aan de bak / ff voorstellen

Rutgertjuh, je hebt helemaal gelijk vwb een foto en prijs ware het niet dat ik op dit moment offshore zit en geen foto voor handen heb om te laten zien.
Wat ik je wel kan vertellen is dat het een Convert uit '79 is met een eml, er zit werk in,daarom is de prijs €1000,-
Grtz
Frank
 
PLaatjes!!!!!!!!!!!!!

Hmm Bigwolf is uitverkoop aan het houden, je gaat het dus alleen nog bij de Guzzi houden

@Jeroen, welkom hier
 
Laatst bewerkt:
Uitverkoop, uitverkoop, soms moet je prioriteiten stellen. Als je wat anders aan wil schaffen zal je ook iets weg moeten doen.
En dat is niet altijd even makkelijk...... ,maar als je een ander er een plezier mee kan doen why not?
Ik kom eind volgende week weer thuis en zal dan wat recente foto"s maken.Die gene die geïinterreseert is die zal ik fotos opsturen.Ik heb altijd gekloot met fotos op forums te plaatsen.
Grtz
Frank
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag zijspan les gehad van Jan Knol uit Staphorst :] 't was echt geweldig. in het begin wel onwennig omdat het soms toch wel tegen je gevoel indruist. Ook nog nooit zoveel op verkanting en tonrondte van een weg gelet 8-) . De komende periode ga ik flink de tijd nemen om de combi te leren kennen. Nu wel hopen dat het weer niet al te veel tegen gaat werken :X

@ Jan-Willem: waarschijnlijk tot op blubber :) ( of een ander motor gebeuren in de buurt). Ik zie dat je ook in een band speelt. leuk man, ik bas zelf ook in een 2-tal bandjes. met 1 van deze 2 (http://www.nowadaze.nl (Nowadaze)) staan we nog wel eens in een cafe of op een bike event. Altijd hartstikke leuk om te doen *O*
 
Uitverkoop, uitverkoop, soms moet je prioriteiten stellen. Als je wat anders aan wil schaffen zal je ook iets weg moeten doen.
En dat is niet altijd even makkelijk...... ,maar als je een ander er een plezier mee kan doen why not?
Ik kom eind volgende week weer thuis en zal dan wat recente foto"s maken.Die gene die geïinterreseert is die zal ik fotos opsturen.Ik heb altijd gekloot met fotos op forums te plaatsen.
Grtz
Frank


stuur mij de foto's ook maar, kan ik ze meteen op het forum zetten.

jammer dat ik gruwelijk plaatstekort heb, anders had ik ook wel interesse :)
 
nee :N
stuur de foto's maar naar mij.
dan plaats ik ze niet en spreken we stiekem af wanneer ik hem kom halen :X
 
jammer dat ik gruwelijk plaatstekort heb, anders had ik ook wel interesse :)

Aan plaats niet echt te kort hier, het is meer het financiele wat het op het moment af laat weten. Net een verbouwing achter de rug, en dat word altijd duurder dan je op voorhand uitrekend.
Maar zondag ben ik jarig en wie weet dat iemand me dan verrast met een grote zak geld. :9
 
nu zondag dus maar even afwachten.
als de zak met geld niet komt ben ik eerste kandidaat *O*
als er geen drijfstangen naar buiten steken gaan we het vast wel eens worden :Y
 
kom maar op ik zal tegen je procederen tot de hoge raad, bekennen zult gij :}


:X hebben wij eigenlijk een uitleveringsverdrag met België? :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan