Aan de motorrijder die mijn auto rondom heeft bekrast bij het TT circuit.

Jaren geleden, nog in het gulden tijdperk vond een jongen het nodig om een pas gerestaureerde Jaguar MK2 te bekrassen met een steentje oid.
Hij werd gesnapt en er kwam een expert bij van de verzekering en die schatte de schade op 6000 gulden.

Daar nam de eigenaar geen genoegen mee omdat hij bang was voor kleurverschil en andere ellende in de toekomst, dus stapte hij naar de rechter. Die gaf hem gelijk in zijn eis om de hele auto kaal te maken en de laklaag opnieuw op te bouwen. De kosten waren 25.000 gulden.

Ik hoop dat ze de oetlul die jouw auto heeft beschadigd vinden en neem geen genoegen met ff een nieuwe blanke laklaag hier en daar, laat het grondig doen en dat kan heel veel gaan kosten.
Gaat geen een rechter toewijzen.
 
Ik heb zelf geen social media, dus kan verder niks "delen" maar ben wel wéér pissig nu ik dit verhaal weer lees.

Geen idee of er behoefte aan is/of dit gewaardeerd word, maar als er een crowdfunding word opgestart om de pijn te verzachten van die 500,- of zelfs het totale schadebedrag zodat de verzekering buiten spel kan blijven, ben ik de eerste die geld doneert.
Dat is heel aardig van je, maar ik zal dat geld nooit aannemen zolang er mensen zijn die het veel slechter hebben dan mij.
Denk b.v. aan de recente gebeurtenissen in Limburg en de buurlanden.
 
Bah..walgelijke actie!, een diepgewortelde haat voel ik voor mensen als dit, heel veel sterkte! Vooral met de slechte nachtrust, ik begrijp dat dit zeer frustrerend is, nog meer als je motoren en de wereld er om heen zo lief hebt, je voelt je bedonderd en verraden door je eigen slag mensen, troost je met de gedachte dat dit echt een derderangs figuur is en totaal niets van doen heeft met liefhebbers of menselijkheid, pure jaloezie en afgunst gepaard met een a sociale inslag en een pinda brein, ik zeg Karma krijgt deze persoon nog wel in de klauwen.
 
Klootte, die gast of meid ook maar wat krassen aan brengen.
Mijn 4 wieler al 2 keer zijschade (geparkeerd in de straat) geen briefje onder de wisser ofzo, echt serieus balen.Ze rijden als idioten door de straat dus het verbaast mij ook niets,kutvolk respectloos.
 
Ik vrees dat de krassen helaas veel te diep zijn om er uit te poetsen maar wie weet.

Als je de krassen nat maakt, verdwijnen ze dan? (Kortom zit het alleen in de blanke lak) Indien ja dan wil ik er wel met de polijstmachine overheen om te kijken wat er nog allemaal uit gepoetst kan worden. Dat in combinatie met een mooie wax laag kan nog een hoop goed maken.
 
Ik vrees dat de krassen helaas veel te diep zijn om er uit te poetsen maar wie weet.

Als je de krassen nat maakt, verdwijnen ze dan? (Kortom zit het alleen in de blanke lak) Indien ja dan wil ik er wel met de polijstmachine overheen om te kijken wat er nog allemaal uit gepoetst kan worden. Dat in combinatie met een mooie wax laag kan nog een hoop goed maken.
Deels is het door de blanke lak heen. Het zijn zoveel meters aan krassen dat poetsen ook heel veel tijd en geld zou kosten en dat het totaalbedrag sowieso meer dan €500,- zal zijn.
 
Lullig voor je 🥺
Maar hoe zeker weet je dat het een motorrijder was,kan iedereen zijn geweest🤔
Je titel is dan nogal stigmatiserend...
 
Dat zijn dezelfde figuren die wheeliënd door dorpjes rijden, of hoogtoerig moeten laten weten dat ze eraan komen.

Hahaha, hier moest ik hardop om lachen. Toen ik 18 was deed ik dat wel eens omdat ik m'n motor met sportuitlaat helemaal geweldig vond (geluid, geen wheely) maar ik heb nooit auto's bekrast hoor. Misschien had ik ook nog wheelies moeten maken? Haha.

Dit soort frustratieuitbarstingen waarbij bijvoorbeeld auto's bekrast worden kunnen uit alle hoeken komen.
 
Ik denk dat het een andere automobilist was, die graag zijn auto op dit plekje had willen parkeren.
 
Staat wel iemand met een autosleutel in de hand naast de auto……😲. Zal wel de chauffeur zijn….
B0455699-FE64-4BEA-A7BB-6EC0E72381E6.jpeg
 
Deels is het door de blanke lak heen. Het zijn zoveel meters aan krassen dat poetsen ook heel veel tijd en geld zou kosten en dat het totaalbedrag sowieso meer dan €500,- zal zijn.
Uiteraard doe ik het kosteloos. Ik poets voor de hobby auto's ;) Ik ben zo'n gek die z'n 15 jarige auto om de week 2 uur lang aan het poetsen is met 10+ soorten zeep/wax/verzorging etc (ik ben niet helemaal 100 ik weet het)

Maar als het zo veel krassen zij kan je het beter door een pro laten doen. Dan gaat mijn gepruts niet voor veel verbetering zorgen. En is het een hoop werk voor niks.

Het blijft echt een enorme naaistreek. Succes met de verdere afhandeling en hopelijk vinden ze de dader. Hopelijk leest hij dit en schaamt hij zijn ballen (alhoewel ik twijfel of zo iemand die heeft) uit z'n broek.


Aan de positieve kant. Je hebt strak wel een auto die heel mooi in de lak staat en spiksplinternieuw lijkt!
 
Uiteraard doe ik het kosteloos. Ik poets voor de hobby auto's ;) Ik ben zo'n gek die z'n 15 jarige auto om de week 2 uur lang aan het poetsen is met 10+ soorten zeep/wax/verzorging etc (ik ben niet helemaal 100 ik weet het)

Maar als het zo veel krassen zij kan je het beter door een pro laten doen. Dan gaat mijn gepruts niet voor veel verbetering zorgen. En is het een hoop werk voor niks.

Het blijft echt een enorme naaistreek. Succes met de verdere afhandeling en hopelijk vinden ze de dader. Hopelijk leest hij dit en schaamt hij zijn ballen (alhoewel ik twijfel of zo iemand die heeft) uit z'n broek.


Aan de positieve kant. Je hebt strak wel een auto die heel mooi in de lak staat en spiksplinternieuw lijkt!
Prachtige reactie :t
Ik ben zelf niet zo'n poetser met wax enz., maar houd er wel van om mijn spullen netjes te houden. Ik heb mijn auto vorige week nog met de hand gewassen en afgezeemd. Hij moet er wel netjes bij staan. De rest is geschiedenis -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan