Aan de dief van mijn motorhoes..

SandorR

Die hard MF'er
1 okt 2002
520
0
Rotterdam
Zo'n (mijn) hoes beschermt jouw motortje nu fijn tegen het weer. Maar niet tegen mij, en ik zal hem herkennen wees daar maar zeker van. Zul je nu nog lekker op één oor liggen terwijl je motortje buiten staat?
 
Dat is inderdaad wel heel erg triest. Bij een motordief kan je nog denken aan een willekeurige crinmineel of junk die dat ding verpatst voor geld. Bij een hoes zou je toch denken dat het om een motorrijder gaat die de hoes als bescherming gaat gebruiken voor zijn éígen motor . Triest ....

'(
 
Wat een brutale hond :( . Ik hoop dat je hem nog terug ziet, het moet inderdaad wel een andere motorrijder zijn die nu jou hoes gebruikt (of gewoon een trieste rotstreek). Ze kunnen ook nergens meer met hun poten vanaf blijven.
 
Of het zijn een paar opgeschoten knaapies geweest die je hoes eraf getrokken hebben, en het waarschijnlijk na 100 meter ergens neer gepleurt hebben o.i.d. ;)

Al eens in de omgeving rond gekeken, mischien dat je hem dan terug vindt ofzo :)
 
Vergeet de scootah-boys niet.
verdenk ze er ook van de accu uit m'n XJ te hebben gejat, maar da's al een tijdje geleden
 
ik zou die hoes er op laten zitten als ik hem zou zien en gewoon zijn hele motor met hoes en al in de fik steken :(

Waar gaat dit nou over, alsof het een enorm bedrach is om z'n ding aan te schaffen
 
ik zou die hoes er op laten zitten als ik hem zou zien en gewoon zijn hele motor met hoes en al in de fik steken :(

Waar gaat dit nou over, alsof het een enorm bedrach is om z'n ding aan te schaffen


Tiet voor een oranje armbandje...

Tis toch lullig voor die gozer? Gewoon met je fikken van andermans spullen afblijven daar gaat het over.

Dat jij hem nou hebt binnenstaan bij motoport ;)
 
Ahh misschien was het wel iemand die onterecht dakloos is geworden door het falen van justitie. Ook bij zijn naaste familie vertrouwd hem daarom niet meer, terwijl dat onterecht is. Genoodzaakt om dus buiten te zwerven, hopend op die ene keer succes dat hij weer terug komt in zijn gewone wereld. Hij liep daar, vochtig door de mist, en had het sterves koud in de vrieskou. Hij zag jou motor en hoes staan, dacht dat als je zo'n motor had, wel de hoes zou kunnen missen. Het was zijn laatste redmiddel, want aanbellen durfde hij niet...hij was immers al vaker in elkaar geschopt omdat hij om een kopje warme thee vroeg. ;(
Hopelijk heeft die em warm gehouden, en ligt hij niet in een coma door de kou, en brengt hij je de hoes zo snel mogelijk terug. Want een eerlijk mens is hij altijd al geweest. (het liefst had hij een briefje achtergelaten, maarja dat kan nie zonder pen & papier). '(


Offf je scheld/schopt dat teringjong die je hoes gejat heeft om em te verkopen om aan drugs te komen helemaal de t*ring in, als je em vind....Dat kan natuurlijk ook :+
 
Ahh misschien was het wel iemand die onterecht dakloos is geworden door het falen van justitie. Ook bij zijn naaste familie vertrouwd hem daarom niet meer, terwijl dat onterecht is. Genoodzaakt om dus buiten te zwerven, hopend op die ene keer succes dat hij weer terug komt in zijn gewone wereld. Hij liep daar, vochtig door de mist, en had het sterves koud in de vrieskou. Hij zag jou motor en hoes staan, dacht dat als je zo'n motor had, wel de hoes zou kunnen missen. Het was zijn laatste redmiddel, want aanbellen durfde hij niet...hij was immers al vaker in elkaar geschopt omdat hij om een kopje warme thee vroeg. ;(
Hopelijk heeft die em warm gehouden, en ligt hij niet in een coma door de kou, en brengt hij je de hoes zo snel mogelijk terug. Want een eerlijk mens is hij altijd al geweest. (het liefst had hij een briefje achtergelaten, maarja dat kan nie zonder pen & papier). '(
En er was geen plaats in de herberg.......

Misschien wordt de nieuwe messias wel geboren in een motorhoes O-)
 
Tja.. Vroeger toen ik ook mijn beestje onder een zeil buiten had staan zetten ik altijd m'n zeil op slot :? :? Gewoon met een hangslot door een van de ogen zo aan mijn ketting slot vast.
Btw Heb nog een small afdekzeil in de schuur liggen. Die pasten over mijn CB500-tje dus ik weet niet of die over een GPZ500s past want ja er zit toch een top kuip op... Als die past mag je hem voor een doosje sigaren meenemen :)
 
Laatst bewerkt:
ik zou die hoes er op laten zitten als ik hem zou zien en gewoon zijn hele motor met hoes en al in de fik steken :(

Waar gaat dit nou over, alsof het een enorm bedrach is om z'n ding aan te schaffen

Wel lullig als de dief de hoes verkoopt en er niet helemaal eerlijk zegt hoe hij er aan gekomen is. De koper weet absoluut nergens van maar ziet wel zijn motor in vlammen opgaan.
 
Ik zou zelf ook enorm hard balen als ze met hun vingers aan mijn spullen gezeten hebben ... Maar als ze het er netjes afgehaald hebben om nog te gebruiken vind ik het minder erg dan vernieling en vandalisme. Ik praat het zeker niet goed maar misschien wordt die hoes nu dus toch nuttig begruikt ... (als tent voor een zwerver)
Het lijkt me trouwns niet logisch dat je een 2de hands hoes van een zwerver/junk koopt dus als er een motor onderzit ... B|
 
Zo'n (mijn) hoes beschermt jouw motortje nu fijn tegen het weer. Maar niet tegen mij, en ik zal hem herkennen wees daar maar zeker van. Zul je nu nog lekker op één oor liggen terwijl je motortje buiten staat?



hee, waar moet ik dan onder slapen.

tis al koud genoeg.

laat me nou.
 
ik geloof niet dat motorrijders dit onder elkaar doen

mischien een junk of zo die warm wou slaapen
het is snachts flink koud dus????
 
ja, dan valt die motor niet meer zo op he ;)
maar ehm. je kunt hem ook gebruiken om je ruiten van je auto ijs-vrij te houden enzo.
 
Hahah dat zal straks een mooie ijsvrije voorruit zijn met een paar flinke gaten erin dan B|
Hoe herken jij je motorhoes dan :?
Signalement ?
Piccies graag!

Opsporing verzocht inschakelen.

Wel lullig, maar dat is het altijd als er wat gestolen wordt.

Als het een zwerver was, of de nieuwe messias, kun je iig zeggen dat die door jouw motorhoes niet doodgevroren is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan