen 16.00 – 18.00 uur, preciezere tijden volgen."

Het is ca. 5 km. over een landelijke weg, dus we rijden hoogstens 50 km/h. Onze passagiers zijn in ieder geval voorzien van helm en handschoenen en de passagiers zijn verzekerd.

Voor zover het evenement zelf.
Zelf ga ik in ieder geval meedoen (het lijkt me gewoon heel grappig) en er hebben zich al meerdere vrouwen aangemeld. Als je het leuk vindt om ook hieraan mee te doen, stuur mij dan even 'n mailtje terug. Je krijgt reiskostenvergoeding (15 ct/km) en een Etos-bon van 15 euro. Het lijkt me gezellig om na afloop samen wat te drinken (en/of eventueel eten).

Mocht je nog vragen hebben, be my guest: motomuisje@hotmail.com

Groetjes,
Linda


:] :]
 
Jammer dat t op een woensdag is, dan moet ik stage lopen.. anders had ik t leuk gevonden!
 
Hmmmmm ik ben wel degelijk geinteresseerd....lijkt me erg leuk om te doen...al is het dan nog wel errug koud... -O- Enige maar die ik heb is dat het droog moet zijn...als het regent en er ligt pekel op de weg...heb ik allemaal bloemkolen op mijn geslepen velgjes O-)

Kan ik onder droge omstandigheden toch meedoen hoor ik dat graag!! Mail me dan maar op yuna_72@hotmail.com *O*
 
Lijkt me super leuk om mee te doen! (heb je ff toegevoegd op msn)

15 februari is idd wel klote omdat ik ook die dag moet werken, misschien dat ik wel een vrije (mid)dag kan regelen. :] *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan