Aan de motorrijder die mijn auto rondom heeft bekrast bij het TT circuit.

Verhuizen uit je tokkie buurt maybe??
Heb weleens in Amsterdam-Zuid, en nee dat is geen tokkiebuurt, een nieuwe 911 zien staan en rondom bekrast. Sprak de eigenaar en was daar gebeurd.

De daders zijn hetzelfde slag mensen dag je in 40-45 aanbracht voor 7,50 gld aan kopgeld.
 
Wat is dat nu voor kansloze opmerking? Jij hebt snel een oordeel over een hele straat nadat precies één mafklapper zn sleutel niet in z'n zak kon houden...

Niet zo gevoelig man.... doe es lief.
Over de plek waar ik werk wordt vaak gezegd kakkersdorp. En zo hebben we allemaal wel iets over iets?
Zandvoort is ook mooi..maar ken genoeg mensen die zandvoort een kamper plek vinden. Beetje generaliseren mag wel he..

En zoals gezegd.. maybe is het een verward iemand. Kunnen we die persoon wel dood wensen (das pas een kansloze opmerking..) maar wie weet overkomt het je eigen kind. Dan vind je dat soort opmerkingen ook niet leuk.
Bekijk het eens zo.
 
Verhuizen uit je tokkie buurt maybe??
Ik woon zelf prima, stil en comfortabel aan een gesloten hofje voor autoverkeer.
Met de huidige woonmarkt is de kans erg klein dat tokkies dit kunnen betalen.
De film flodder was fake en geen reality. Ik zeg het maar even. ;)
Maar onze auto's moeten een stuk verderop waar vier straten samen komen.
Alleen of het nu een bewoner is die dit gedaan heeft. :?
 
Ik woon zelf prima, stil en comfortabel aan een gesloten hofje voor autoverkeer.
Met de huidige woonmarkt is de kans erg klein dat tokkies dit kunnen betalen.
De film flodder was fake en geen reality. Ik zeg het maar even. ;)
Maar onze auto's moeten een stuk verderop waar vier straten samen komen.
Alleen of het nu een bewoner is die dit gedaan heeft. :?
Zijn zat wijken waar niet-tokkies en tokkies vlak bij elkaar wonen. Maar dit soort gedrag gaat door alle standen heen.
Het kan de buurman zijn die je morgen weer gedag zegt. Net als collega's die je naaien en de volgende dag koffie voor je halen....
 
Jullie weten toch niet wat die man mankeert? Niet meteen zo hard oordelen. Iemand die gezond is in de bovenkamer gaat geen auto's bekrassen.
Dat weet je niet, vorig jaar is de auto van een kennis van mij (oud type SUV) te grazen genomen, beide zijkanten van voor naar achter en van onder tot boven, volledige achterklep en motorkap.Zelfs het hele dak was bekrast.Dat is niet door een verwarde man gedaan maar door een stelletje eikels die weet ik veel wat gezopen of gesnoven hadden.Het was een oudere auto maar wel in goede staat maar wel meteen afgeschreven.
 
Je hebt nu eenmaal mensen die zo slecht in elkaar zitten dat ze een ander nog niet eens een parkeerplaats gunnen wanneer ze zelf geen auto hebben.

Die verraden je door middel van achterklap of vernielzucht. Zit meegebakken in hun genen. Verdwijnt alleen op hun sterfbed.
 
Wat ben je mild. Niet van je gewend. Om het minste of geringste sta je klaar met je uzi :?
Er zit wel wat in.
Sommigen zijn al gek geboren, een afwijking in het DNA waardoor er een stofje mist voor een normale werking in de hersenpan.
Anderen hebben te veel pech gehad in het leven.
En weer anderen zijn gek gemaakt door de maatschappij.

Zeg het maar, ik weet het ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan